|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Godkolere @ containerfoto's! "Restafval" ook nog hè. Was weer gezellig ja. |
|
Ulk, ik heb nog 6 gekookte eieren voor je. Zal ik ze opsturen? |
|
Eigenlijk had ik gewoon geen eieren na je opmerking van zaterdag, maar dat wist jij niet |
|
Occultfest was zeker wel tof ! Ik had alleen wel verwacht dat het wat drukker zou worden .. mgoed , heb me prima vermaakt :D |
|
Nou ik heb me ondanks de blubberbende zeer goed vermaakt! Wel lichtelijk naar de klote nu, maar t was weer donders gezellig! |
|
quote: Je bent toch niet vorige week zaterdag met de auto naar huis gegaan?! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: signature |
|
quote: Ja vrijdagavond was lekker warm aant kampvuur! Waren wel veel mensen vroeg naar bed! |
|
heeeeeeeeeul erg veel! alleen een verdwaalde Fin en nog wat dopeys zaten dara nog signature |
|
quote: En ik! Met bier en tieten! |
|
Waarom was ik ook al weer terug naar huis gereden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Omdat je huilie-huilie had gedaan met je kutcaravan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
:') |
|
quote:Ik vond Helstar erg goed, kende de band verder niet. Jammer van de geluidsproblemen, maar voor de rest was het toch wel goed? Wat een zanger ook. Natan ook leuk, alhoewel iets te vrolijk soms. Onslaught weet ik niks meer van behalve dat het te gek was. Deadcell heeft ook wel wat. Totaal niet origineel, maar een goede show wel. Wist mij wel te boeien. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 05-09-2011 4:14] |
|
Die heb ik gemist omdat ik met m'n brakke harses niet goed naar mijn horloge had gekeken. Sprinten om de laatste trein te halen --> de trein van een uur te vroeg. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Nah zo was Deadcell ook wel weer leuk, maar niet zo goed als 3 jaar geleden... Beetje te gemaakt allemaal! Maar wel lekker Nederland in beweging kunnen uitvoeren! Oh en het geluid was gewoon echt sleeeeeeecht bij vrijwel alle bands, ik zeg, volgend jaar een nieuwe geluidsman regelen! |
|
signature |
|
quote: Bij wie kan ik 1 spijkerbroek en een paar schoenen, die na een paar uur Occultfest niet meer schoon te krijgen zijn, declareren? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Waarom hebben mensen geen kisten aan als je naar een festival gaat? Ik had nergens problemen mee, misschien hier een daar een spetter modder op mijn broek, maar no big deal. |
|
Kisten... :') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nou ja.... Houtsnippers of hooi op zo'n terrein neergooien was ook geen overbodige luxe geweest... Ik had in eerste instantie ook geen kisten bij me omdat het toch mooi weer zou zijn, kom je aan in een blubberbende... Als het nou keihard was gaan regenen tijdens het festival, tja kun je er weinig aan veranderen natuurlijk maar ja.... Verder zal ik er niet over zeuren, gelukkig werden mijn kisten zaterdags meegenomen en was er geen probleem! Omstandigheden moet je maar los zien van gezelligheid en gezellig, dat was het zeker! |
|
quote: haha Regenlaarzen ftw! |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wasmachine maakt ook al rare geluiden... misschien verstopt... ook maar declareren dan! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |