|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Over en weer . |
|
en zo door Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je hebt mail! |
|
Wie volgende week zaterdag nog naar Waldrock wilde maar nog geen kaartje heeft heeft misschien een probleem. Het festival is namelijk voor het eerst in haar bestaan compleet uitverkocht. Ander nieuws van het Waldrock festival is dat Hatebreed heeft moeten afzeggen. Welke band die plaats gaat innemen is momenteel nog onbekend. * ik heb toch een kaartje kunnen regelen!* Mensen die vanuit Rotterdam en omstreken geen vervoer hebben kunnen mij mailen (ik ga wel pas zaterdagochtend weg, en na Iron Maiden weer terug) |
|
Godverdomme, is Waldrock uitverkocht!!! DIt sucks BIGTIME!!! Wilde net morgen kaartjes gaan halen ... GRRR, nou dan maar naar Graspop, daar komt toch bijna hetzelfde. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Je hebt mail! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik zie niets |
|
euhm welk adres dan? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
|
|
mkay "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Voor al jullie niet friezen zonder kaartjes. Waldrock verkoopt nog wel kaarten aan den deur. dat zijn ze namelijk verplicht.... hoeveel weet ik niet. |
|
in harlingen zijn nog 20 kaartjes wees snel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wij hebben vandaag ook nog kaarten kunnen regelen How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Nee hoor, op de site staat dat die niet aan de deur worden verkocht www.waldrock.nl Hatebreed heeft afgezegt |
|
Wâldrock 2003 is volledig UITVERKOCHT. Dit betekend dat er ook GEEN kaarten meer aan de kassa worden verkocht op de festivaldag. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: oh oh als er nu maar niet een superband voor in de plaats komt...ik ga niet voor niets niet naar waldrock dit jaar... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
aanwezig zzz |
|
Lijstje: testement Phaestus [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 12-06-2003 11:11] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: jaja, maar eerst was het een ander verhaal. ze hebben nu gewoon 12000 kaarten in de vvk verkocht. dat is jammer voor de mensen die altijd een kaartje kopen aan de deur... |
|
Hatebreed komt niet ? Nou is er niks meer aan ... |
|
quote: Zolang Clawfinger & Iron Maiden komen wel Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Iron Maiden.. punt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
MAIDEN!!!!!! |
|
quote:Nieuw vriendje ? of hete raj nu clawfinger? hmm claw - finger .... IEUW! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |