|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik rook niet meer........... en ook niet minder. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Jah, soms denk ik dat Dargull z'n stem kwijt is geraakt aan de kankerstokjes. |
|
quote: hehe nee hoor, ik m'n stem kwijt??? 't is duidelijk dat je mij niet irl kent... maar ja ik ben nog steeds gestopt en zonder zondiggen. |
|
Geweldig dude!! |
|
Goed man! Ik ben zelf sinds 2 weken ook maar gestopt, t gaat goed tot nu toe, k heb er sommige momenten wel moeite mee, maar ik heb niet meer gerookt sindsdien We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Bah, ik ben zo'n gestopte pretroker... Je kent ze wel, die van het ergste soort! Keihard verkondigen, dat je gestopt bent met roken, maar als ik ook maar 1 bier opheb (en dat gebeurt dagelijks) dan loop ik bij iedereen te bietsen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ik heb dinsdag de heeeeele dag geen enkele saf gerookt, eat that gistren en eergistern is er telkens een pakje aangegaan wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dat zijn idd voor mij ook de moeilijkste momenten, maar tot nu toe heb ik mezelf in bedwang kunnen houden We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ben ook al maandje of 7/8 gestopt zonder zondigen |
|
zaterdag ben ik ook 2 weken rookvrij My madness, my sadness |
|
zo'n 2,5 jaar geleden gestopt The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ben al bijna 20 jaar rook vrij |
|
Ik kan niet stoppen |
|
Ik ben 2 maanden gestopt geweest, ben tegelijk gestopt met mijn ex, verschillende weddenschappen afgesproken, de hele rim-ram. Na 2 maanden had ik 1 weddenschap gewonnen en was ik het strontbeu en heb ik weer een sigaretje opgestoken. Na een paar dagen van je zin in roken af? No way als je een pakje per dag rookt! Stond op concerten en in de kroeg mezelf op te vreten omdat ik niet kon roken en begon alleen meer te drinken omdat ik toch iets in mijn handen moest hebben. Lichamelijk had ik er niet zo veel last van, als mijn vriend hier is kan ik de sigaretten makkelijk dagen laten liggen (hij rookt niet en kan er heel slecht tegen, al zal hij nooit aan me vragen om te stoppen). Maar geestelijk! Potverdorie! Sigaretten staan bij mij voor gezelligheid: samen met m'n beste vriendin op een terras een peukje roken. En troost: voel ik me echt zwaar kut dan moet ik een troost-sigaretje hebben... Heb er nog wel over nagedacht om te stoppen maar ik werk in een jongerencentrum waar de hele dag overal gerookt wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 22-06-2003 15:59] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Whaah.., Sinds 1-1-2003 gestopt... Sindsdien geen peuk meer aangeraakt! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik juist beginnen met roken... het maakt me een stoere vent... en bovendien kan ik een extra intelligente blik trekken met een sigaretje in mijn mondhoek... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
sinds 20-1-03 gestopt, sindsdien geen peuk meer gerookt ik ben wel aan de heroïne gegaan maar dat is minder schadelijk toch.. |
|
quote: Ligt eraan hoe vaak je gebruikt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Elke dag minimaal 2 shots, om heel de dag scherp en alert te kunnen blijven |
|
Euh, van opiaten word je niet "scherp en alert" |
|
ik vind roken gay "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik stop...met stoppen. |
|
echt, wat is het nut van roken? behalve dan dat het makkelijk verbergen is dat met jezelf geen raad weet. |
|
quote: zelfmoord in slow-motion |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |