|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
18 - 03 - 2005 MASTODON en LIFE OF AGONY zijn bevestigd voor Wâldrock 2005. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: oh joepie! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Waldrock, harstikke prachtig! |
|
quote: Gaaf Mastodon!!! En LOA is wel mooi, als je het kijkt op afstandje bij de bar/tap. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 19-03-2005 14:44] |
|
GODVERDOMME YES STRAPPING YOUNG LAD OP WALDROCK!!! Whoever already had the pleasure of having a little taste of "Alien" (for example the song "Shitstorm" at http://www.centurymedia.de/syl ) knows what awaits them when STRAPPING YOUNG LAD cross the big lake this summer and show us what they are made of! The dates are: June 4th 05 (NL) Bergum Waldrock Festival June 5th 05 (UK) London Astoria June 7th 05 (F) Paris Bataclan June 11th 05 (I) Bologna Gods of Metal Festival More dates coming soon! SYL also will return for a complete European Tour in autumn of 2005... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
WOW! kijk waldrock eens gaan! SYL! |
|
goafheid! |
|
quote:HEEN!!!!! |
|
quote: Maak er vrijdag tot zondag van, gezellieg |
|
quote:Hell ja!! Beterrr Wie gaan dr nog meer uit Zwolle?? Enneehhhh waar is gelezen dat SYL komt dan?? Maar sowieso kickass line-up!!!! damn... |
|
quote: Wie er gaan, zowieso een boel popfronters. Hoe meer lui, hoe leuker natuurlijk! Lekker lomp is het altijd wel, ongeveer zo'n 15 tot 20 staan er uiteindelijk gok ik. |
|
quote:Ah yeah gezellig Bedenk me net da'k sowieso al zou gaan met Leendert en kweet er nog wel wat die graag meegaan.. Mooi brekk'n in Fryslan |
|
quote: Neem allemaal maar mee, elk jaar weer een suprise wie er nog meer mee komt. |
|
quote: http://www.centurymedia.de/century/index.aspx?page=0#955 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Check Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Hoppa! Jij maakt me nog blijer! |
|
Dus er zijn nu bevestigd: dio dimmu borgir soilwork black label society accept megadeth epica meshuggah metal church entombed mastodon life of agony mwaoh, matig matig. Sla dit jaar maar over "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Matig? Man, dit is de beste line-up sinds jaren (vind ik dan...)! Meshuggah, Dimmu Borgir, Mastodon, Soilwork, Megadeth en misschien ook nog Cephalic Carnage! Ik vermaak me iig wel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik wou net zeggen! Fokking goeie line-up! En ook zeer divers en origineel. Als 't niet helemaal in friesland was zou ik gaan. |
|
tsss Weer zo'n jankerd uit het zuiden des lands Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
^Dat klopt, maar het is gewoon een klote locatie! Ook internationaal gezien. Maarja, de locatie zorgt misschien ook voor de goeie sfeer waar jullie 't altijd over hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 22-03-2005 15:59] |
|
quote: Zeker matig ja, al die bands vind ik persoonlijk niet echt interessant. Dan was vorigjaar iig beter, jammer dan Testament toen niet kwam. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Pfff en wij noordelingen vroeger altijd maar naar Brabant vliegen voor een paar dagen Dynamo...waar gaat dat heen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |