![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/367149 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mijn goede voornemens voor volgend jaar Verder gaan met paffen, meer neuken en minder uhm??? niks minder ![]() ![]() ![]() ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Minder opscheppen? ![]() ![]() |
|
Nog mensen gestopt met oud en nieuw eigenlijk? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
men kan beter stoppen maarja.. ik vind het wel lekker ![]() ![]() |
|
Ik ben een tijd geleden gestopt met stoppen. ![]() |
|
Roken is voor watjes en is irritant en asociaal. Stop maar gewoon. ![]() |
|
quote: Tsk, er zijn toevallig een heleboel gave mensen die roken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Zegt niks, kunnen het nog wel watjes zijn. ![]() ![]() |
|
idd, ik ben een watje en ik rook, dus dubbel watje ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Deze maand al twee jaar rookvrij. Destijds gestopt na een opname op de hartbewaking hehehe... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Probeer het roken te beperken tot uitgaan enzo maar betrap mezelf erop dat als ik over heb er toch weer eentje opsteek, bah..ik stop ook, morgen na tmt optreden ![]() ![]() |
|
quote: Was officieel al afgelopen herfst gestopt met roken. Ik heb in tussentijd wel weer eens een peuk opgestoken, maar het totaal komt niet boven de 10 uit. Dit jaar nog geen gehad, bevalt me wel ![]() ![]() |
|
Ben nu net met dag 4 begonnen Heb dus nog een lange weg te gaan. She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
kerel ik ben zo blij dat ik rook. Soms dan kan je meer genieten van een peukje dan van euh... een heleboel andere dingen zoals euh... relaxte dingen enzo. Neem maar eens een dikke lijn, dan ben je echt wel blij dat je rookt hoor lol ![]() |
|
Stoom gewoon door! ![]() Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Zaterdag 7-1 m'n laatste shaggie gerookt. Ik begon inmiddels gruwelijk te balen dat m'n vingers steeds bruin bleven van de teer enzo. Het gerochel was ik ook zat geworden. Ik merkte ook gelijk dat m'n uithoudingsvermogen (duh) onmiddelijk toenam. Tja, en nu eens kijken hoe lang dit zo blijft ![]() Dit is inmiddels al m'n 3de keer 'stoppen met roken' in 12 jaar. De laatste keer bijna 5 jaar gestopt, dus wie weet. ![]() |
|
quote: ![]() Je moet het volhouden. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
zou beter ook stoppen eigenlijk .... conditie gaat pijlsnel bergaf laatste tijd Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik ben niet met roken gestopt, wel beduidend minder aan het zuipen en ik wil geen drugs meer aanraken. Ben ook weer wat aan mijn conditie aan het werken en probeer mijn vrije tijd aan andere dingen te besteden dan alleen aan zuiperij en dat soort ongein. Die voornemens heb ik wel pas na nieuwjaar genomen, eerst was ik van plan om op dezelfde voet verder te gaan, maar ik heb contact met mijn ex gezocht om te proberen of de zaak nog te lijmen valt en daarvoor moet ik vooral aan mezelf werken. Ik voel me er overigens super bij. Krachtig en strijdlustig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Nou, success dan maar ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik ben op 1 januari gestopt, en heb er geen problemen mee! Maar ik heb dan ook geen drank meer gehad sinds die tijd, en dat maakt het een stuk makkelijker. Want steeds als ik een paar biertjes op had, dan stak ik vaak een peuk op, omdat het me dan toch niet meer kon schelen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() @ Sneeuwwitje. Ook heel goed. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
dank je ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |