|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*pakt popcorn* Niet vergeten, Greycloak is Groninger. Whaaahaaaaa . |
|
quote: herinner me er ff aan dat ik jou op waldrock niet tegen wil komen. No meat is sweater |
|
quote: ABN wordt alleen in HOLLAND gesproken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Ah, okee, koop een krat bier en ga dat ledigen in je tent met de rits dicht. Moet kunnen! quote:Dat is AOH (Algemeen Onbehouwen Hollands.) Oh ja joh? Ja joh! Eg wel! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-02-2003 20:14] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: LOL dat wil ik opnemen *serieus Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
maaruh liwwarders komen jum oek ff naar mukkes toe juh? voor arrebar he wij binne daar tot 23.00 i.v.m trein Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
arrebar is toch die krullenbol?? Trieste gast |
|
Arrebar, ja ik ben die krullebol, maar ik heb normaal een staartje in alleen headbengt dat zo klote om met een staartje in te doen dus gaat die er uit, orion, en ik bin die boer met die goeije muzieksmaak KREATOOOORRRR [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-02-2003 20:26] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: haha, je mij moeten zien een kaartje kopen voor de parijse metro I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dit word wel een heel offtopic gelul hehe maaruh Wacken voor mij word ook een ramp want ik ken beter frans dan duits (aangezien ik een 2,5 op frans stond ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ach, same here I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
we komen hopelijk heel aan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Geen enkel persoon fries horen praten op waldrock de afgelopen 2 jaar. Waldrock is trouwens de enige reden dat friesland niet van nederland afgesneden en naar ijsland toegeduwd moet worden. Ennuh, volgende week verjaardag in Friesland, dus berg je dan maar! Life doesn't get much better than this! |
|
@ Orion: waar heb je dat zien staan van MDB? Inderdaad erg leuk voor me ja Nu kom ik zeker. Kom jij trouwens ook voor Iron Maiden dan? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-02-2003 22:57] Je moeder. |
|
quote: arrebar : durf je het wel aan my diyng bride in friesland, de mensen hier zijn gek!!! blij dat ik vanmiddag groninge ga bezoeken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja en voor anthrax Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
denk dat ik ook van de partij ben.... Type O Negative Iron Maiden Stratovarius nog even overleggen..... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik ga!!!!!!!! Type O Negative!!!!!! Maiden!!!!!!! Stratovarius!!!!! Yes wordt kick ass! |
|
Iron Maiden!!! Ik ga er heen! |
|
Type O Negative Iron Maiden Stratovarius My Dying Bride Peter Pan Speedrock Madball Dit is mij nu bekend |
|
Ik ben hoogstwaarschijnlijk toch wel aanwezig Ik, Wil Schuurman |
|
quote:kunnen we die eikel niet dumpen? |
|
quote: waren die niet uit elkaar gegaan 2 jaar terug Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |