|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
nounou, Murkrat is wel een paar levels schitterender. Net als Thorr's Hammer waarom geen Enoch btw? signature |
|
signature |
|
siked voor Roadburn, niet siked voor Voivod. Subrosa mag van mij op Roadburn spelen, was idd in 2008 barslecht en is een perfecte band om op de 2012 editie te skippen. [Dit bericht is gewijzigd door Maurosis op 28-08-2011 16:04] |
|
Volgens mij is Noothgrush (doom/sludge, recent weer bij elkaar gekomen) ook gevraagd voor 2012. Zou een mooie naam voor de line-up zijn, in elk geval! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik hoop het! You have time. You are doing fine. |
|
ik verwacht Tombs ook in 2012, Mike Hill zei zoiets tijdens het concert in de 013 |
|
quote: ik ken ze van de split met Corrupted, dan hoop ik eerder dat Corrupted gaat spelen! |
|
Corrupted zit momenteel zonder zanger, die full-length die nu zo'n beetje uitkomt is het laatste waar hij op mee heeft gedaan. You have time. You are doing fine. |
|
Klopt, en voor een band die bewust 'low-profile' te werk gaat (geen officiële bandfoto's, geen interviews, lastig te krijgen releases etc), lijkt een Roadburnshow me ook niet de meest waarschijnlijke optie. Wat overigens niet betekent dat het geen goed idee is, want het is een harde band! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Wel benieuwd wat Voivod als curerende band meebrengt. Hebben hun roots in behoorlijk klassiek metal spul natuurlijk, en wat minder in de typische Roadburn stijl(en). Interessant! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Sleep mag wel van mij. |
|
ENVY wil ik daar graag eens zien Verder fuck it, altijd beste festival wat er is qua line-up |
|
De Japanse? Die zijn in oktober op tour in Europa. Wat is facebook kut met evenementen. 2011.10.5 Nl, Groningen, Vera 2011.10.22 BE, Kortrijk, De Kreun 2011.10.27 Be, Brussels, Magasin 4 |
|
Dit jaar moet ik er echt bij zijn, onder zachte dwang van toekomstige vriendin... |
|
quote: |
|
your wish.. SLEEP TO HEADLINE ROADBURN FESTIVAL 2012; OM CONFIRMED FOR THE THURSDAY ROADBURN DATE! "Sleep are honored to attend the Symposium of Iommic Research, Tilburg at the 17th Annual Roadburn Festival" – Al Cisneros. |
|
Fucking gaaf... |
|
|
|
Hoe vet! Ook weer dikke zin in OM... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Gaaf! |
|
Ik betrapte me er net op dat ik me nu al zorgen maak over kaartjes scoren. You have time. You are doing fine. |
|
Agalloch speelt rond die tijd op Inferno festival in Noorwegen, kans lijkt me dus redelijk aanwezig dat ze ook op Roadburn staan. |
|
quote: Als het net zo gaat als voorgaande jaren, ik niet. Maar je weet maar nooit natuurlijk, damnit. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |