|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tyfus, het heerschte. Arch Enemy was gaaf (jammer dat silverwing niet voorbij kwam) Alec Empire vond ik helemaal geweldig (maar zal de enige wel zijn geweest) Room 13 viel reuze mee, klonk zowaar wel goed. Autumn was de enige van de gothicmetalen bands die wel ok waren, de rest zoog (hoewel het met WT wel redelijk leuk meeblerren was) Kreator was erg ok! Destroyer 666 was wel geinig, niet superboeiend en geen geweldig geluid. Was weer een erg gezellige (en alcoholisch) festijn, volgend jaar zeker weer! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: En wat vond je van Overkill H-K??? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik vond overkill zuigen net als kreator en motorhead en eigenlijk allen bands behalve autumn |
|
quote: Jou heb ik een paar keer voorbij zien lopen [Dit bericht is gewijzigd door zwartdoornroosje op 24-06-2002 22:40] Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: dus lopen ging nog goed (gezien de halve liters ) Oud Vuil. |
|
Ik met groene legerjas met patch erop achter die gozer met zwart/wit shirt Ik was hier goed lijp, dat weet ik nog wel ja... sebinsagoil |
|
quote: hahahaha, als je die groene zwaaiende tentakels zocht, ze wapperden achter je!!! Oud Vuil. |
|
quote:Hahaha, ik heb em gesproken op Waldrock, ik geloof dat die cola niet deed met z'n buikje wat cola daar hoort te doen... Damn, die gast baalde! Sterkte, KoRaX! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: in het begin nog redelijk... |
|
quote: *no comments* |
|
quote: hahaha, Sietse the Grindman, hahaha |
|
Okee dan Rectum, plaats ook nog ff een normale foto van mij godverdomme. Black Metal ist krieg :-) |
|
quote: normale foto van jou maar goed, ik wil deze wel verwijderen... |
|
quote: Nou jah een normale foto, weet ik veel gewoon die foto met wij in mayhem outfit ofzo. Je hoef mij niet in te peperen dat ik lelijk op de fotoz sta ofzo hoor (da wiz ik al). Black Metal ist krieg :-) |
|
quote: ik heb toch ook geen normale foto van mezelf gepost. |
|
oke oke omdatje zo aandringt overturnedskewer, hier een normale foto van mij en hem. ik ben dus die blonde met zonnebril en halve literblik grolsch |
|
Wie gaan er volgend jaar weer - Overturnedskewer - Greycloak (forever) - Infaustus - waldrock fucking lobotomy - Nantaquoud - Sickheaddread - Sassette How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Wie gaan er volgend jaar weer - Overturnedskewer - Greycloak (forever) - Infaustus - waldrock fucking lobotomy - Nantaquoud - Sickheaddread - Sassette - Mark (tradisie!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 27-06-2002 0:40] sebinsagoil |
|
Tja als ik de organisatie mag geloven, zal ik er volgend jaar weer werken......dat hoop ik dna maar he. |
|
quote: Mijn dank is groot, kijk van zo'n afstand zie je mijn alomvattende lelijkheid niet Black Metal ist krieg :-) |
|
Was errug strak op Waldrock maar ik had steeds het gevoel dat ik werd achtervolgd. Boven zie je een foto van Rectum, de zelfde foto met mijn camera laat mijn werkelijk heid zien. Waldressic Park ..... [Dit bericht is gewijzigd door overturnedskewer op 28-06-2002 15:45] Black Metal ist krieg :-) |
|
Wie gaan er volgend jaar weer - Overturnedskewer - Greycloak (forever) - Infaustus - waldrock fucking lobotomy - Nantaquoud - Sickheaddread - Sassette - Mark (tradisie!!!) - Zwartdoornroosje Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: Stond jij toevallig bij WT ergens halverwege aan de rechterkant naast dat geluidsgebouw?? En was je bijna het hele concert aan het meezingen, met ik geloof 3 jongens op 1 rijtje???? Pain is my Power |
|
Yupz Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |