![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben al heel lang gestopt met roken en toch.. toch is het best lekkah. Net zoals ik koffie wel lekker vind ruiken, maar het niet drink ![]() ![]() |
|
quote: Ik hoor je zuster! ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Hij stopt dan wel deels voor mij, maar ik vind het gewoon belangrijk dat WR zn lichaam niet kapot maakt. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 18-07-2007 23:05] ![]() |
|
ik wilde stoppen maar ik heb het na 6 uur en 20 minuten opgegeven. ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Dat is wel kolenkankerteringsnel hey. K bedoel, ik rook soms 2 dagen niet, gewoon omdat ik niet rook waar mijn ouders bij zijn. Niet dat ze niet weten dat ik rook, maar dat gezeik als ik een sigaret opsteek is genoeg ontmoediging om het niet te doen. Evengoed paf ik wel 50 gram shag weg in 4 a 5 dagen, dus een verslaving zal er wel zijn. Ergo: ik snap niet dat je na 6 uur en 20 minuten alweer naar de peuke grijpt. Hoewel, als je naar de klok blijft kijken om te zien hoelang je al niet gerookt hebt. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
ik zat op mijn stressvolle werk ![]() ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Op het gebruik van het woord "wederhelft" dient sowieso een nekschot te staan, maar als je minderjarig bent en/of minder dan 50 jaar verkering hebt dien je eerst van te voren gecastreerd te worden. Fuck man, doe niet zo gay :') "wederhelft" :') paar maanden verkering :') Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
paar maanden? paar weken :') ![]() |
|
quote: Ho ho, het is wel voor zijn "wederhelft" :') Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Gaan er nu meer mensen stoppen in het kader van de aankomende rookvrije horeca? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Dat zien we tegen die tijd wel weer. Misschien wat vaker bij vrienden of thuis drinken ofzo. We zien wel. Sowieso rookt een flink deel van mijn vrienden ook stevig door. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Weken. :') Wederhelft klinkt gewoon romantisch! ![]() |
|
Oudbollig. ![]() |
|
En oja, stoppen om je tsjikkie is geen drogreden! Ik wilde al langer stoppen, maar dit is net dat stukje motivatie dat de doorslag geeft. ![]() [Nu mag het nog, heb nog een half pakje. ![]() ![]() |
|
Ow ja. Ik ga ook weer een poging doen. Maar dat is om fysieke redenen, aangezien mijn vermoedens bevestigd zijn (bronchitis en astma.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-07-2007 0:16] ![]() |
|
quote: Zegt meneer de self-proclaimed romanticus himself! ![]() ![]() |
|
quote: hehe die laatste zin geeft al aan dat het amper zin heeft om te proberen hehe edit: hehe! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-07-2007 0:17] Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Punt maar ik zou mijn chickie nooit wederhelft noemen. En zeker niet op een forum. Dan gewoon vriendin. Euhm, ik bedoel vriendje natuurlijk (hi guys!!! ![]() ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: Quoten, en de zelf uitgeroepen voorvechter van correct Nederlands taalgebruik verbetert de fout niet eens?? ou·bol·lig (bn.) 1 flauw-grappig, onbenullig lollig 2 ouderwets [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 19-07-2007 1:59] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Nidhuggur zegt: *blaast z'n laatste rook uit* ![]() |
|
quote:Rust zacht ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |