|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
niks meer aan toe te voegen |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: quote: quote: Goed. Poging #2. Nu anderhalve dag gestopt, cold turkey van 1 pakje Javaanse 3/4 in 2 dagen naar 0,0. Wonderlijk genoeg heb ik tot nu toe nergens last van, behalve dan dat ik 3 keer zo snel schijn te praten |
|
Goed bezig Snaack On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dank je Zillah. Het verbaast me echt dat ik tot nu toe geen ontwenningsverschijnselen heb. Alhoewel, ik heb totaal geen trek in een peuk maar ben nu af en toe een beetje dizzy en ik lijk wel 20 keer zo snel te denken, hehe. |
|
quote: Even doorheen dan maar. Het is wel beter voor je. Ik rook af en toe een sigaartje. Puur voor de smaak. Maar tja omdat ik niet verslaaf ben hoef ik ook niet daarmee te stoppen. Ik bedoel ik drink ook wel eens.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, 2-3 dagen, dan moet ik wel van de fysieke verslaving af zijn... Het enige waar ik nu voor oppas is: trek!! Gister had ik regelmatig trek en ipv "foute" dingen als chips, repen enzo heb ik me weten te beheersen en heb ik lekker wat fruit gehaald. Ben de vorige keer fors aangekomen na het stoppen met roken, dat ben ik nu weer kwijt en dat wil ik zo houden. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-05-2006 10:40] |
|
Laatste keer dat ik probeerde te stoppen kreeg ik na twee dagen van collega's te horen of ik alsjeblieft weer ging roken.. hyperdepyper. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja, dat hyperdepieper herken ik wel *stuiter* |
|
Zo zie je maar dat roken de boel versuft/onderdrukt, terwijl bij gemis, spanning ontstaat; goeie zaak met het fruit ook en succes Snaack! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: BLijkbaar.. Geen idee waar dat "hyper" vandaan komt eigenlijk. quote: Dank je! Het heeft me aardig wat discipline gekost om een kilo of 30 af te vallen, dus dat hou ik graag zo |
|
Ja succes dude! En nu je toch zo hyper bent, snel nummers bouwen en opnemen |
|
Vent, ga roken, en veel ook, ga je doom van schrijven |
|
Hmm.. ik heb vandaag (na nog één keer omkijken) mijn shag thuisgelaten. En mijn lichaam roept nu: Heeeee, rookpauze! Maar ik ga proberen vanaf heden niet meer op stage te paffen. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Ik stop ook erg vaak. Met stoppen met roken dan he. Stoppen met roken is slecht voor de staatskas, alternatieve geneeswijzen en noem maar op. Niet zo egocentrisch menschen! Gewoon doorstomen. |
|
Logische volgorde van gebeurtenissen: 1) Balkenende krijgt charisma 2) Illu stopt met roken 3) Satan schaatst in de hel Dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Roken... ik heb me voorgenomen dure sigaren te gaan roken als ik met pensioen ga, dan scheelt t niet zoveel meer in leeftijd |
|
Ik ben een week en een dag gestopt. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 22-05-2006 16:26] Disko Disko Partizani |
|
Ik ben nu al 1 uur gestopt En ik moet zeggen dat de koffie nu erg hard gaat GODVER!! IK HEB ZIN IN EEN PEUK!!!!!! Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik heb ook zin in een peuk. Eigenlijk nog helemaal geen zin om te stoppen, maar longen lichtelijk naar de tering. Als dat weer beter gaat, zo af en toe es een peukje. Als ik dan nog niet helemaal afgekickt ben. Sterk zijn! Disko Disko Partizani |
|
9 uur zonder gezeten .... erg Faustian Spirit of the Earth |
|
Tip: meld je aan voor een working guest programma via Travel Active oid, ga voor een half jaar naar het Noorse platteland, bijvoorbeeld en ga daar werken bij een rookvrij ecologisch boerengezin. Zolang je bezig bent is er niks aan de hand... Nou ja, voor mij werkt het in elk geval... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Lekker beginnen met roken Kvlt! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nu al probleemloos 2 jaar en 4 maand van het roken af. En dat na 17 jaar lang 4 tot 5 pakjes zware van nelle per week hehe... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |