|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hence de vergelijking met de Limburgse zender waarschijnlijk... |
|
als we naar waldrock gingen, namen we ook altijd voor de zekerheid onze paspoorten mee. Oud Vuil. |
|
Hehe, sprak afgelopen weekend met een Fries. Toen zei ik dat ik nooit ten noorden van Nederland was geweest, vroeg ie of dat ik ook nooit in Friesland ben geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 09-06-2003 21:08] |
|
quote: Oud Vuil. |
|
ARGH.. kan ik misschien met iemand meerijden (vanuit de omgeving Rotterdam)? Ik zou met een vriend van me gaan (met zijn auto) maar vlak voor hij een kaartje ging halen rijdt hij z'n auto kapot en de reparatie viel zo duur uit dat er voor hem geen Waldrock mee in zit.. Ik heb mn kaartje al en wil Maiden sowieso niet missen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: TAAL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
DIALECT |
|
Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde, It Fryske lân fol eare en rom. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen, Oerâlde, leave Fryske grûn, Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen, Dy't Friezen oan har lân ferbûn. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Fan bûgjen frjemd, bleau by 't âld folk yn eare Syn namme en taal, syn frije sin; Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare, En twang, fan wa ek, stie it tsjin. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Trochloftich folk fan dizze âlde namme, Wês jimmer op dy âlders grut! Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme In grien, in krêftich bloeiend leat! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
correctie STOM dialect. Oud Vuil. |
|
steletje boeren hier Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Daar staat vast ergens "Tjokkefoll" tussen, oder? |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
.dubbel. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 10-06-2003 21:06] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is er iemand uit Friesland of Groningen die voor mij alsnog bij één van deze winkels een kaartje voor mij kan halen? Kiehool Bergum - 58 Hompy Harlingen - 57 Music Corner Dokkum - 63 Popeye Joure - 10 Smash Drachten - 20 DJ toppers Zwaagwesteinde - 57 Disc Radio Boonstra Surhuisterveen - 55 Elpee Groningen - 150 Mollema Music World Franeker - 68 MovieTown Burgum - 10 Of iemand die toevallig extra kaartje heeft gekocht, wil doorverkopen? Ik weet dat ik erg weinig kans heb, maar wie niet waagt, wie niet wint! Mail me, japie27@hotmail.com |
|
Je hebt mail Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
SCHOP! Tevens (als ik dus een kaartje krijgen kan) ga ik met de auto vanuit Vlaardingen / Rotterdam op zaterdagochtend richting Friesland! Er is voor nog 3 mensen in principe plek! Maar ik wil wel een kaartje |
|
Kan je verder nergens kaartjes halen dan? Niemand wil geloof ik met mij mee maar ik wil Iron Maiden zien. |
|
Alleen in Friesland of Groningen bij plaatselijke winkels, niet via ticketservice meer. En ik wil zo graag!!!! En ik heb een flinke auto tot mijn beschikking! Dus heluuup!!! |
|
Dat is best vervelend, dan denk ik dat ik ze maar een andere keer probeer te zien. De andere bands hoef ik niet zo nodig te zien dus hopelijk komen ze volgend jaar weer naar Nederland. Dan maar vervoer proberen te regelen naar Arrow Classic Rock. |
|
ik kan wel kaarten halen woon zelf in harlingen. mail me maar dan kreator@terror.nl Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
U heeft mail. |
|
u ook weer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
en weer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |