![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We gaan niet terugkrabbelen he? ![]() ![]() |
|
quote: Als jij nou eens zou gaan stoppen. ![]() ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() |
|
quote: zozo. En hoe wou je dat gaan aanpakken? ![]() |
|
quote:nicotine-injecties... ![]() ![]() |
|
quote: Okee. Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
ag ik mag vanaf 1 januari ook nog we roken op werk dus waarom zou ik stoppen...en bovendien we leven maar 1 keer ![]() till death takes me appart ![]() |
|
quote: Ga jij nou maar fijn stoppen, heb ik iig geen last meer van je rook ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: He Immo dan kunnen wij meer vervuilen met onze rokerij ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
cant sleep, zillah? ![]() ![]() |
|
quote:Mja...volgens mij ging jij slapen... ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Vergeet kauwgum=weggegooid geld. Vergeet pleisters= werken alleen als ze over de mond zijn geplakt. Persoonlijk ben ik nu bijna een jaar rookvrij. Ik rookte 5 pakjes zware jacobs in de week en vond dat het tijd werd om te stoppen aangezien mijn pa er al door onder het gras is gekomen. Heb niets gebruikt. Geestelijke voorbereiding is het beste. Ik heb me 1,5 jaar geestelijk voorbereid en ben zonder veel moeite gestopt.. ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote:Anderhalf jaar geestelijke voorbereiding? ![]() ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
Nou ja, ben dus ook net eens gaan stoppen met roken... Dit weekend minimaal gerookt (X-Mass festival, dus dan maar beter van niet, haha), en nu ik twee weken vrij heb ivm kerstvakantie, sinds gisteren echt volledig rookvrij. En tering, wat heb ik toch zin in een shaggie ![]() Heb wel de kauwgom, maar vooral het moment van relatieve rust afgewacht. Nu maar een skijken of het nu wel lukt, en natuurlijk denk ik zelf van wel, haha! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Inmiddels 2,5 week gestopt ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
Nooit begonnen ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: als ik dat had gedaan was ik nooit begonnen.. rook nog maar 1,5 jaar ![]() |
|
Ik rook me de tyfus,en blijf dat ook doen denk ik.Ik probeer het elk jaar een keer om te stoppen.Resultaat meestal;1 dag zonder,2e dag 2 shaggies,3e dag hetzelfde als altijd.4 pakkies per week.Als ik sterf is de oorzaak duidelijk dacht ik zo ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik denk dat ik maar eens ga stoppen met stoppen met roken ![]() ![]() |
|
ik snap het niet hoor waarom mensen altijd rond deze tijd willen stoppen met roken ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |