|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mocht je het btw nog niet weten dat is gecancelled, goudvishal heeft er een handje van bands te vermelden voor dat ze toegezegt hebben. btw kunnen ze dat waldrock niet in een ander wald dichter bij de bewoonde wereld houden |
|
Ik ga ook nog steeds, heb er wel zin in, wordt mn tweede keer.... Pain is my Power |
|
quote: Je bedoelde die bewegende clownekop van HORGH? Antwoord: neen sebinsagoil |
|
Ik ben waarschijnlijk ook van den partij! Inclusief mijn wederhelft. Op je knie en pijp voor genade! |
|
wie kan mij een lift geven???...ik betaal de benzine! en eentueel nog een leuke verassing ....het enige is dat ik eel ruimte nodig heb i.v.m. eel spullen die mee moeten |
|
Eel ruimte en een "leuke verrassing"... |
|
quote: Laat me raden... kinder surprise sebinsagoil |
|
quote: .....bijna goed..... Ik zat meer te denken aan iets van een backstage pas of zo |
|
quote: Oh dat kan jij regelen? sebinsagoil |
|
ik wil ook wel een back stage pas |
|
quote: voor de gene die mij naar waldrock rijd wel ja |
|
waar woon je? |
|
quote: Waar kom je vandaan en wat noem je veel spullen?? Pain is my Power |
|
quote: Als je een auto hebt kan ik je er wel wat meer over vertellen heb je een e-mail adres of ICQ? |
|
Anders zou ik niet reageren, maar er is een berichtje naar je ICQ.... Pain is my Power |
|
nog meer mensen met een grote auto??? die van af de omgeving amsterdam naar waldrock gaan? |
|
Aaargh, G. waarom woon je nou weer zo ver weg... Ik kan rijden, maar ja... Damn!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Tja als je in Groningen woont en je gaat via Amsterdam naar Friesland dat lijkt mij ook wel erg om |
|
Sassette(voor de 12e keer, sja traditie he) Greycloak sickheaddread draconian power H-K Hagrath Aroussa Rectum Lobotomy Metal Mark Wishmaster (waarschijnlijk) Metalheus overturnedskewer Infaustus MJkreAtor! zwartdoornroosje Styhn 1i1ith smirre KoRaX heavydebby |
|
yeah! heb net nog ff 128MB memory stick voor m'n camera erbij gekocht, kan ik nog meer foto's maken heb zin in Waldrock!!!!!!!! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Sassette(voor de 12e keer, sja traditie he) Greycloak sickheaddread draconian power H-K Hagrath Aroussa Rectum Lobotomy Wishmaster (waarschijnlijk) Metalheus overturnedskewer Infaustus MJkreAtor! zwartdoornroosje Styhn 1i1ith smirre KoRaX heavydebby Natascha sebinsagoil |
|
quote: he he kunnen wij elkaar eindelijk eens gaan ontmoeten!! Ik ga je meteen ff maielen om iets af te spreken ....hoop heel er dat we elkaar kunnen ontmoeten |
|
sta de hele tijd in de fotopit, alleen van Alec Empire hoeven ze geen foto's te hebben dus dan heb ik ff vrij zeg maar haha (en tussendoor af en toe ff naar de markt want daar kan ik bij een standhouder ff m'n accu's opladen) we zien elkaar daar wel! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Dan kom ik je wel in de foto pit opzoeken lijkt mij een stuk makkelijker...ik werk niet op de markt namelijk...maar ben de artiesten aan het knijpen ....heb je je mobiel nij je...dan sms ik je wel ...tot zaterdag |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |