![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heb extreme keelpijn en de zin om te roken is erg ver te zoeken. wtf, ik stop gewoon. ![]() |
|
![]() ben benieuwd of het je gaat lukken als de keelpijn over is ![]() |
|
Het valt me op dat ik helemaal geen zin heb om te roken. Niet eens behoefte.. Wazig.. Ben wel bloedje chagrijnig btw. ![]() |
|
quote: goedzo keerlntien ![]() wat stinken asb ![]() ![]() |
|
Len?!!! ![]() Hopen dat je het volhoudt! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
dus toch... als ik maar niet ga compenseren.... 10 tonner len ![]() ![]() |
|
quote:En nu je meer adem hebt kun je die weer aanwenden om te gaan sporten ![]() ![]() |
|
achter het pand waar ik woon is een enorme parkeerplaats van de belastingdienst die 's avonds niet gebruikt wordt.. dus mijn rolschaatsen kunnen weer uit de kast ![]() ![]() |
|
quote: Rolschaatsen zijn zó retro! ![]() Maar gewoon niet meer gaan bunkeren. Kauwgom for president! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Klopt, kauwgom bij het leven. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Dan pleur je zeker van je stoel als ik zeg dat ik ook overweeg te kappen met roken. Heeft iemand mij wel eens gezien terwijl ik niet rook of net een peuk draai om te gaan roken? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
ik heb net heel stiekum even een sigaretje gerookt... ![]() ![]() |
|
Da's dus niet meer stiekum. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
dit was de allerlaatste peuk uit m'n pakje, ik moest hem wel oproken! ![]() ![]() |
|
na gisteren (pakje gerookt en dat is echt te veel voor me) dacht ik ook even ermee te stoppen, ik had er echt last van vannacht en vanmorgen maar daarnet weer eentje opgestoken ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dag #3, bijna geen ontwenningsverschijnselen meer en helemaal geen trek in iets te roken. ![]() ![]() |
|
Iemand tips om door de chagerijnige buien heen te komen ivm stoppen...ben me toch een potje sjaggie... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
irritante aan stoppen met roken is voor mij dat roken zo goed samengaat met bier, en uitgaan zonder bier is een stap die ik nog niet wil zetten... ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Ik heb juist het tegenovergestelde als ik op stap ben dan rook ik helemaal niet, en als ik bier drink of wijn dan vind ik roken het goorste wat er is. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
uiteindelijk zal het me lukken, moet gewoon weer eens gruwelijk verkouden worden, dan kan ik niet roken... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Slapen. ![]() ![]() |
|
quote: Dus ook geen snaaks voor snaack?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat doe ik al een tijdje niet meer. Kan me nick wel veranderen naar straight Sjaak ofzo ![]() ![]() |
|
Ik rook al 5 maanden niet meer, en ook al 5 maanden niets gedronken. En ik heb er heel veel zin in! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |