|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar ik dan wel benieuwd naar ben (gewoon uit interesse, niet om Roadburn in diskrediet te brengen): zijn de kosten voor Roadburn dan zoveel hoger dan voor Neurotic Deathfest (100 euro voor 3 dagen)? |
|
Extra gebouwen (Midi en V39)? Geen idee of die er bij NDF zijn.. Verder heeft RB natuurlijk veel bands die met fuckloads aan gear voor één concert ingevlogen worden. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 18-10-2011 19:34] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Betere riffs, da's gewoon niet zo goedkoop! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Die poster is weer eens wat anders dan de Malleus dingen Midi staat wel op de posters maar is nog niet definitief wat ik ervan begreep. Omdat ze niet op de gemeente kunnen gaan zitten wachten hebben ze het alvast maar op de posters gezet. Als Midi niet doorgaat zijn er vervangende zalen als backup die ook in de buurt schijnen te zijn. |
|
quote: Hm, dat weet ik eigenlijk niet, ik ben niet zo bekend met Neurotic Deathfest (als in: ik ken het festival wel, maar het is niet echt my kind of gig, zeg maar). Ik heb het dus maar even opgezocht, en schijnbaar stonden er iets in de drie dagen dat Neurotic Deathfest duurde iets meer dan 40 bands op de bill. Bij Roadburn waren dat er over vier dagen verspreid tussen de 70 en de 80. Die bands komen volgens mij niet spelen voor 50 euro en een krat bier, dus die extra bands die Roadburn heeft staan ten opzichte van Neurotic Deathfest brengen nu eenmaal een hoger kostenplaatje met zich mee. Daarnaast zijn aardig wat bands op Roadburn gewoon exclusief daar voor een one-off gig, dus dan gaat het organiseren van een showtje ook iets meer in de papieren lopen (denk aan het organiseren en betalen van visa, vliegtickets en dat soort dingen) dan wanneer bands toch al door Europa aan het toeren zijn en dergelijke kosten uitgesmeerd kunnen worden over een grotere groep uitbaters die in verscheidene venues / landen wat shows regelen. De bedrijfstechnische / financiële kant van de zaak ken ik overigens niet hoor, dus eigenlijk berust mijn post gewoon op speculatie. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hoop trouwens wel dat Ulver wat leuks gaat doen met hun optreden daar, toen ik ze eerder dit jaar zag was er weinig spannends aan. |
|
Helder, althans je speculatie lijkt me alleszins redelijk. Ik heb nog een maandje om te bepalen of ik het ervoor over heb of niet |
|
quote: plus de grootste namen die nu bekend zijn gemaakt voor NDF zijn afkomstig van een rond tourend circus Full Of Hate van Rock The Nation ( www.rockthenation.eu/splashpage/ ), dat scheelt in de kosten t.o.v. exclusieve namen op Roadburn. Zal zeker nog meer bijkomen op NDF, maar het scheelt wel. Zelfde geldt voor EMM met Thrashfest & Hatefest gecombineerd. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 18-10-2011 22:02] |
|
Volgens mij had Walter in het topic van Roadburn 2011 er al een keer wat over gepost. Kwam er iig op neer dat de organisatie geen winst maakt. |
|
We kunnen veel woorden gebruiken, we kunnen weinig woorden gebruiken. Een kledingstuk bij de Wibra is nu eenmaal goedkoper dan een kledingstuk bij, nou, laten we eens bij Bijenkorf beginnen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
NDF zuigt gewoon apenballen. Hier ga ik echt niets nuanceren. Lui die het verschil niet inzien, moeten stront uit hun ogen halen of naar een heropvoedingscamp. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Soit, doe's nie zo mal! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Speelt er nog wat snels op Roadburn of tergt het voort als trage stront? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hihi. Necros Christos en Coroner zijn nog wel up tempo. O, en Voivod ook en er zal nog wel iets bijkomen. Dat is te weinig zeker? |
|
Wat ik van Necros Christos heb gehoord blijft imo toch maximaal in midtempo hangen. Wat uiteenlopende tempi betreft is mijn indruk dat er wat weinig dynamiek in het festival zit. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-10-2011 2:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bands als Wolves in the Throne Room en Altar of Plagues hebben ook op Roadburn gestaan. Is geen trage stront. |
|
quote:Slechts spul waar jij je aandacht niet bij kunt houden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: :') |
|
quote: Nominatie domste comment van een Mod 2011 |
|
Mutilator heeft in het verleden al meermaals bewezen aan een vrij ernstige vorm van autisme te lijden. Is het toevallig een complot van de boycot van / het complot tegen metal hier in Nederland, Muti? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Of het nu wel of niet klinkt als een natte madrigaal, het blijft broekhoest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
Het is een vraag, geen conclusie. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De dynamiek op een festival als Roadburn is veel groter dan dat op een festival als, het eerder aangehaalde, Neurotic Deathfest. Roadburn 2012 varieerde in snelheden van Sunn O))) tot Trap Them, Today Is The Day, Grave Miasma. dan mag de gemiddelde snelheid lager liggen dan dat van een Neurotic Deathfest maar dat zegt niks over de dynamiek. Alleen maar snel is net zomin dynamisch en, naar mijn mening, zelfs saaier dan alleen maar traag. Maar zoals net aangestipt is Roadburn niet alleen maar traag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |