![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, maar daar hoor je nu ineens niets meer van sinds hij een tijdje terug omlazerde. Ah: Andy Recovering From Minor Stroke As reported in the news this week Andy has had a minor stroke recently, but is getting better daily and is expected to make a full recovery. He had slight muscle wastage in the leg and it affected his speech slightly, however he is recovering well. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 24-06-2007 14:16] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: het duurt nog wel even voor ik uberhaupt op 59 zit ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() lijkt me trouwens wel gave kerel verder, altijd lol die gast Je moeder. ![]() |
|
Mooi was het dat van barneveld over de zeik was toen ze andy vroegen wat ie gedaan had om de lakeside te winnen. oh, zo'n 60 bier per dag drinken, verder niet veel. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
hehe yeah, heerlijk relaxed die gast. maarja, wel jammer dat hij zo wel zn leven/r verneukt Je moeder. ![]() |
|
en weer een dag erbij ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dat je gaat stoppen of dat je gestopt bent? ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
afhankelijk van hoe je het bekijkt ![]() sinds vrijdagnacht nog maar één keer mn pakkie shag aangeraakt en dat was om hem weg te pleuren ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-06-2007 22:18] Je moeder. ![]() |
|
![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Heel goed, karnivoor! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
vaak zat geprobeerd te stoppen, zelfs een keer 1,5 jaar lang gelukt maar zo makkelijk als het nu gaat, heb ik nog niet eerder meegemaakt, maarja, nu is der ook echt die wíl! ![]() Je moeder. ![]() |
|
En dat scheelt. Dat je na anderhalf jaar toch weer begint, dat is wel weird. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
mwa, kan wel iedereen om me heen de schuld geven maar deed het zelf ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik vind het goed van je, jaap! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja, das link. Daarom doe ik maar gewoon geen peukje, ook niet één in het weekend. Ik ben 5 juli een half jaar gestopt en dan mag ik een nieuwe pc kopen, hoi hoi hoi! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
'mag'? deal gesloten met de ega? ![]() Je moeder. ![]() |
|
Nou ja, deal, ze kwam er toendertijd zelf mee aan en ik zeg geen nee. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
nouja, mooie stok achter de deur ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik steek er nog ene op ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Ontopic! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-06-2007 23:36] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Kadootjes voor jezelf kopen ja, het klinkt kinderachtig, maar het werkt wel. Inmiddels 13 maanden gestopt. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
kadootje voor mezelf heb ik al gekocht hehehe Je moeder. ![]() |
|
Na 1 dag al zeker. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |