|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij werken die dingen echt niet hoor. Ik denk dat het meer zoiets is van 'Oh! Ik heb mn pleister op en hey! Het werkt!' Puur iets wat tussen den oren zit. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
t gaat meer om de houding en de manier van ademhalen. Zoals freud zei: het is het verlangen naar de moederborst ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat verklaart waarom alleen moederskindjes roken! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb geen zin om te stoppen met roken |
|
als boeddhist moet je toch afkerig zijn van alle vreugden in het leven zo geen verbinding te krijgen met het leven? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Geen idee maar als dat zo is moet je wel heel extreem zijn. En als dat zo is dan wordt je gedoemd om naar niggershit te luisteren |
|
quote: |
|
quote:Ik ook niet... Vind het onzin om te stoppen, je gaat toch een keer dood, dus maak wat van je leven! FREEZE |
|
PL: het is dan misschien geen reden om te niet te roken, maar ook zeer zeker geen reden om het wel te doen. Bruce Banner |
|
Sinds gister gestopt, gisteravond op repetitie mooi iedereen lopen irriteren, he Zelthor? |
|
Ondertussen 6 jaartjes gestopt alweer, na 4 jaar kettingroken (blij dat ik niet langer heb gerookt en dat ik snel tot bezinning kwam). Paar week terug plotseling weer onweerstaanbare zin in een sigaret, waar dat vandaan kwam.. geen idee. Maar goed, uiteindelijk toch gezwicht (dacht, waarom niet proberen) en sigaretje opgerookt. Was meteen weer genezen van het verlangen naar nicotine, wat was dat goor! Oftewel, nog steeds gestopt [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-04-2005 12:27] |
|
quote:Een dikke tumor bijvoorbeeld Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ejong hoe staat ut met de liefde seun? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hest al neukt? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
In het algemeen: ja Haar: nee Maar dat doe ik wel as ik in America bin, maak ik haar gelyk wel zwanger want van niet roken wurd de kwaliteit van het zaad stukken beter! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
jonge geefst toch gien geld ut aan dat wief ast niet eens weest ast dr overheen gaast Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Snapst er weer helemaal niks van Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Na 3 weken niet-roker geweest te zijn toch maar weer begonnen... Toch wel net zo fijn |
|
Zeg al een paar weken lang ik ga stoppen, maar toch nog altijd even snel een peuk bietsen in de pauze... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Zijn er alweer mensen die zijn teruggekomen van het 1 januari voornemen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nee ik ben zwak mijn voornemen was om net als alle andere jaren geen voornemens te hebben, maar deze week heb ik me voorgenomen dat ik wat gezonder ga leven. edit: ik dacht dat dit het goede voornemens topic was [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-05-2005 1:00] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik had het me al niet voorgenomen, dus.... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
<---- sigaartje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |