|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: volgens de waldrock site speelt er Naast nog 1 internationale band, zullen 2 Friese bands het programma van Wâldrock compleet maken. |
|
nou dat mag dan wel een WERELD BAND ZIJN! man dit is niks bijna Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: he bahbah die hoef ik echt niet te zien! Waar blijft MDB nou?! |
|
Yes Yes ....ik ga ook weer dit jaar......zin in!!! |
|
wat een kut line-up tot nu toe; en ik heb m'n kaartje al |
|
Alleen Anthrax zou ik wel eens willen zien. (jeugdsentiment). Maar om daar nou een hele dag aan te besteden...volgens bij loop ik de hele dag op de metalmarket te zeulen. Er moet wel een hele goeie band bijkomen wil ik daar heen gaan. En ik woon nog wel aardig in de buurt ook. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
idd het festival seizoen is kut "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nee de bands zijn kut Je moeder. |
|
quote: Ik heb precies hetzelfde alleen bij Graspop. |
|
precies hetzelfde, maar dan graspop EN waldrock. En niet zeuren over de line-up.. festivallen heerschen gewoon Life doesn't get much better than this! |
|
waldrock rockt! heb vandaag m'n kaartje gekregen 11.45: restate my assumptions |
|
quote:dan voel jij je waarschijnlijk nog geneukter dan ik. |
|
uit het intervieuw met sepultura: "Daarna keren we terug naar Europa waar we onder andere op Sweden Rock Festival, WALDROCK en Full Force Fest zullen staan" .... Ik distancieer me volledig van ZM |
|
goaf 11.45: restate my assumptions |
|
waar staat dat interview btw? 11.45: restate my assumptions |
|
hehe, beter nieuws maarre, aanwezig, IRON MAIDEN! live zien, = must |
|
in het sepultura intervieuw maak ik uit op dat ze op waldrock spelen. en dat de line up nu helemaal compleet is? *wat een bagger Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
...dan is het nu bevestigd. Ondergetekende gaat NIET naar Waldrock dit jaar. Grote namen, weinig afwisseling. Waar zijn de black/death metal bands? Sepultura(?), Iron Maiden, Anthrax, Type O, Annihilator...wat is dit? Back to the eighties Niks mis met bovenstaande bands natuurlijk, maar dit wordt de 2e keer in 8 jaar dat ik het mis. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Voor mij geldt ook Iron Maiden= zien= kaartje voor Waldrock. Nu hopen dat het die dag lekker weer is, zodat je fijn in het gras bier kunt zitten drinken en wiet kunt roken totdat Iron Maiden begint..... (ach, een dagje in de buitenlucht is best goed voor de mensch). En Typ O Negative is best leuk om te ZIEN. Het zal vast wel weer een fijn feest in Bergum worden! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Neeeeee! Flikker op met je Tepelzura! My Dying Bride of desnoods "gewoon" een lekkere Deathmetal band! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Weinig kans dat ik ga zo. Alleen 2 bands zien die ik al eens eerder heb gezien vind ik wat karig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Als alleen Anthrax en Type O komen, denk ik er zwaar over mijn kaartje weer in de verkoop te gooien. Anthrax nog nooit gezien, wel een favo band, maar als het zó moet... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ach, mischien opent Mortuary IOD of Molestor wel op Waldrock. tenminste nog een band die live nog wel te pruimen is. Iron maiden is inderdaad een must! |
|
quote:kut... ik kom de bier tent niet uit op waldrock. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |