|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ff een paar plaatjes: Meer op http://s1018.photobucket.com/albums/af303/winanda666/Occultfest%202011%20zaterdag%203%20sep/. fotos vrijdag volgen nog ... see you at occultfest! |
|
@ HRI: Het is wel een toffe party hoor, zeker de moeite waard als je in de buurt bent . Het is elk jaar weer even gezellig als het jaar ervoor. Vond de drukte alleen tegen vallen deze keer |
|
quote: Deze kerel kom je ook overal tegen, had ie zijn trainingsbroek weer aan?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aan zijn hoofd te zien wel. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kejjedieband |
|
quote: Ja dat is hij, hij heeft ook altijd zo'n mooi heuptasje om. De laatste keer dat ik hem zag stond ie bij 013 ruzie te maken met een beveiliger, die vondt hem te dronken om weer binnen te laten 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hij kwam me tijdens Occultfest ook vertellen dat alles commercieel was geworden, inclusief Occultfest zelf omdat hij had gehoord dat een biertje 3,50 kostte |
|
cultfiguur signature |
|
Een bekende van me begeleidde Kejjedieband op de sociale werkplaats. Ze wilden hem ter afwisseling eens iets anders laten doen dan spijkers uitzoeken. Schijnt dat hij toen weken van slag is geweest. Om even de diepte van zijn autisme te duiden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ondanks alles is hij wel een die hard, hij gaat heel Nederland door om bandjes te kijken en staat altijd vooraan Waar komt hij eigenlijk vandaan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zutphen. Uiteraard. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wonen daar alleen maar autisten dan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Nee hoor. Ook veel verslaafden en psychiatrische figuren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die zijn toch allemaal verbannen naar de Hoven? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Zou best kunnen, ik kom er nooit meer. Binnenkort wel weer een keer naar Demtah. Joe Junk kwam wel uit de Hoven volgens mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Komt natuurlijk ook doordat er in Voorst bij Zupthen, de Beele zit. Wereld vreemd.. enzo..:D |
|
Wie is trouwens die kerel met dat Testament shirt, is hij ook van hier of komt ie uit Zutphen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ulk? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:De Beele in Voorst, Rentray in Eefde, Groot Graffel in Warnsveld, Novadic in Zutphen, Narconon in Zutphen, jeugdgevangenis in Zutphen, etc. etc. O ja, en jarenlang PvdA in het gemeentebestuur. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Die komt uit Brummen, net als ik. Is geen autist hoor, alleen maar vinylverzamelaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh is dat De Ulk, ik begrijp! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Kutfiguur bedoel je |
|
dat kan ook ja signature |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |