![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb al in 1 ruimte gezeten waar mensen aan het roken waren en heb nergens last van gehad (gelukkig) Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik zondag 13-07-2008 om 23:30 ongeveer.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik rookte ongeveer 1 pakje zware shag per dag,met stappen ongeveer 2 pakjes malboro. Anderhalf jaar geleden mijn laatste pakje shag afgegeven en nooit meer een peuk aangeraakt. Ik mis het niet en ik kan niet stoppen met roken is bullshit zit tussen je oren!!!!!. Wie zegt niet te kunnen stoppen lult uit zijn nek!!! Heb natuurlijk niets tegen mensen die roken maar wel tegen mensen die de hele dag lopen te zeiken dat ze niet kunnen stoppen. ![]() Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. ![]() |
|
Ik merk echt wel dat ik meer energie heb, dat mijn eten lekkerder is en dat ik alles beter ruik. Ik dacht dat het een fabeltje was van dat ruiken, energie en proeven enzo maar het is raar maar waar. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Nog steeds, harde baas ik ![]() ![]() |
|
quote: + een jaar ![]() Je moeder. ![]() |
|
Een dikke zeven jaar. ![]() |
|
je hebt een keer gerookt toen je in groep 8 zat? Je moeder. ![]() |
|
Ik rook nu ongeveer een jaar niet meer. Jammer hoor, was best lekker ![]() ![]() |
|
hehe, ik heb de afgelopen tijd ook best vaak weer zin een peuk. maarja, gewoon niet doen, dat is het makkelijkste Je moeder. ![]() |
|
Gewoon een andere hobby zoeken. ![]() |
|
quote: Zoals bier zuipen. :') ![]() |
|
hehe neh :') Je moeder. ![]() |
|
Het enige waar ik last van heb qua ontwenningsverschijnselen is het heel slecht slapen.. Hebben mensen daar ook last van gehad en hoe kwam je eraf? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ik zelf totaal niet. Ben gewoon van de ene op de andere dag gestopt en nergens last van gehad, behalve de eerste twee drie dagen dat het even wennen was om niets in je handen te hebben bij een biertje in de kroeg, maar verder niets. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: dat heeft er meer mee te maken dat je je ergens druk om maakt, denk ik. in dit geval dus het stoppen zelf. "gewoon niet aan denken" ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik slaap slecht ja, maar dat komt volgens mij niet zozeer door het roken. Ben net weer begonnen met werken, dus elke dag vroeg op, en als ik de dag erna iets 'moet' doen slaap ik altijd kut. Verder nog altijd goed bezig met niet roken, hehe. ![]() |
|
quote: Nee, heb zes jaar (poeh poeh) gerookt. ![]() |
|
Hehe, 17 jaar lang 5 pakjes zware shag per week gerookt. En inmiddels alweer 4 jaar gestopt. Moeiteloos. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Vanochtend mijn laatste peuk uitgemaakt na 15 jaar lang 2 pakken Samson per week erdoorheen gepaft te hebben. Mijn handen tintelen, mijn hoofd voelt wazig, ik typ bijzonder ruk momenteel maar ik zet door ![]() ![]() |
|
Ik ben gestopt met pijpen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Goed bezig! ![]() |
|
Dank u! Damn, ontwennigsverschijnselen FTW ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |