![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben sinds vandaag ook maar gestopt...ben nog maar 24 en voel me nu al helemaal verkankert door al die joints die ik in mijn leven moest roken ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Aaahh 24...waar is de tijd heen...oh wacht...dat is nu!! ![]() |
|
![]() ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: MOEST roken. Ach gut toch ! ![]() ![]() |
|
quote: Liever lange nagels dan afgekloven nagels. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
reeds 4,5 maand, nergens last van... Je moeder. ![]() |
|
Dat komt nog wel als je er weer een nieuwe verslaving voor in de plaats krijgt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
zm? Je moeder. ![]() |
|
wat jij wil... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Ik mis het ook nog steeds niet.(bijna 24 uur gestopt!!!!) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
5 euro dat het je niet lukt! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote:is niet gelukt..zwak zwak zwak. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
gisterenochtend gestopt ![]() |
|
quote: ![]() LUL! ![]() |
|
quote: ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
ah neg0r MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
ruim 3 maanden rook vrij ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
ik was t voor een half jaar maar ben nu weer langzaam aan t beginnen.. godverdomme, het is ook zo lekker!! ![]() hatsekitidelidokie ![]() |
|
Na de problemen met m'n hart in januarie rook ik nog steeds niet,en ik heb ook geen enkele behoefte. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik vertik het om m'n jojosigarettendieet op te geven. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik ga stoppen met roken!! ![]() ![]() ![]() |
|
als je wilt stoppen met roken dan moet je het gewoon doen, als het je niet lukt dan wil je niet genoeg. Al die goede voornemens om met een bepaalde datum te stoppen heb je allemaal niets aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik ben zo blij dat ik het goor vind reuken. Dus ik heb nog geen sigaret aangeraakt. En daar ben ook zo blij mee. Maar anders had ik ook niet kunnen sporten zoals ik nu doe. Verder ben ik wel van plan om wel sigaren te gaan roken want de meeste vind ik wel lekker ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |