|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gister uitgeweest. Zonder peuken en alcohol dus. En wat viel het me op hoe ongelooflijk blauw het daar (Waterfront) stond zeg.. Moest een paar keer naar buiten om frisse lucht te happen. Gatverdamme! Het was wel een hardcore test natuurlijk. Al mijn vrienden lam en roken, Sjaak er zo fris als een hoentje tussen. Maar het is gelukt, en het kostte me eigenlijk weinig moeite. Woei! |
|
Hmmm.... Ja, ik ga met je meedoen Snaack... Hou me in de gaten de komende tijd! En bij twijfel: |
|
Drieeee peukjes gerookt vandaag! Goed, want ik rookte de laatste tijd écht veel. Bah. Maar stoppen.. Hm... Nee. Disko Disko Partizani |
|
Ik ga ook maar weer eens stoppen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Zie ik daar in de verte een rookverbod in onze oefenruimte aankomen? |
|
quote: Hehe, toevallig, same here. Gemiddeld deed ik anderhalve dag met een pakje, werd me een beetje te kansloos. Gisteren zes peuken gerookt (tja, pakje moest leeg he) en vandaag drie, en ik heb niet het gevoel dat ik wat mis. Echt stoppen doe ik niet, maar de dagen dat ik dagelijks een pakje kocht zijn voorbij.. van het geld wat ik nu bespaar koop ik een extra LP per week, lijkt me een goede reden. Ik denk dat ik 'gelegenheidsroker' word, ondanks het feit dat ik dat eerder nogal gay vond |
|
Ik ga ook maar eens de sigaretten aan de kant leggen denk ik... Ik heb het idee dat een aantal dingen aan mij er langzaam door aan het verslechteren zijn - o.a. m'n concentratievermogen en, jawel, de conditie van m'n gebit c.q. tandvlees. En ik begin het stiekem ook een beetje vies te vinden, eigenlijk. |
|
het vies vinden lijkt me voldoende |
|
Je moet eigenlijk gewoon een keer 2 pakjes op een dag roken, die smaak die je dan 's avonds in je bek hebt is zo smerig dat je serieus gaat nadenken over het hoe en waarom van je rookgedrag |
|
vaak is de eerste dag stoppen met roken na een dag dat je veel gerookt hebt een eitje. maarja, de dag erna is dan in principe pas je eerste dag Je moeder. |
|
Ik weet dat ik best zonder peuken kan - gedurende de zomervakantie van zeven weken heb ik twee sigaretten gerookt, dus nu ga ik kijken of het ook in het dagelijks leven zonder kan. Damn, wat ga ik me schoon voelen. |
|
Zoo. Ondertussen bijna 3 weken gestopt.. Ben nu eindelijk van de ontwenningsverschijnselen af! Ben wel al 4 kilo aangekomen, maar dat schijnt erbij te horen.. |
|
yeah, ook nog steeds gestopt. Op de 4 peuken in de vakantie van 5 weken geleden na, ben ik bijna 2 maand gestopt nu Life doesn't get much better than this! |
|
Volgens mij had je op Occultfest ook nog wat gerookt |
|
heb een weddenschap staan.. ik moet 2 januari stoppen...kan ik nog mooi ff een paar maandjes paffen |
|
Nog steeds nooit gerookt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Braaf! *pet pet pet* *geeft koekje* Ik heb griep, dus momenteel rook ik niet. Welk een gemis! Verrassend triviaal |
|
quote: Alles wat ik me niet meer herrinner is niet gebeurd Life doesn't get much better than this! |
|
dat was maar weinig shag en veel wiet dus dat telt niet Je moeder. |
|
haha roken is roken sjezis; ‘Aantal rokers moet omlaag naar 20 procent’ Uitgegeven: 6 oktober 2006 15:08 Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 15:38 DEN HAAG - Nog maar één op de vijf Nederlanders mag in 2010 roken. Nu is dat 28 procent. Het percentage 16-jarige jongeren dat alcohol drinkt moet in 2020 zijn teruggedrongen naar het niveau van 1992. Ook het drankprobleem van volwassenen moet worden teruggedrongen. Dat staat in de preventienota met plannen voor de periode 2007-2010 van minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid), waar het kabinet vrijdag mee instemde. Het is de bedoeling dat de gemeenten deze doelen bereiken. Zij krijgen daarvoor de komende drie jaar in totaal 4,6 miljoen euro extra. Overgewicht Behalve alcohol en roken, zijn diabetes, overgewicht en depressie speerpunten in de beleidsplannen voor de komende jaren. Volgens de minister moet het aantal mensen toenemen dat hulp krijgt om een depressie te voorkomen. Op dit moment gebeurt dat bij ongeveer 4000 mensen. Door de vergrijzing en de stijging van de zorgkosten is preventie weer een onderwerp dat na een lange periode van verwaarlozing weer de politieke agenda staat. De verwachting is dat preventie de komende jaren een grotere rol zal spelen. Respect voor niet-rokers hoor, maar ik bepaal gvd zelf wel of ik rook en drink. |
|
quote: Godverdomme nou! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Als je dan gvd zelf betaalt voor je ziektenkosten en niet in mijn buurt rookt. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-10-2006 16:05] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Stel je niet aan man *uitlaatgassen-bla etc etc* |
|
quote: En als je te dik bent, overgewicht hebt, depressief bent mag jij het zelf betalen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |