![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er zelf geen behoefte aan om te stoppen ![]() Maar diegenen die het wel serieus willen proberen wens ik in ieder geval suc6 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik begrijp niet waarom mensen beginnen als ze later willen stoppen, maar dat zal wel aan mij liggen. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Omdat mensen veranderen en er na verloop van tijd genoeg van krijgen om wat voor een reden dan ook? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
You've got a point. Waarschijnlijk zijn die personen er achter gekomen dat roken slecht voor je gezondheid is ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het schijnt erger te zijn als je 20 jaar hebt gerookt om te stoppen dan als je nog langer doorgaat... ofzoiets It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Geen idee, ik weet wel dat je toch wel dood gaat of je nou wel of niet rookt... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mja, roken zal allicht wat verschil kunnen maken m.b.t. doodgaan. Ik noem 'hoe' en 'wanneer'. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: precies... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Das waar, maar je heb van die kortzichtige mensen die denken dat wanneer ze stoppen met roken ze geen kanker of iets in die richting kunnen krijgen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb persoonlijk nooit begrepen waarom mensen er sowieso aan beginnen... maar dat zal misschien ook wel aan mij liggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Klopt die mensen heb je, maar de kans dat je bepaalde soorten kanker krijgt neemt af en dat weten steeds meer mensen ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Oke, jij wint ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Yes, dat maakt mijn dag weer goed ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
hehehehe ![]() Ik gaat ff eten, tot vanaaf mensen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Smakelijk eten! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: daar ben ik het mee eens.. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben iig niet van plan om te stoppen, maar godverdomme, ik ben mijn peuken thuis vergeten! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
ik vindt het wel terecht dat er na 1 januari in openbare gebouwen een rook verbod is.. want mijn vader is astmatisch en kan dus nooit een keer ergens heen.. omdat het vaak overal blauw van de rook staat.. en na 1 januari kan die dat hopelijk wel weer.. ![]() |
|
voor de luitjes die gaan stoppen met roken: Veel Succes. Ik wilde laatst ook stoppen met roken maar na een halve dag stressen rook je wel weer gewoon door. Maar voor De Stoppers...Veel Succes. ![]() till death takes me appart ![]() |
|
quote:ach...ik denk niet dat het veel gaat helpen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Dat ze dat in willen voeren vind ik op zich best goed, maar in de horeca/kroegen vind ik het echt bullshit. De mensen die echt niet tegen de rook kunnen komen nu al niet naar de kroeg, en ik geloof niet dat ze dat dan ineens wel gaan doen... ![]() ![]() ![]() |
|
Al die shit had gewoon nooit uitgevonden moeten worden... Jeez stel je eens voor, niemand die rookt in deze wereld, zou dat niet fijn zijn ![]() Als je terug komt van uit gaan de kleren die je die avond schoon aan hebt getrokken misschien nog wel een dag aan kan trekken en niet meteen in de was hoeft te gooien becuz they smell like hell.... ![]() Ik zou echt willen dat iedereen stopt met die onzin. Ze moeten gewoon stoppen met het verkopen ervan hehe.. Zou dat even iedere roker met zn bek vol tanden staan ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
Ik heb van mijn ouders het stoppen met roken pakket gehad. ![]() Dus.... steek ik er nog maar een op ![]() ![]() |
|
quote: Jah, dat zou een goede oplossing zijn ![]() Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |