|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wasda? Je moeder. |
|
quote: Heb je nie gezien, waar was je nou???? Pain is my Power |
|
bijna helemaal vooraan, 2 uur fulltime staan headbangen. Jezus wat een gave show, een van de meest geweldige optredens die ik ooit heb gezien. Gaaf publiek ook, je kon gewoon zien dat de bandleden ook genoten. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Stond rechts schuin voor het podium, 2e rij van voren.... En die Adelaar was GAAF!!!!!!! Alleen een b-tje erug veel wit licht.... Pain is my Power |
|
Yupz, dodelijk voor de oogjes dat ja wel erg gaaf, al die toegiften enzow. Op de een of andere manier blijft heavy/power toch de ultieme feestmuziek Life doesn't get much better than this! |
|
Waldrock 2003: 21 juni 2003 De datum voor de 16de editie van Wâldrock is vastgesteld. Het jaarlijkse festival voor de 'harde muziek' zal worden gehouden op zaterdag 21 juni 2003, wederom op het bekende festivalterrein aan de Zomerweg in Burgum. Tweede podium Vorig jaar werd geëxperimenteerd met een tweede Wâldrock-podium. Reden voor deze uitbreiding was met name om ruimte te creëren voor meer bands en daardoor een bredere programmering te kunnen bieden. Het tweede podium is duidelijk aangekondigd als een proef. Een vervolg zou afhankelijk zijn van de ervaringen van de organisatie en vrijwilligers, maar met name ook van de reacties van het publiek. Uit de opmerkingen op de internetsite van Wâldrock (www.waldrock.nl), werd duidelijk dat het overgrote deel van de bezoekers enthousiast was over de uitbreiding. Omdat ook de organisatie en vrijwilligers over het algemeen positief waren, wordt het experiment omgezet in een vast onderdeel en zal ook Wâldrock 2003 dus twee podia hebben. Dat betekent dat er wederom ruimte is voor zo'n 15 tot 17 bands. Voorverkoop En de voorverkoop begint eerder dan ooit; al vanaf zaterdag 1 februari 2003 kunnen de tickets voor het festival worden gekocht bij de bekende voorverkoopadressen in Noord Nederland en via de Ticketservice en de grotere postkantoren in Nederland. De tickets kosten in de voorverkoop 40,- Euro (excl. servicekosten) en aan de kassa 45,- Euro. bron: www.waldrock.nl ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
jammer, nog geen namen van bands. waldrock is 1 van de weinige festivals waar ik nog heen ga, de laatste jaren. omdat het nog steeds een beetje lekker klein was, maar nu begint het ook al wat grootser aangepakt te worden. mmmh. 40 euro is ook al niet weinig. Oud Vuil. |
|
40 Euro?!? Wow... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
21 Juni nou dit jaar weer 2 podia en 15 bands kaarten 40 euro vvk iron maiden zal zoals het er nu naar uitziet headlinen (staat nog niet vast) verder word er gesproken over : Anthrax Type o Negative My Dying bride Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Type o Negative!! My Dying Bride!! HEERSCH! Dan zal ik alles doen om er te komen! Orion - waar heb je die informatie vandaan?? Waar is Burgum eigenlijk en is het duur om er te komen? [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 28-01-2003 17:16] |
|
uit een fries weiland hehe de AARDSCHOK Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: okay..die zal ik dan ook weleens doorspitten |
|
Geen zin om het hele topic door te lezen maar: hoeveel dagen is het? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
burgum is 10 km van LWD (leeuwarden ) met de trein is het 4 uur reizen dus overn88 op de camping is aangeraden (kost paar euro geloof ik ) kost iets van 20 a 25 euro om er te komen maximaal met de trein en verder nog een paar strippen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja ik had het ook gelzen in de aardschok (daar stond ook van nijmegen in enzo) waldrock is zeker de moeite waard |
|
quote: ov olé olé! volgens mij is die dan nog geldig |
|
quote: Gewoon een dag muziek. Camping is vrijdag al open, gewoon van vrij - zo erheen is het gaafst, erg goede sfeer hangt er. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: 1 dag met camping vrijdag,zaterdag(festival dag ), zondag Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: 1 dag maar.. hmm. Maar als de bands komen die Orion zegt... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ken wel mensen die dat allemaal regelen zou wel goed zeuren of er veel thrash komt maar eht staat in de aardschok (lees je ook meteen hoe "HARD" het neiuwe metallica album word (het zou mij benieuwen ze gaan back naar de roots (geloof jij het ) maar verder metallica Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nu nog destruction natuurlijk erbij en arrebar is ook van de partij(he het rijmt) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: anders niet dan? kom op man zie jet friesland ook eens in al zn pracht kan je eens bij mij komen inplaats ik altijd naar jou(niet dat het erg is ) [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-01-2003 17:28] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Komt metallica dan ook? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hehe, waldrock is het enige festival waar ik heenga voor de gezelligheid en niet eens zozeer voor de bands De vrijdagnachten heerschen (de zaterdagochtenden ietwat minder ) Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |