|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het aanbod begon leuk maar gaat hard bergafwaards. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
inderdaad... boeie, ga toch naar wacken Je moeder. |
|
quote: Bagger line-up, jeezzz. pass "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:lijn weet ik niet,maar je moet de bus naar drachten,dan kun je bijna voor de deur uitstappen |
|
quote: gezellig kunne we samen niet gaan btw met deze bagger lineup kunne we wel een lijstje maken met mensen die niet gaan - arrebar - Infaustus "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog niet alles is bekend , ik zou zeggen w8 nog ff met wel of niet komen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Waldrock heerscht gewoon.. Ik kom zowieso wel Life doesn't get much better than this! |
|
Wat een gezannik. |
|
over gezanik gesproken, ga je m\'n mail nog beantwoorden?!?!?! No meat is sweater |
|
quote: Nee, geen reden toe... Dingen waren besproken en moeten nu niet verdraaid worden. Jij moet eerst maar es met je maten praten, ik krijg van ieder van jullie andere woorden! |
|
als madball komt ben ik er wel |
|
quote: wat was er volgens allemaal besproken dan volgens jou? No meat is sweater |
|
quote: Ja, stoere band vond ik dat altijd! |
|
quote: ... bluaerhagyuk... kan ik niet voor halve prijs naar alleen Maiden ofzo?? |
|
quote: na twaalven kun je gratis naar binnen geloof ik, kan ook eerder zijn. No meat is sweater |
|
quote: Peter Steele is een zo veel grotere held dan Bruce Dickinson jongen! Type-O alleen is al 5 keer het geld van Maiden waard. (en ja, voor de rest zuigt de line-up, Bitter Haervest erbij zou voor mij i.i.g. zeker stellen dat ik ga ) |
|
quote: |
|
quote: Oeh klinkt interessant. Meer meer!!! Zenial |
|
waldrock dit jaar.... wat een klote line up.. dit moet mn eerste grote metal festival worden, maar met deze bands zie ik het somber in.. NATUURLIJK met uitzondering van maiden & strato .. maar strato zie ik binnenkort ook al.. maar ik heb gehoort dat ANTHRAX ook komt, weet iemand van jullie daar wat meer van??? <edit spelfout> [Dit bericht is gewijzigd door ZeroTheHero op 10-03-2003 19:27] Ik distancieer me volledig van ZM |
|
MDB schijnt ook te komen... I'll be there! |
|
Hmm..steeds meer redenen om toch ook te gaan Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Klopt, zei ik tijdje geleden al... Stond in de Aarsschok! |
|
quote: Hey Joost! Jij hier? |
|
idd... ha bram Ik distancieer me volledig van ZM |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |