|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En daar zijn wij blij mee. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ikke wel hoor, vind het allemaal wel best |
|
quote: Klopt, zou ook best prettig zijn. Achja line up is nog lang niet compleet, rustig afwachten dus hehe |
|
Hoi. Moi is van de partij in Burgum. "Everything but happiness is neurosis." |
|
quote: De Waldrock line up kan je wel al een beetje afleiden van de Graspop line up... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: meestal verschilt het nog wel met 1 of 2 bands |
|
Ofwel Waldrock heeft niet genoeg centjes om echt namen te halen, dus pakken ze de bands die toch al op tour zijn. Goede zaak, levert een betaalbaar leuk en gezellig festival op elk jaar weer. Een van de weinige ook waar ik heenga ondanks de lineup. Life doesn't get much better than this! |
|
Waldrock is dit jaar veel eerder dus ik denk dat het verschil met de bands op graspop wel wat groter zal zijn dan voorheen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
goed, death angel komt dus niet meer... bron: http://www.waldrock.no-ip.org/forum/viewtopic.php?topic=11646&forum=1&6 topic van "Hanske" , nauw betrokken met de organisatie... wat wel komt is DIO , erg jammer [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-02-2005 16:43] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kent iemand de grap van Death Angel die wéér naar Waldrock zou komen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nee vertel??? . . . . . . . . . ? |
|
Hahahahaha |
|
Metal Church, Meshuggah , Entombed en Epica http://www.waldrock.no-ip.org/forum/viewtopic.php?topic=11768&forum=1&11 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hehe, metal church? Die waren vorige tour ook al in voor leuke grappen. Hopen dat ze dit maal wel komen dan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Entombed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Epica. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ouwe vellen festival, nouja meshuggah en entombed zijn 't overwegen waard, ik weet het nog steeds niet... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hehe, vooralsnog is de lineup op zijn positiefst het overwegen waard. Naja, heb het weekend al vrijgevraagd, als ik ga wordt het waarschijnlijk wel heeel erg veel tentzitten. Life doesn't get much better than this! |
|
hmm, best een leuk programma eigenlijk |
|
Wat er ook speelt, ik behoor al sinds de eerste "harde" editie ( ja, ook waldrock is als gewoon pop/rock festival begonnen...) tot het meubilair, dus ook dit jaar standaard weer aanwezig. Vanaf vrijdagavond dus weer fijn op de camping => spelfout weggehaald... |
|
Ik ga waarschijnlijk ook. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ah kom je weer gezellig in de buurt staan zodat we mekaar achteraf weer kunnen gaan herkennen van de foto's |
|
Met de huidige lineup sla ik dit jaar maar over... "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hehehe, ik weet nu hoe je eruit ziet hehe... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |