![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mietjes, gewoon stoppen verdomme. doe als ome mental, ontzeg je alles en LEEF. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
*plundert vuilniszak* Je moeder. ![]() |
|
quote:die snap ik even niet. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
95% vol pakje shag -> vuilniszak ![]() Je moeder. ![]() |
|
oh, haha.sja, niet roker he. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
kheb de vuilniszak nog op mn kamer staan, die meurt ook hard genoeg ![]() en overal volle asbakken dus dat komt wel goed ![]() edit: door de gewenning blijf ik stug ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-06-2007 14:05] Je moeder. ![]() |
|
Eigenlijk is het maar een paar dagen écht moeilijk, dat stoppen, vanwege het nicotinegebrek. Voor de rest is het eigenlijk best een eitje. Je wordt er alleen zo dik van. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hmm ![]() ![]() ![]() |
|
ik ben genokt met alle alcohol, en ik mis het geen fucking seconde. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En dát is zeer verstandig. Ik ben ooit begonnen met roken (zo ongeveer in 1986 ) omdat ik begon met blowen. Dát was dom, zeg. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: En dát lijkt me een stuk moeilijker! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: mwa, de gewenning en de patronen zijn wel kut. ben al eens eerder 1,5 jaar gestopt geweest (kadootje voor mn ex), met wat motivatie lukt het wel. maar nu stukken meer zelfverzekerd erover dan de vorige 10 pogingen die faalden binnen 2 dagen... en dat dik worden is voor mij alleen maar een goeie zaak ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-06-2007 14:10] Je moeder. ![]() |
|
yeah. als er iets verslavend is is dat het wel. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja we weten nu wel dat je straight edge bent ![]() ![]() |
|
idd, daarom ook nooit meer alcohol in huis Je moeder. ![]() |
|
quote:is het niet , tenminste, ik heb er geen moeite mee. ik lig niet trillend in men nest van nu moet ik een biertje hebben ofzo. maar goed, misschien komt dat nog, hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() Sorry ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ja, dat dacht ik ook toen ik nog 59 kilo woog. Ondertussen is het al 68 kilo en het einde lijkt nog niet in zicht. Hallo buikje! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Guinness dronk ik toch al zowat nooit. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: 3 biertjes per dag schijnt goed te zijn voor je. Helaas geen 30. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Bummer... ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Oei ben ik nu fout omdat ik wel drink ![]() ![]() |
|
quote:Of zoals Andy fordham, zo'n 60 flesjes, op een dag. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |