|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmpf .. allemaal kut dus ... Laat Integrity maar komen, of Hatebreed, of Ringworm, of crowbar, of disembowelment ... AUB geen fake ass gay metal klote zooi bands. |
|
quote: jep ik dacht(als ik het voor het zeggen had) pro-pain,madball,exodus,testament,my dying bride,hatebreed,dark angel,forbidden,king diamond,obituary(reunie) en als hoofdact black sabbath het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Owja, dat was ik vergeten, er staat ook elk jaar nog een suf hardcore bandje Life doesn't get much better than this! |
|
Zal wel weer 1 groot power-, nu-metal klotezootje worden, met uitzondering van Testament natuurlijk... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ja dat is zo maar het kan nog erger en dat is als ze ook nog black metal erheen gaan zetten het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:en Priest.. |
|
reünie...dus klote... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Knal mij een Enthral of een Grimfist erbij en je hoort mij niet meer klagen, hoor... En ik hoorde trouwens dat de geruchten dat priest op Waldrock zou komen nergens op gebaseerd waren. Of is het inmiddels vastgelegd ofzo? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Misschien komen ze wel als bezoekers... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ja, daar heeft een mens wat aan You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ja toch? niet dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zal mij worst wezen wat er speelt.T gaat om de sfeer en de drank. spelfout weggehaald... |
|
quote: Idd vaak eerst naar de TT dan naar waldrock maar de afgelopen jaren was het eerst waldrock en dan naar de TT. Muziek is altijd mooi maar met een paar kameraden is het altijd gezellig daar biertje erbij jointje erbij en feesten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: zonder twijfel, maar als dat kan onder een ferm stuk metaal is het helemaal mooi nietwaar? wuust robuust |
|
Ja natuurlijk,zonder metal zou waldrock niks wezen,maar ik weet uit ervaring(ik heb alle edities bezocht)dat tegen de tijd dat de bands beginnen te spelen ik al zo'n shitload aan bier binnen heb dat het sowieso een groot feest is spelfout weggehaald... |
|
EXODUS Confirmed For Holland's WALDROCK Festival - Jan. 24, 2004 Reunited San Francisco Bay Area thrashers EXODUS are the latest band confirmed for this year's installment of the Waldrock festival, set to be held June 19, 2004 in Bergum, Holland. Also scheduled to appear are MONSTER MAGNET, TESTAMENT, CRADLE OF FILTH, CANNIBAL CORPSE and FINNTROLL. A total of 14 acts will perform at the event, which is expected to draw around 12,000 metalheads. HELL YEAH!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik kom ook wel! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
VERDOMME EXODUS!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
!!!! Exodus! Toch maar eens effe kijken of ik toch maar wel ga |
|
quote: Hehe, je spreekt jezelf wel erg tegen door eerst typerende bands in het 'fake ass gay klote zooi' genre op te noemen en daarna te roepen dat je dat soort muziek niet wilt zien. Ik, Wil Schuurman |
|
Er is ook een Waldrock 2004 topic, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-01-2004 14:01] |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
death angel en dimmu borgir zojuist bevestigd door waldrock |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |