|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:homo |
|
quote:Als ze na Destruction komen kan je toch net zo goed gewoon weg gaan? |
|
gvd het heerschte! maiden was natuurlijk helemaal geweldig, mn nek denkt er anders over maar dat boeit niet |
|
Hehe klopt. Het was gaaf. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vond het helemaal goed! Heb gewoon 2 nachten in een tent overleeft... hah! Verder niet chagerijnig geweest... niet erg veel bands gezien trouwens... Alleen maar Annihilator, Type O Negative en Iron Maiden... hmmmmm If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ja dat was weer een leuk en tjokkefoll weekend. No meat is sweater |
|
Vond het echt weer kei cool! (nu wel erg brak) Alle bands gezien, vond Type O Negative het gaafste. Murderdolls kende ik nog niet maar vond ik ook kei cool... Heb ook weer foto's gemaakt: enzo... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
*huil* waar zijn de BFB foto's? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: in de prullenbak I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Daar heb ik zo min mogelijk naar proberen te luisteren. Verschrikkelijke schelle prutmuziek. Toch heb ik hier en daar wel een flard tekst opgevangen, en dat waren erg onnozele en puberale stukken tekst... [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 22-06-2003 22:00] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Hell yeah! White thrash Rob! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:sjezus wat ziet die peter steel eruit!!! mooie foto's trouwens |
|
en wie hebben we daar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
en wie hebben we daar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Goeiemorrege. Nou ja, goed... kut geslapen, zeg! Maar Waldrock was erg gezellig. Heb alleen beetje weinig van bands meegekregen. Wie speelden er ook al weer Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Het was inderdaad weer een lekker festivalletje.. Maiden weer erg goed En nu op naar Graspop! Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote:Pinkpop is dan vast wel true of niet, stomme druiper van een bonobo |
|
Heeft iemand nog een handtekening van HIM kunnen bemachtigen? Tsjongejonge, wat een gekte, zeg! 12 Rijen gillende keukenmeiden stonden te dringen bij de stand van de Headache. Zoiets nog niet meegemaakt. Kijken of HIM nog een pianist kunnen gebruiken. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Murderdolls.........WHAHAHAHAHA dat zulke bands mogen bestaan, wat een giller, zoiets slechts heb ik nog nooit gezien. Verder vond ik Lacuna Coil wel aardig (geluid was niet denderend) Stratovarius was erg gaaf (013 waren ze wel beter) Type o Negative was heel vet, ookal hadden ze er niet echt zin in volgens mij, kort maar krachtig! Iron Maiden was geen Death, geen Black, geen Power maar Iron Maiden metal! |
|
ben ik de enige die murderdolls leuk vond? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
JA |
|
quote:de murderdolls zijn een verhard aftreksel van marilyn manson die teren op het succues van slipsnot. |
|
Murderdolls..... "I like to say fuck" Dat zegt wel genoeg hoop ik...wat een stelletje losers...en dan zie ik een meisje van hooguit 12 lopen die hardop alle teksten mee brult.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |