|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm... op zich wel een goeie line-up. 't kan in ieder geval een stuk erger "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote:graaf een tunnel onder het hek door |
|
quote: Volgend jaar moeten we gewoon zorgen dat wij de overhand hebben op de poll op de website van Waldrock in plaats van die lamme HIM fans. Een massale aanval op die pol zodat er volgend jaar fatsoenlijke deathmetal op het program staat. Ben trouwens best benieuwd of HIM en dergelijke pootaanverwante bands nog het één en ander naar het hoofd geslingerd krijgen door het publiek ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: SLAYERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: nee dan doen we zo SLAYYYYYOOOOORRRRRRRRRR!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Neeeeeeeeeeeej... niet weer Ik denk dat ik m'n kaartje maar ga verkopen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Net een (Friese) documentaire over Wâldrock gezien. Was leuk om te zien eigenlijk zeg Morgen om half 4 volgens mij wordt het herhaald en volgende week is er weer een "aflevering". FREEZE |
|
quote: ja die hebben wij ook gezien. ik verstond eigenlijk geen hol van dat fries, sommige woorden maar. zag er idd wel leuk uit, maar Graspop it is |
|
quote: vandaar dat je ouders liever hebben dat je naar waldrock gaat, daar hebben ze een beeld van nu. |
|
Ja, ik ga ook. Heb der al zin in |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=710391 [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 01-06-2003 16:57] |
|
eej ff een pilsje drinken of niet ik ga ook alleen heb ik wel eens een betere waldrock meegemaakt. ach ik zit toch vrijdag al op de camping dus neem ik wel wat eigen muziek mee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Is dichterbij huis... en dan ga ik niet met onbekenden er naar toe... EN dan heb ik minder kans om zat te worden... Yeah right... FREEZE |
|
quote:ik niet gvd, geen mdb?dan kom ik maar niet. |
|
Alleen Iron Maiden is leuk... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
....en dit is de 667e post in dit topic ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Op Nederland 1 is NU een programma over waldrock 2002 te zien. |
|
vast dat friese programma. was van het weekend ook al op. Oud Vuil. |
|
quote: Fries idd. Ach, ik heb met goed fatsoen ook Autumn eens kunnen horen . |
|
SChrap hatebreed maar van het programma... Die komen niet want ze cancelen hun 3 eerste europese shows Bron: www.hatebreedtour.com |
|
quote: niet fucken met friesland he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Die Friezen zijn nog trotser op hun dialect dan de mensen hier in Limburg man! De Limburgse zender is nog redelijk vaak in ABN, maar die Waldrock special was echt zoveel mogelijk Fries... |
|
fries is geen dialect fries is een echte taal. ja dat hebben die limburgers niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Die Friezen zijn nog erger dan ik al dacht! Fries is slechts een dialect . |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |