IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Occultfest 2011 - Hoogeveen (2&3 september) Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-05-2011 14:50 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2011 14:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Maar het viel me op, stond in de aanmeldmail dat er 20 zouden zijn

Jullie hadden je ook opgegeven? Da's mooi, kunnen we samen met BVT ergens in een hoekje gaan zitten mopperen.

Bareuh...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-05-2011 14:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2011 14:50 schreef De Ulk het volgende:
Jullie hadden je ook opgegeven? Da's mooi, kunnen we samen met BVT ergens in een hoekje gaan zitten mopperen.

Ja, precies En de bands die wel spelen de komende maanden blijven afzeiken

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 06-05-2011 18:27 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 6 mei 2011 11:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kwamen er geen 20 bands?

Line up is nog niet kompleet, de rest zijn we nog mee bezig.

see you at occultfest!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-05-2011 18:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hmm Scenario II is nog wel de moeite.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 06-05-2011 18:42 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

In ieder geval Vanderbuyst en Onslaught checken

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-05-2011 18:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Onslaught haal jij helemaal niet.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-05-2011 18:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

:')

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 06-05-2011 18:45 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2011 18:43 schreef bokaj het volgende:

He man kom je ook weer? Hopen dat Frnk ook weer komt dan voorspel ik een goede dag

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-05-2011 18:55 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2011 18:45 schreef Sjon het volgende:
He man kom je ook weer? Hopen dat Frnk ook weer komt dan voorspel ik een goede dag
Waarschijnlijk wel aanwezig. Frnk heb ik nog nooit gezien, maar ik hoor goede berichten.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 06-05-2011 18:58 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 6 mei 2011 18:43 schreef bokaj het volgende:

Dat is ook weer zo, beter speelt Vanderbuyst vroeg, hoewel ik die toch al 6 keer zie deze zomer

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-05-2011 16:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2011 18:27 schreef the witch het volgende:
Line up is nog niet kompleet, de rest zijn we nog mee bezig.

Ah, zo, ik had je bericht anders gelezen

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

ijsselbird
Usericon van ijsselbird
Posted 08-05-2011 17:24 by ijsselbird Wijzig reactieProfiel van ijsselbirdQuote dit bericht

Aan alle negatievelingen: kom eens met (realistische) band-suggesties, zodat de Occult-mensen er wellicht eentje tussenuit pikken en aan de line-up toevoegen.

Ik heb al een behoorlijk aantal van de bands ergens live gezien en dat zijn allemaal kwalitatief goede bands. En natuurlijk is de ene band meer je ding dan de andere, maar so what? Dan ga je toch gewoon een biertje drinken of wat ouwehoeren als je er een paar niet leuk vindt? Dat doet sowieso 80% van de mensen op festivals voor het grootste gedeelte van de dag(en)...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-05-2011 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Besef je nu niet dat je in je post precies de dingen aanstipt waar de kritiek op is?

ijsselbird
Usericon van ijsselbird
Posted 08-05-2011 17:47 by ijsselbird Wijzig reactieProfiel van ijsselbirdQuote dit bericht

Dat zou kunnen, maar ik lees verder ook geen namen van bands die men graag wil zien. Of begrijp ik het nu nog niet?

Guttaarist
Usericon van Guttaarist
Posted 08-05-2011 23:33 by Guttaarist Wijzig reactieProfiel van GuttaaristQuote dit berichthttp://www.verminband.nl

Nix
Usericon van Nix
Posted 09-05-2011 10:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Band zonder banaan; dan sta ik voor aan! (Dat rijmt hehehe).

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Myrddin
Fimbulvetr
Usericon van Myrddin
Posted 09-05-2011 10:56 by Myrddin Wijzig reactieProfiel van MyrddinQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2011 18:58 schreef verstikking het volgende:
Dat is ook weer zo, beter speelt Vanderbuyst vroeg, hoewel ik die toch al 6 keer zie deze zomer

Same here, maar dat is helemaal geen straf, Vanderbuyst is best vet! :p

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2011 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 17:47 schreef ijsselbird het volgende:
Dat zou kunnen, maar ik lees verder ook geen namen van bands die men graag wil zien. Of begrijp ik het nu nog niet?
De kritiek is dat er in de jaren te vaak dezelfde type bands spelen. Met een wat creatiever bookingsbeleid krijgen de bands ook wat meer aandacht, Occultfest begint een beetje een fest te worden waarbij de bands ondergeschikt worden.

ijsselbird
Usericon van ijsselbird
Posted 10-05-2011 1:07 by ijsselbird Wijzig reactieProfiel van ijsselbirdQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2011 11:21 schreef Jenje het volgende:
De kritiek is dat er in de jaren te vaak dezelfde type bands spelen. Met een wat creatiever bookingsbeleid krijgen de bands ook wat meer aandacht, Occultfest begint een beetje een fest te worden waarbij de bands ondergeschikt worden.

Dat weet ik niet. Er zijn bands gekozen die op dit moment in de belangstelling staan, prijswinnaar en de band Vanderbuyst die momenteel een hype is en die iedereen te gek schijnt te vinden (ik ben waarschijnlijk de enige die ze nog niet gezien heeft), dus het lijkt me dat toch een behoorlijk aantal mensen daar blij mee zullen zijn.
Wellicht is de tijd rijp voor een Zware Metalen festival in 2012? Dan kunnen alle actieve forum-leden hun voorkeuren doorgeven en wordt het een festival met een killer line-up.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2011 1:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

poll poll poll poll

signature

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-05-2011 1:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 1:07 schreef ijsselbird het volgende:
Wellicht is de tijd rijp voor een Zware Metalen festival in 2012? Dan kunnen alle actieve forum-leden hun voorkeuren doorgeven en wordt het een festival met een killer line-up.

Converge zullen ze niet boeken, ben ik bang.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2011 1:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dan maar Rompeprop

signature

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-05-2011 1:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Mastodon.

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-05-2011 1:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Live altijd grandioos kut, dat Mastodon.

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-05-2011 1:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Als ze iets Nederlands/Belgisch undergrounds metalcore bandje oppakken zoals Arkangel kan het vet worden!

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com