|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ah klinkt goed.. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Hmmms nu ze murderdolls erop hebben getyft heb ik ineens minder zin, whats next? jamai???? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hmm..looks like I was wrong. Volgens mij is het een vrouwenband? |
|
quote: 2 jaar geleden speelde deftones enzo dus om alleen niet om murderdolls te gaan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het waldrock publiek 2003 of neit arjan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja maar nu is alleen maiden het leuke GODVERDOMME WAAR BLIJFT DE DESTRUCTION OF DE ANDERE THRASH, trouwens daan de bounded by metal tour komt naar eindhoven, als we dan gewoon een jeugdherberg opzoeken want ze zijn daar op vrijdag, dus ik kan dan(mits ik vroeg opsta de dag erna) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Haha, echt typisch alto hoor ... ik snap echt niet waarom die lui zoveel aandacht aan hun uiterlijk besteden "Metal-look" is makkelijker: niets aan je uiterlijk doen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: EINDHOVEN lekker hoor ken het nog verder das in oktober toch ofzo? verder snap ik het verhaal met de herberg niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik geloof dat dit em is, dat lelijke wijf met die dreads herken ik ergens van, maar waarvan, mischien moeten ze migraine toevoegen aan de lineup! heersch @ morgil, whahaha dit is geen wijfenband, dit is een latexmannetjesmakeupverwijfdemannen bandje waarvan je af gaat vragen zijn dit wel mannen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Er gaat wel steeds meer tijd zitten in het wassen en drogen van je haren... Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: oh trouwens..dat Dread meisje is toch een jongen of ligt dat nou aan mij? Hmm het is ook zo moeilijk ze uit elkaar te houden tegenwoordig |
|
volgens mij word het Poserrock dit jaar hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dan kan je snachts pitten in eindhoven. dan heb je geen probleem met de laatste trein "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik pikte de verkeerde uit, ik bedoelde de 2e van onder. die weer op een vent lijkt. btw whahahahaha grappige fotos "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja he ik ben benieuwd naar de foto's van 2003 volgens mij komt daar de hele vrijdag middag mukkes ganger hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wel lollig bandje dat BH Grappig dat Covered in Ashes ook in die lijst staat, .. en we hebben al 4 stemmen !! |
|
quote: Ja, vergeleken bij de Goden van C.I.A. zijn die smurfen van B.H. wel erg nietig |
|
quote: Wel lollig?! Zolang de aarde bestaat is er zaaitijd en oogsttijd, nooit houdt het op! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Kijk .. die jongen heeft de juiste instelling! |
|
quote: YOU KNOW IT! |
|
ik denk dat ik er wel heen ga |
|
quote: tsss probeer je me mee te krijgen ofzo "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ah, jij komt ook? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |