|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
joah....... dzouwe@hotmail.com..(MSN).......... ik kap met offtopic gelul, dalek worde ze boos, en komt er 'offtopic geneuzel' te staan.... |
|
quote: Komt WT daar ook al dan? Maar uiteraard wil ik mijn zangkunsten daar ook wel vertonen hoor, iig bij saxon (heavy metal thunderrrrrrr ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Joah ik doe mee!! SHEEEE WAASS THHEE PPRRIINNNCCEESSS OOOFF THHHE NNIIGGHHT!!! Ik, Wil Schuurman |
|
ONTOPIC BITCHES |
|
jowjow, stfu bitch! en on topic, Alec Empire beukte idd! Life doesn't get much better than this! |
|
het hoogte punt bij wt was toch wel dat de stroom uitviel ik vond het geluid van d666 nie echt slecht ofzo ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Het destroyer geluid was wel oke. Alleen ik heb zonder overdrijven nog 2,5 dag een suisend oor gehad omdat de linker speakers af en toe ff wegvielen... |
|
mja en oordopjes is voor homeaux olé |
|
Alec Empire sucked dikke *****piemels sebinsagoil |
|
quote: De 'N' van Niko. Trieste gast |
|
alec empire was zwaar heerschend man olé |
|
quote: Kan toch niet zeggen dat ik het daar mee eens ben die gast was ook zo tering arrogant, dat verpest voor mij al een hele hoop, net zoals bij AF, na ze 1x live gezien te hebben, luister ik ze nooit meer... En ik vond de muziek klote, maar das een kwestie van smaak. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
Bah, stelletje kortzichtige conservatieve metalheads!! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Mag het hopen van nie!!!! En Saxon is GAAF!!!! Pain is my Power |
|
U heeft smaak Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Heb ze vorig jaar op Waldrock voor het eerst gezien, en ben daarna nog zo gek geweest om naar de andere kant van het land te reizen om ze nog eens te zien.... Mij zul je dan een stuk meer richting podium tegen komen dan bij WT.... Pain is my Power |
|
Dan zien wij elkander vooraan (net als bij waldrock vorig jaar, dat was echt het hoogtepunt van het festival) Saxon is pitloos en je kan er dus lekker bangen zonder een ellboog op je nek te krijgen (zoals bij Arch Enemy op waldrock) Life doesn't get much better than this! |
|
In de Panorama (....)staat deze week een fotoreportage van Waldrock. Stomme bijschriften, maar leuke foto's. En het leukste is dat ik er ook bij sta Ik ben diegene die bij die gast op zijn schouders zit ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
post die foto's anders ff.. Suck my piss |
|
Ik kan niet scannen.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ooow...jammer... Suck my piss |
|
quote:Mooi, die ga ik maandag dus halen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik doe mee! Wij posten die foto's wel hoor. |
|
mijn dank is groot ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |