|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
- Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo |
|
- Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha No regrets and no remorse... |
|
- Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw ) [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 04-03-2011 15:15] Your mother ate my dog! |
|
- Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) Zou een der moderators de titel kunnen veranderen in de 10e editie van Occultfest? Bvd! We zijn trouwens druk bezig met de programmering. Zodra er meer bekend is zal ik het laten weten. see you at occultfest! |
|
ja, volgens mij geldt dat traditiegetrouw voor iedereen in het lijstje. Ik kan me niet voorstellen dat iemand om andere redenen naar een festival gaat waar nog geen enkele band van bekend is |
|
Misschien ga ik dit jaar wel weer bob-en! Beviel eigenlijk prima afgelopen jaar I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Heb mij er super goed geamuseerd 2 jaar geleden. Alleen jammer dat het zo'n eind is (voor ons, belgen). |
|
Tja, ik ben toch al wel een beetje over metal heen gegroeid inmiddels. |
|
Ik wacht eerst de line-up af Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wanneer is Occultfest eigenlijk precies? Van vrijdagavond 2 sept tot ergens diep in de nacht van zaterdag op zondag? [/zachteG] |
|
Mogen wel eens bands bekend gemaakt worden .. |
|
quote: Beide avonden is meestal ergens tussen 12 en 1 wel afgelopen, en zaterdag begint men doorgaans ook pas 's middags, dus op zaterdag heb je iig tijd genoeg om je roes (dan wel kater ) uit te slapen. PS: - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ja, en zondagochtend nog een gezellig brak ontbijtje met z'n allen. |
|
quote: Even gegoogled, tot nu toe zouden de volgende bands op Occultfest staan: DEADCELL VISIONARY666 ETHEREAL |
|
Deadcell, gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
? die stonden er 2 jaar geleden toch ook al? |
|
En over 2 jaar weer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Je kan de band Diary About My Nightmares daar dan ook aan toevoegen volgens hun gayspace... |
|
Wat is dat voor iets dan? |
|
Het klinkt als My bloody valentine en bullet for my valentine en zo'n soort dingen. |
|
Hmm .. eetband dus |
|
- Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen |
|
Jij probeert Brighty te overtuigen? |
|
Nee, ik had het topic nog niet eerder gezien. Was vorig jaar eeerrug gezellig! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |