![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
één dag vóór ik stopte zelfs ![]() maar goed, na 5 jaar was ik ook gewoon toe aan een nieuwe pc ![]() anyway, 13 maanden, doe je goed! Je moeder. ![]() |
|
Naast het snel slinken van de inhoud van de portemonnee, is tegemoetkoming van mijn wederhelft een tweede reden wederom een poging tot stoppen te wagen. ![]() |
|
quote: Oe^^ ![]() |
|
quote: Nu al onder de plak? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ghe ghe. Gaat lekker in huize WRER. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ze heeft gewoon een positieve invloed op me. ![]() OEPS! Dat was de verkeerde smiley. Eh... Deze dan? ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ben je ook de eerste.. Meestal gaan mensen door mij meer rooken/blowen/drinken etc. ![]() |
|
Ben na 4 maand weer begonnen, en wat is het heerlijk ![]() Against God and Government ![]() |
|
Tssss. Daar kan ik me nou niets bij voorstellen. Ik zat btw fout, 5 augustus ben ik een half jaar gestopt, hehe. Gisteren toch alvast de nieuwe pc besteld. ![]() Af en toe aan een asbak ruiken helpt echt (© skullfuck), btw. quote: Euh. Mensen worden zenuwachtig van of zijn bang voor je? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 18-07-2007 21:33] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
3,5 week alweer ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dat doe je netjes, K. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
thanks ![]() valt me best mee eigenlijk, bij de vorige pogingen ontbrak iedere vorm van échte motivatie maar nu loopt het zo soepel. denk overdag helemaal niet meer aan een peuk, heb al een geheel ander ritme ontwikkeld alleen in de kroeg is het wel een beetje een drang na wat bier. Je moeder. ![]() |
|
Ik denk dat voor mij de bekende momenten kut zijn, na het eten enzo. ![]() |
|
Ik weet niet hoe lang jij al rookt, maar ik kan gerust zeggen dat bijv. ik het niet meer mis, zoals na het eten. En dat na 20 jaar roken... Zo oud ben je nog niet eens. Ook jij kan het! Tsjakkaaaaa!!!!! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
ja idd, van die standaard peuk-opsteek momenten en stoppen voor een vrouw is altijd een goede motivatie, enkele jaren terug ook voor mn ex gestopt, ging best goed toen ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik vind dat een bullshit motivatie stoppen doe je voor jezelf en niet voor je chick/dude edit: het was mij, bitchslap [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-07-2007 21:57] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Die mening deel ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
+1 maar als stok achter de deur bedoel ik, dan helpt het best wel Je moeder. ![]() |
|
Niet over lullen, gewoon doen... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ik stop nog lang NIET, hou veel te veel van roken, echt zalig gewoon edit; weer mij [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-07-2007 22:02] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Wat een bullshit motivatie. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
ik heb nooit begrepen wat er zo lekker aan is, toen ik het een keer probeerde kotste ik zowat alles uit wat ik maar uit kon kotsen.wat is er zo lekker aan roken ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: een bullshit motivatie om door te gaan met roken? oke oke, nu eerlijk, stiekem ben ik gewoon een zwakkeling die erbij wil horen enzo edit moeilijk len, moeilijk [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-07-2007 22:05] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Het geeft een kortstondige 'roes'. ![]() Ik herinner me dat ik +/- 1 op de 4 peuken echt lekker vond, de rest was kut. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |