|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor alle mensen die stoppen of gestopt zijn met roken: GA ZO DOOR!!! |
|
Inmiddels bijna 4 weken!! spelfout weggehaald... |
|
sterkte allen! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Dank je spelfout weggehaald... |
|
quote: Hartstikke knap. Ga zo door! |
|
*steekt er nog een op* Ik vind het wel goed dat er mensen zijn die het kunnen, al wil ik het zelf niet eens... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Vandaag precies een week! Waag eens een dansje! |
|
vandaag meer dan 18 jaar nooit in me hele leven een peuk of sigaret aangeraakt .... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik ben sinds 05/01 gestopt.. |
|
Ik ga morgen stoppen.. Ik rook alleen als ik in de kroeg sta. Ik kan zo 3 maanden zonder ook maar enig zin in een peuk te hebben, ik vind het zelfs echt ranzig ruiken ect. Maar zodra ik een kroeg binnenstap is het mis. 2 weken geleden had ik een paar malboro's gerookt (normaal rook ik barclay) dat was toch iets te heftig, ik heb 2 dagen met pijnlijke longen gelopen. Morgen ga ik weer naar een kroeg dus ik hoop dat het me gaat lukken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
suc6 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dan heb je het ergste al gehad Als je nu weer begint ben je echt een lul *is al een jaar of zes gestopt* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik wil niet stoppen ! Dat is weer eens iets anders Jaja ik weet dat het slecht is en dom en vooral ook erg stoer.. Maar ik ben een gelegenheidsroker, ik rook meestal alleen als ik uitga dus het valt allemaal wel mee, over aan paar jaar zal ik eens overwegen om dat ook niet meer te doen. Voor mij is het wel makkelijk om te stoppen ik rook soms 5 dagen niet ofzo.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
En Bier( Drank) en Sigaretten is echt een geweldige combinatie, altijd als ik begin met drinken, moet ik ook meteen roken, heel vreemd Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote:same story here! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Alcohol neutraliseerd nicotine, vandaar |
|
Oud Vuil. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:56] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nou, ik ben inmiddels na vandaag 3 dagen gestopt |
|
Ik ben gestopt, tot op zekere hoogte Waag eens een dansje! |
|
Wat bedoel je daarmee? Wel of niet? |
|
Gisteren voor het eerst sinds maanden weer een sigaretje gerookt, smaakte niet echt Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik heb al maanden geen sigaret aangeraakt, nadat ik besefte dat het toch maar geldverspilling is. Is nu vervangen door nagelbijten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: *Kuch* 5 sigaretten in 2 1/2 week (ok, I admit, 4 daarvan in de afgelopen week) Waag eens een dansje! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |