|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
So, Herr Dargull, hoe hou je 't vol? Of ben je al bij voorbaat gestruikeld? Toch niet hoop ik? |
|
Hij werkt in ieder geval niet meer op zo'n ongelukkige plaats (een kroeg) om te stoppen met paffen. |
|
ik denk dat ie zichzelf inmiddelsaan et vervloeken is dat ie ooit op dat idee gekomen is My madness, my sadness |
|
Hij kan van de zenuwen z'n pc niet aanzetten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hehehe, z'n floppydrive zit vol met peuken en de monitor is dichtgeplakt met vloeitjes! Valt nog niet mee he, Dargull . |
|
Ubergruppenfuhrer Dargull heeft een cold turkey, en zijn PC ligt aan 666 stukken op de grond ofzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Euh...Is dit nou het grote Dargull zijn pc ligt in 666 stukjes-topic of het rokerstopic Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Wat denken jullie? Roken metalheads meer, minder of evenveel als andere mensen uit de zelfde leeftijdscatagorieen (al zijn die vrij divers op zm)? |
|
Begin er een topic over Every man and every woman is a star. Every number is infinite; there is no difference. |
|
quote: neh.. zo interessant vind ik het nou ik weer niet.. |
|
Maar over je vraag: Volgens mij roken metalheads net zoveel als anderen. Every man and every woman is a star. Every number is infinite; there is no difference. |
|
quote: daar heb je volgends mij wel gelijk in ik zie metalheads net zo vaak roken als gewoone mensen so what's the different het type niet lullen maar metal luisteren |
|
Lukt het nog Dargull....? |
|
Dag 2 en nog geen woord van het slachtoffer. |
|
Bijna Big Brother dit.... |
|
quote:Als hij ff wat kamera's installeert kunnen we tenminste meegenieten. |
|
Sja.. ik rook zo'n 6 a 7 pakjes per week.. hou het maar op n pakje per dag dus.. Met astma.. en maar hoesten.. maar stoppen wil nie echt lukken.. :S Ach ja.. de rest.. succes.. |
|
hmmm, heb nu 3 dagen niet gerookt en dat is al 2 jaar niet meer voorgekomen Maar k doe dit meer voor de gein, want k wil toch niet echt stoppen. Voor de degenen die dat wel willen:suc6! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote: Misschien heeft ie zichzelf vastgeketend en de sleutel doorgeslikt. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik wist dat het slecht ging aflopen. Somebody give the poor bloke a fag Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
No. It's gonna (GOTTA) get worse before it gets better. DOORZETTE DARGULL!! |
|
Zou hij nog leven? Volgens mij is hij wel aan het volhouden [of niet natuurlijk]. |
|
IK HOUD HET NOG STEEDS VOL! maar ik was gewoon op weinig op ZM-druk op de zaak gisteren ben ik 21 geworden etc. etc. |
|
Keep up the good work en gefeliciteerd! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |