|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben er om een uur of 7 al hoor |
|
Zo. Das jammer joh. Boeiender |
|
Achja, ik zal hier morgen wel lezen dat het wat betreft festival weide een foute aanname was en ik enorm veel gezelligheid heb genist. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nog gefeli met jullie kroost trouwens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Lullig dat je zo'n stuk voor nop gereden hebt. Boeiender |
|
Met dat zonnetje is dat geen straf. Raampje los, in de ene hand een peuk en in de andere een biertje, Born To Be Wild of iets van Henk Wijngaard op en gaan met die banaan. Lekker touren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Boeiender |
|
Helaas had dit jaar graag weer een keer vrijwilliger geweest,maar kwam er niet van!.En volgens de wet mag ik niet meer heen....... Want mag het stuur niet meer bedienen........ Veel pleziet iedereen die er wel bij is/was........ |
|
Het was een feestje als vanouds: - zaterdag al met een fikse kater wakker geworden - veel bekenden gezien - veel nieuwe gezichten (hallo Hypnos, Jenje, Ralph en Verdrinking!) - leuke bandjes (dat Onslaught klonk best fijn), - lekker bier gedronken - een geleerde les (whiskey en cola is niet zo'n mijn ding, maar toch bedankt meneer Jurcka) - een Doctor Who DVD rijker (Ralph, heerschgorilla dat je bent!) - een festivalsurvival pakketje uit de grabbelton bij ons aller Mira gevist - 16 blikken duurder AH bier, 8 blikken Golden Power, 6 flesjes Hertog Jan Weizener en 3 Marsrepen niet geconsumeerd. Nu moet dat ik helemaal in mijn uppie gaan doen. - 2e geleerde les, het is lastig om cool over te komen als je met schoenen vast zit in de modder. Kortom, volgend jaar weer. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
T was weer beregezellig! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Harde bands, harde bazen en Vargen666. En Sjon. |
|
quote: Niet dus, wegens huilie-huilie met je kutcaravan Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja jonguh! met je woonwagen! |
|
Maar was leuk feestje. wel jammer dat er geen band speelden dit jaar, Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
quote: Ik heb gewoon geen band gezien en aangezien ik dus best wel bij de tijd ben ligt dat dus niet aan mij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je was gewoon teveel aan het ouwehoeren dus? |
|
quote: Nee. Dat doe ik sowieso niet. Veel te verlegen voor. Ik heb wel een biertje gedronken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kijk! |
|
quote: Ik doe nou éénmaal niet meer aan tentjes nu ik een bus heb om in te slapen. Mag ik? Dank je. Verder ga ik er niet eens op in. Aargh..... kut............ ik kan het niet laten. Meer de aanname dat de weide, net als de parking ernaast, ook wel erg modderig zou zijn was de doorslaggevende factor. Dat stukje extra lopen had ik met mijn dikke lijf vermoedelijk wel overleefd. Zoals Erik geniaal weet te verwoorden: quote: Dat zou ik ook nog eens erg jammer vinden vanwege mijn net nieuwe scapino paupermerk sportschoentjes. Verder ben ik jou natuurlijk op geen enkele wijze verantwoording schuldig over mijn doen en laten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
:') |
|
Owja, vergeten mijn post af te sluiten met [/verwend wijf]. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
was echt heel gezellig. maar misschien had ik iets moeten eten gisteren, want godver wat was ik slecht. |
|
Was weer hard gezellig ... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |