|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een gehuil, wordt een ongezellige occult zo |
|
quote: blij dat je een vrolijke insteek zult brengen Fraggin ENERGY is what we need en nu werken... zucht signature |
|
quote: Tot uw dienst, tot morgen! |
|
quote: Dan kom je toch vrijdagavond! see you at occultfest! |
|
quote: Ook al bezet... spelfout weggehaald... |
|
Dat stomme voetbal ook altijd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: signature |
|
gaat het nu warm zijn of niet? signature |
|
Nu niet nee. Hopelijk zaterdag wel! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
typisch signature |
|
Als het goed is zal het zaterdag boven de 20 graden zijn, mogelijk 24-25. Wel onweer in de avond geloof ik. En Onweerwolf de hele dag. |
|
owkey wat is het adres eigenlijk signature |
|
Misschien toch alleen zaterdag aanwezig en vrijdag Sjaak Afhaak spelen. Half 5 al opstaan en met wat pech langer werken ivm drukte. Dan lig ik door bakheid na 3 bier al onder tafel vrees ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Lekkeerrrr! |
|
Vooral dat laatste ja. |
|
quote: signature |
|
Geen idee. Ik loop altijd achter de rest aan. Misschien staat het op de website? EDIT: Ik zeg wel altijd, maar daarmee bedoel ik dus altijd overal, aangezien ik pas één keer eerder bij dit specifieke festival ben geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 01-09-2011 22:13] |
|
nee kwestie van de GPS juist in te stellen....K signature |
|
quote:Hoi William, waarom ben je onder Vargen zijn naam ingelogd? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
:') |
|
quote: quote:Wijsterseweg, Hoogeveen, Nederland. Dan moet het wel goed komen. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 01-09-2011 23:45] |
|
signature |
|
Warm weekeinde! 02 sep. 2011, 08:20 We krijgen twee zomerdagen. Lopen de temperaturen vandaag op tot maximaal 26 graden: morgen zijn waarden van 24 tot 29 graden mogelijk. Nederland profiteert van een klein maar sterk hogedrukgebiedje met het centrum boven Duitsland. Daardoor is er weinig wind uit het zuidoosten. Die voert steeds warmere lucht aan die vooral ook erg droog is. Afgelopen nacht was het in het noorden koud met minima van zes graden. Vandaag schijnt de zon, afgezien van enkele stapelwolken, uitbundig. Het wordt 20 graden aan zee en een zomerse 25 in het binnenland. Komende nacht ontstaat mogelijk mist maar wordt het minder koud. Morgenochtend stijgen de temperaturen razendsnel. Bij veel zonneschijn wordt het op meerdere plaatsen tussen de 25 en 30 graden. Ook aan zee zijn waarden tot 26 graden mogelijk. Later op de dag is er in het zuidwesten een kleine kans op een onweersbui. Dat is de voorbode van minder stabiel weer op zondag. Dan vallen er overal regen- en onweersbuien. Het blijft wel warm met gemiddeld 23 graden. Na het weekeinde wordt het een paar dagen onstabieler met buien. Dat gebeurt onder invloed van hurricane Irene die boven IJsland arriveert maar sterk in intensiteit is afgenomen. In de tweede helft van de week wordt het opnieuw beter weer omdat het Azorenhogedrukgebied de invloed boven West-Europa uitbreidt Toch nog 1 festval met mooi weer dit jaar, veel plezier mensen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Tribal Spirits heeft af moet zeggen, hiervoor in de plaats speelt Purest of Pain. see you at occultfest! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |