IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Roadburn 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2011 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Off course Marcel, maar vragen of er wat snels speelt ipv trage stront laat zien dat je geen flauw idee hebt van wat Roadburn inhoud. Troll-like nivo ..

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2011 17:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Thanks Marcel H. De tofste dynamiek en tempo mag van mij echter zo breed mogelijk zijn. Neurotic had daarvoor onder andere Autopsy als headliner voor.

En klopt, de formulering was geinspireerd op de geweldige posts ener Trolgeest. Waar hij die oneindige bak zure zeik vandaan haalt, lokt dat elders af en toe reactie uit.

Verder ontgaat me het nut om uberhaupt een vergelijking te starten tussen Roadburn en Neurotic, maar ST en KG zullen dat vast zeer onderbouwd kunnen uitleggen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-10-2011 17:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Met jouw leesniveau begrijp ik dat, ja. Lees de draad eens complotdenker en mod van lik m'n vestje.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-10-2011 17:47 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vergelijking Roadburn Neurotic gaat redelijk op aangezien beide festivals redelijk genrespecifiek programmeren, alhoewel de programmering van Neurotic nog meer beperkt is tot één genre dan Roadburn.

Een vergelijking (qua dynamiek dan) tussen Roadburn en wacken, Graspop, Hellfest, zou daarentegen geheel mank gaan.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-10-2011 17:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Daarnaast, het feit dat NDF erbij betrokken werd was ook op aangeven van Blueprint, niet van KG of ST.
quote:
Op 18 oktober 2011 19:42 schreef Sonic Titan het volgende:
Hm, dat weet ik eigenlijk niet, ik ben niet zo bekend met Neurotic Deathfest (als in: ik ken het festival wel, maar het is niet echt my kind of gig, zeg maar). Ik heb het dus maar even opgezocht, en schijnbaar stonden er iets in de drie dagen dat Neurotic Deathfest duurde iets meer dan 40 bands op de bill. Bij Roadburn waren dat er over vier dagen verspreid tussen de 70 en de 80. Die bands komen volgens mij niet spelen voor 50 euro en een krat bier, dus die extra bands die Roadburn heeft staan ten opzichte van Neurotic Deathfest brengen nu eenmaal een hoger kostenplaatje met zich mee.

Daarnaast zijn aardig wat bands op Roadburn gewoon exclusief daar voor een one-off gig, dus dan gaat het organiseren van een showtje ook iets meer in de papieren lopen (denk aan het organiseren en betalen van visa, vliegtickets en dat soort dingen) dan wanneer bands toch al door Europa aan het toeren zijn en dergelijke kosten uitgesmeerd kunnen worden over een grotere groep uitbaters die in verscheidene venues / landen wat shows regelen.

De bedrijfstechnische / financiële kant van de zaak ken ik overigens niet hoor, dus eigenlijk berust mijn post gewoon op speculatie.

Dit lijkt me een mooie speculatie. Gezien het verschil in aantal bands moet ik zeggen dat het prijsverschil vrij miniem is

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-10-2011 18:02]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-10-2011 22:33 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Tombs, Aun, gaat goed.
Dat La Otracina lijkt mij ook interessant.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 25-10-2011 22:42 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2011 22:33 schreef Kvelgeest het volgende:
Tombs, Aun, gaat goed.

En Bob Wayne. Over divers programmeren gesproken.

Zeer benieuwd naar Aun en La Otracina. Snel een keer checken. Tombs is sowieso een ruige toevoeging, helaas op de tour met The Secret niet kunnen zien maar wel een hele tijd terug met Buried Inside en dat was super vet!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 25-10-2011 23:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2011 22:33 schreef Kvelgeest het volgende:
Tombs, Aun, gaat goed.

♥ ♥ Tombs ♥ ♥

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-10-2011 8:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tombs is een fijne toevoeging. Vond ze beter dan The Secret laatst. Rest ken ik (nog) niet.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-10-2011 8:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

AUN is heel fijn. Bob Wayne wel eens in een kroeg in Wageningen gezien, was er toen niet echt van onder de indruk, maar ik denk dat op RB het dak er wel af zal gaan.

You have time. You are doing fine.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-10-2011 17:21 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

+ Pelican
+ Church Of Misery
+ Ancestors
+ Horisont
+ Dragged Into Sunlight
+ Christian Mistress

Ik twijfel.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-10-2011 17:35 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

eerst Tombs nu nog + Pelican, Church Of Misery en Ancestors erbij ...
erg lekkere toevoegingen!!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 27-10-2011 17:47 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

wow godver hoe gaaf Dragged Into Sunlight.
hell yeah. Church Of Misery altijd gaaf live al wordt dit de vierde keer in vijf jaar RB voor ze. volgens mij zijn ze nu Witchcraft wel voorbij als inhouseband hahahahaha

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-10-2011 18:36 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Jammer dat Dragged Into Sunlight op de afterburner staat, over het algemeen ben ik dan wel een beetje klaar.

Northward
Usericon van Northward
Posted 27-10-2011 19:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ancestors, een van de hoogtepunten van 2010... en die laatste ep is ook geniaal
Ook erg benieuwd naar Pelican.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 28-10-2011 13:43 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Ik vind de line-up nog niet echt je van het. Ik mis een beetje de "ordinaire" stoner nog (op Sleep na, dus). Weet niet hoeveel bands er nog bij komen.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-10-2011 13:50 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 28 oktober 2011 13:43 schreef Schuurman het volgende:
Ik vind de line-up nog niet echt je van het. Ik mis een beetje de "ordinaire" stoner nog (op Sleep na, dus). Weet niet hoeveel bands er nog bij komen.

Ik denk nog circa 40, dus dat moet goed komen. Beetje experimentele shit erbij is overigens best hoor, maar inderdaad, wat mij betreft kunnen wat meer 'traditionele' bands uit de stonerhoek geen kwaad. Die technische, proto-heavy metal achtige meuk en natuurlijk die Justin K. Broadrick-achtige rotzooi, dat soort bende kan mij echt gestolen worden.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-10-2011 13:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb ook nog geen "dat-MOET-ik-zien" gevoel...

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-10-2011 13:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik heb tot nu toe Virus, Hexvessel, Solstafir, Tombs en Ulver als grote must-see staan. Da's toch best leuk.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-10-2011 13:51 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Likewise..
quote:
Op 27 oktober 2011 17:21 schreef intothevoid het volgende:
Ik twijfel.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-10-2011 13:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2011 13:50 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik denk nog circa 40, dus dat moet goed komen. Beetje experimentele shit erbij is overigens best hoor, maar inderdaad, wat mij betreft kunnen wat meer 'traditionele' bands uit de stonerhoek geen kwaad. Die technische, proto-heavy metal achtige meuk en natuurlijk die Justin K. Broadrick-achtige rotzooi, dat soort bende kan mij echt gestolen worden.

Vind je Jesu niet leuk?

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-10-2011 14:01 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Benieuwd in welke hoedanigheid Jesu gaat spelen. Paar jaar terug alleen JKB vond ik niet zo goed, jaar daarvoor met z'n drieën was veel beter.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-10-2011 14:03 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 28 oktober 2011 13:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Vind je Jesu niet leuk?

Eén albumpje van gehad, geen idee meer welke, had een beige-achtige hoes. Anyway, zelden zulke zaaddodende troep gehoord. CD is sneller de deur uit gegaan dan jij 'kittens' kunt zeggen, bij wijze van spreken. Eerlijk is eerlijk, het is een jaar of vier geleden, dus eigenlijk zou ik het nog eens moeten draaien om te kijken hoe ik er tegenwoordig tegenaan kijk, maar op basis van mijn ervaring van een paar jaar terug ben ik daar niet zo héél erg siked voor.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 28-10-2011 14:03 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Hoop dat het nog goed komt. Benieuwd wat Voivod nog meeneemt ook.

Wat ik wil hebbe:

SubRosa, Hammers of Misfortune, WitT, Rotor, Electric Wizard.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 28-10-2011 14:03 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Oja, niet te vergeten: Moon Duo.

Jij zorgt voor de aidsremmers, S-T?

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com