|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aan roken heb je niets, wat is het effect(tenminste als je verslaaft bent) je kan alleen de stress op een makkelijke zichtbare manier verdelen, zoals bij alle verslavingen. Maar bij roken kost het geld en ben je minder fit. Je kan beter een andere verslaving zoeken zoals op koffielepeltjes kauwen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ooit zelf gerookt? Suck my piss |
|
quote: Poging tot maar toen vond ik het zinloos worden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Amateur ! |
|
Suck my piss |
|
I might smoke a Marlboro for the fuck of it But I'ma keep it menthol till you all wanna puff on it Rough and ragged, and my voice is all raspy Teeth all rotten and yellow, my breath nasty I smoke 3, 4, 5 packs a day Just rotting my moustache away It ain't no time to play, cause I get winded so quick And when I spit it's so yellow and thick it'll probably make you sick And wanna throw up Now, baby, hold up What you mean it ain't no smoking in there? I'm about to blow up I like my shit whenever, know what I mean? And I can't help it if you can't appreciate my nicotine I'm not a quitter So laugh and give no love that patch I'd rather smoke by the pack Now where my mothafucking smokers at? Now light it up and take a hit You gotta admit that you addicted to my menthol, bitch Ik vond hem grappig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Roken is gewoon gay! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: tja, ben ook niet gestopt vanwege mijn gezondheid (dan moet je er ook niet aan beginnen lijkt mij, heh) maar ik merkte dat ik er niks meer aan vond, het was gewoon een flauwe gewoonte geworden en toen was het wel genoeg voor me. ik ben ook niet tegen roken, vind dat mensen dat zelf moeten beslissen. en wat fit zijn betreft trouwens: de vader van een vriendin van mij heeft talloze marathons gelopen als roker zijnde. Ik geloof dat hij onlangs wel gestopt is maar dat was niet vanwege het wel of niet fit zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 29-11-2003 16:33] good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
quote: Cool! Ik heb zelf ook gemerkt dat zoiets goed te combineren valt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: O, maar dat komt wel weer terug hoor: je denkt op een gegeven moment dat je er inmiddels lang genoeg af bent om het bij een "gelegenheidssigaretje" te laten, maar dat is het begin van een nieuwe verslaving. Geloof mij: ik heb hier multiple ervaring mee Doe wat je niet laten kunt, zolang je een ander er maar niet mee lastig valt |
|
dan ben je ook dom ja Je moeder. |
|
Ik vind dit zoooon gelul he.. eerst stoer doen met beginnen met roken, dan weer met stoppen. Als je echt er vanaf wil, gooi je nu ter plekke al je sjek en sigaretten weg of hou anders je bek. |
|
oud en nieuw komt er weer aan. Oud Vuil. |
|
quote: meer 2, 3 dagen...nicotineverslaving is lichamelijk niet zo zwaar het zijn voornamelijk de mentale effecten ervan (zei hij terwijl hij er nog 1 opstak) |
|
quote: Dat is helemaal slap, per een bepaalde datum stoppen. Kunnen we er nog een paar roken...wil je dan wel stoppen? |
|
quote: neh. ik ben begonnen toen ik 17 was, 1 week gestopt toen ik 30 werd en dat was het. ben nu 34 en ik rook nog steeds. maar ben er niet gelukkig mee. ik doelde meer, op het feit, dat een boel mensen idd zo'n datum ofzo nodig hebben. Oud Vuil. |
|
ik ben al bijna een jaar gestopt 20-1-2004 om precies te zijn.. |
|
Ik ga stoppen. |
|
Dat moet ik zien! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
|
|
Zit er over te denken om ook te gaan stoppen, alleen al omdat het zo fucking duur wordt allemaal. (en ja, het is ook slecht) You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:En op kantoor mag ik op 1 januari niet meer roken...zal helpen.. |
|
Ja man, ik ook niet...dus of ik moet in de vrieskou buiten gaan staan roken in mn pauze of de hele dag afzien en dan thuis weer ofzo....zei hij onder het genot van zn eerste sigaret van de maandag.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
*steekt sjaggie op* ja inderdaad, en om dan thuis te gaan roken vind ik zonde...toch maar eens proberen.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |