|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks Marcel H. De tofste dynamiek en tempo mag van mij echter zo breed mogelijk zijn. Neurotic had daarvoor onder andere Autopsy als headliner voor. En klopt, de formulering was geinspireerd op de geweldige posts ener Trolgeest. Waar hij die oneindige bak zure zeik vandaan haalt, lokt dat elders af en toe reactie uit. Verder ontgaat me het nut om uberhaupt een vergelijking te starten tussen Roadburn en Neurotic, maar ST en KG zullen dat vast zeer onderbouwd kunnen uitleggen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Met jouw leesniveau begrijp ik dat, ja. Lees de draad eens complotdenker en mod van lik m'n vestje. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vergelijking Roadburn Neurotic gaat redelijk op aangezien beide festivals redelijk genrespecifiek programmeren, alhoewel de programmering van Neurotic nog meer beperkt is tot één genre dan Roadburn. Een vergelijking (qua dynamiek dan) tussen Roadburn en wacken, Graspop, Hellfest, zou daarentegen geheel mank gaan. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Daarnaast, het feit dat NDF erbij betrokken werd was ook op aangeven van Blueprint, niet van KG of ST. quote: Dit lijkt me een mooie speculatie. Gezien het verschil in aantal bands moet ik zeggen dat het prijsverschil vrij miniem is [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-10-2011 18:02] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tombs, Aun, gaat goed. Dat La Otracina lijkt mij ook interessant. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: En Bob Wayne. Over divers programmeren gesproken. Zeer benieuwd naar Aun en La Otracina. Snel een keer checken. Tombs is sowieso een ruige toevoeging, helaas op de tour met The Secret niet kunnen zien maar wel een hele tijd terug met Buried Inside en dat was super vet! |
|
quote: ♥ ♥ Tombs ♥ ♥ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tombs is een fijne toevoeging. Vond ze beter dan The Secret laatst. Rest ken ik (nog) niet. |
|
AUN is heel fijn. Bob Wayne wel eens in een kroeg in Wageningen gezien, was er toen niet echt van onder de indruk, maar ik denk dat op RB het dak er wel af zal gaan. You have time. You are doing fine. |
|
+ Pelican + Church Of Misery + Ancestors + Horisont + Dragged Into Sunlight + Christian Mistress Ik twijfel. You have time. You are doing fine. |
|
eerst Tombs nu nog + Pelican, Church Of Misery en Ancestors erbij ... erg lekkere toevoegingen!! |
|
wow godver hoe gaaf Dragged Into Sunlight. hell yeah. Church Of Misery altijd gaaf live al wordt dit de vierde keer in vijf jaar RB voor ze. volgens mij zijn ze nu Witchcraft wel voorbij als inhouseband hahahahaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Jammer dat Dragged Into Sunlight op de afterburner staat, over het algemeen ben ik dan wel een beetje klaar. |
|
Ancestors, een van de hoogtepunten van 2010... en die laatste ep is ook geniaal Ook erg benieuwd naar Pelican. |
|
Ik vind de line-up nog niet echt je van het. Ik mis een beetje de "ordinaire" stoner nog (op Sleep na, dus). Weet niet hoeveel bands er nog bij komen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Ik denk nog circa 40, dus dat moet goed komen. Beetje experimentele shit erbij is overigens best hoor, maar inderdaad, wat mij betreft kunnen wat meer 'traditionele' bands uit de stonerhoek geen kwaad. Die technische, proto-heavy metal achtige meuk en natuurlijk die Justin K. Broadrick-achtige rotzooi, dat soort bende kan mij echt gestolen worden. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik heb ook nog geen "dat-MOET-ik-zien" gevoel... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb tot nu toe Virus, Hexvessel, Solstafir, Tombs en Ulver als grote must-see staan. Da's toch best leuk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Likewise.. quote: You have time. You are doing fine. |
|
quote: Vind je Jesu niet leuk? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Benieuwd in welke hoedanigheid Jesu gaat spelen. Paar jaar terug alleen JKB vond ik niet zo goed, jaar daarvoor met z'n drieën was veel beter. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Eén albumpje van gehad, geen idee meer welke, had een beige-achtige hoes. Anyway, zelden zulke zaaddodende troep gehoord. CD is sneller de deur uit gegaan dan jij 'kittens' kunt zeggen, bij wijze van spreken. Eerlijk is eerlijk, het is een jaar of vier geleden, dus eigenlijk zou ik het nog eens moeten draaien om te kijken hoe ik er tegenwoordig tegenaan kijk, maar op basis van mijn ervaring van een paar jaar terug ben ik daar niet zo héél erg siked voor. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hoop dat het nog goed komt. Benieuwd wat Voivod nog meeneemt ook. Wat ik wil hebbe: SubRosa, Hammers of Misfortune, WitT, Rotor, Electric Wizard. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Oja, niet te vergeten: Moon Duo. Jij zorgt voor de aidsremmers, S-T? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |