|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat is het weer gezellig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja, dat vind ik nou ook. No meat is sweater |
|
quote: Ja zat. quote: Dat is dan wederzijds! (en als je moet reageren, stuur dan maar een e-mail ofzo anders gaat dit topique weer dicht) Hakkuh |
|
zijn wij het ook eens ergens over heen @in(nogwat) [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-02-2003 1:30] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dat zeg je ook alleen maar zodat je eens mail krijgt. No meat is sweater |
|
quote: Ik heb niet echt zin om je een email te sturen. Ik mail alleen mensen die weten waar ze over praten. En nu weer on topic. |
|
blegh, zouteloze kutbands a la TON zorgen ervoor dat de waldrock kaartjes zo duur zijn. Naja, ga ik wel bier drinken tijdens ton, hopelijk komt eriets dat wel de moeite van het luisteren is dan. Life doesn't get much better than this! |
|
hopelijk Iron Maiden en Anthrax en heel veel thrash Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Mee eens! hoewel de nederlandse/duitse versies doorgaands overspoeld worden met death ende black afgewisseld met jammerende goffikmiepjes. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik heb Type o Negative gezien op Lowlands '96 en dat was echt een heel goed optreden. Ze kunnen ze prima staande houden op fesitvals. Ik ben trouwens absoluut geen fan van ze. Don't blush when I rip you open |
|
Eerste bands voor Waldrock zijn bevestigd: Type O Negative (jawel ) Peter Pan Speedrock http://www.waldrock.nl/ Ik ben ook niet echt een TON fan, maar ja, ik ga ze waarschijnlijk toch wel even kijken. En Peter Pan Speedrock, tsja, dat rockt gewoon lekker weg NP: Behemoth - Moonspell Rites For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:peter pan dat rockt wel lekker ja, alleen ton hoeft van mij echt niet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Oja! Type O! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Peter Pan Speedrock daar zitten we nou nietecht op te wachten..heb ik een keer live gezien, toch maar geprobeerd ondanks dat het mijn muziek niet is, maar wat een baggerband live..nu maar hopen dat er voldoende compensatie komt maar voor Type O kom ik zeker!! |
|
uuh daar zit jij niet op te w88 mischien anderen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik had het ook over: wij, Eline |
|
me/myself/eline Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
NIEUWE BANDS : Het werd tijd. Eindelijk uit de 'wandelgangen' gestormd; IRON MAIDEN. Ook komen MADBALL, STRATOVARIUS en CLAWFINGER Burgum onveilig maken. IRON MAIDEN!! madball (sorry luister ook nog wel een s lekkere new york hardcore ) [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-02-2003 8:39] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zijn er al bands bekent? |
|
quote: verder ben je niet blind ofzo Wat denk je dat die post BOVEN JOUW POST betekent? Dat die bands op je moeders theekransje komen spelen ofzo, sufkut.. kolere.. |
|
Madball? Zijn die weer bij elkaar dan? En Clawfinger, wat een aanfluiting! Wordt tijd voor wat vette knepper! H.A.A.T. H.A.A.T............in je naad!!! |
|
quote:ik ben op de waldrock site geweest en ik krijg mailing en ik kan dit zeggen er is nog niks getekend het zijn allemaal geruchten |
|
quote: ja ze zijn weer back in action D.M.S Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Lees mijn post nou eens en zie de site Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |