|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Entombed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Naar Waldrock ga je ook niet voor toffe bands, als er eens wat leuks tussen zit is het geweldig maar anders blijft het ook wel leuk. Ik ben er wel, jihaaa! |
|
heb ze helaas gemist(arnhem) maar ik gah dr vanuit dat ze nogwel wat spul van Left hand path en Clandestine spelen, vind hun Death "N Roll eigenlijk ook best wel te pruimen (daar niet van) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hoe kom jij erbij dat Megadeth op Graspop speelt? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
cephalic carnage als één na laatste band toegevoegd aan line-up. De Friese opener wordt binnenkort bekend gemaakt. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Yep! Kreeg net een mailtje.. 4 april 2005 Hallo Wâldrockers Cephalic Carnage op Wâldrock 2005 Ook Wâldrock kon er niet op heen; de opkomst van Cephalic Carnage moest niet voorbij gaan aan dit festival. Als één van de laatste bands is deze Amerikaanse band toegevoegd aan de toch al prima line-up. Met hun bijzondere mix van jazz, grindcore en death metal en de ‘must have seen’ live shows zal de band zeker niet misstaan op het Wâldrock-podium. De band zal ongetwijfeld het publiek kennis laten maken met de opvolger van het alom geprezen album Lucid Interva, Anomalies. Met uitzondering van de Friese band is het programma van Wâldrock 2005 nu rond. Met de huidige programmerig staat Wâldrock 2005 als een huis: Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept, Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society, Strapping Young Lad, Entombed, Mastodon, Cephalic Carnage, Epica De voorverkoop voor Wâldrock is gestart via de verschillende voorverkoopadressen. Voorverkoop De voorverkoop van Wâldrock 2005 is ondertussen gestart. De kaarten kunnen worden gekocht bij / via: - www.teletickets.nl | 0900 – 8040 (teletickets) - de bekende voorverkoopadressen in Fryslân en Groningen - via www.ticketservice.nl | de grotere postkantoren In de voorverkoop betaal je €50,- (incl. de handlingskosten, behalve bij teletickets en ticketservice). Aan de dagkassa kosten de kaarten €55,- oan't safier. Groet, Hanske Ze zeggen dat je er sterk van wordt, van pindakaas ! |
|
Jezus Christus wat een kut line-up. Volgens mij vind ik Mastodon nog het beste.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Man, de line-up heerscht als nooit tevoren! Mastodon, Meshuggah, Cephalic Carnage, Dimmu Borgir, Soilwork, Megadeth en Strapping Young Lad. Dat is nog eens een mooi dagje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Komt er nog een pre-party of hoe zit dat? Dit jaar hopelijk minstens 1 redelijk leuke band op die pre party, vorig jaar was ruk! Mwah camping zitten in de regen was ook best leuk. |
|
quote:Waar is Marduk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Op elk ander festival zo'n beetje, hoezo Of op x-mass [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-04-2005 13:43] |
|
De enige keer dat de line-up van Waldrock ok was was 2000. Marduk, The Kovenant, Slayer en Madball. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-04-2005 13:45] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vorig jaar was ook gaaf met Twisted Sister en My Dying Bride |
|
quote:My Dying Bride is niet meer wat het geweest is, zeker live niet. Over Twisted Sister zullen we het maar niet hebben...... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: DIE! |
|
quote:Ah, kan wel zien dat jij MDB niet hebt gezien op Wave Gotik Treffen in Leipzig. Geeft niet, je weet wat ze zeggen over ignorance, nietwaar? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Pfff... Ik kan waarschijnlijk niet naar Waldrock. Tegen die tijd zit ik in Gambia (Afrika) voor twee week. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: je bedoelt Cannibal Corpse, Hatebreed en Exodus, ja dat was wel ok. Jammer van Testament. De rest was geloof ik zo maar matig, zeker die bands die jij opnoemt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
die soundcheck van hatebreed |
|
quote: Ja die was grappig inderdaad Heb dr zin an! Waldrockkkkk |
|
quote: Cannibal Corpse --> Tent hangen, geen boeiende band Hatebreed --> In de pit terecht gekomen, auwa hehe Exodus --> ehh can't remember Testament --> Mooi klote dat ze niet speelden ja MY DYING BRIDE TWISTED SISTER |
|
quote: HEILIGSCHENNIS!!! spelfout weggehaald... |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |