IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Roadburn 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-04-2012 9:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Beetje inpakken dan maar! Zin!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 11-04-2012 9:54 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Ticket te koop incl. afterburner.

Wegens het treurige nieuws omtrent Funus zie ik het dit jaar niet zitten om naar Roadburn te gaan. Daarom bied ik mijn ticket aan voor 175,-.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Daops
Usericon van Daops
Posted 11-04-2012 10:51 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Vanavond even naar de preparty, waar Herder speelt. Zat ons aller JB niet in dat orkestje?

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 11-04-2012 10:57 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 11 april 2012 10:51 schreef Daops het volgende:
Vanavond even naar de preparty, waar Herder speelt. Zat ons aller JB niet in dat orkestje?

Jep, ik kom ook even kijken

Daops
Usericon van Daops
Posted 11-04-2012 10:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-04-2012 11:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2012 9:54 schreef Schuurman het volgende:
Ticket te koop incl. afterburner.

Wegens het treurige nieuws omtrent Funus zie ik het dit jaar niet zitten om naar Roadburn te gaan. Daarom bied ik mijn ticket aan voor 175,-.

spelfout weggehaald...

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 11-04-2012 13:15 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Bijna zo ver verdomme!

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-04-2012 13:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Heb hier ook enorm veel zin in!

Mijn eerste Roadburn ^^
Elke dag zo'n 4 a 5 bands die ik heel erg graag wil zien en voor de rest me laten verrassen.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-04-2012 14:01 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ben d'r helemaal, ben d'r helemaal, ben d'r helemaal klaar voor.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 11-04-2012 14:14 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Siked

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-04-2012 14:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Red Fang bier http://bit.ly/I3b3vH

O ja. SIKED

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-04-2012 14:45 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Niet siked, ik heb er gewoon zin in.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 11-04-2012 15:11 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik begin volgens mij een beetje ziek te worden, mega kut. Hopelijk morgen weer over.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 13-04-2012 8:21 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Nog ff een paar uur werken en dan richting Roadburn!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

vandaal
Usericon van vandaal
Posted 13-04-2012 12:39 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

Ik werd gistermiddag gebeld met de vraag of ik mee wilde naar het Roadburn festival.
Ik kon op de gastenlijst dus dat was wel ok. Effe gecheckt op de site maar er waren niet veel bands die ik kende.
Niet belangrijk gewoon gaan en nieuw bands kijken is altijd goed. Bij Agaloch kwam ik binnen.
Deze band kende ik niet maar ik vond de muziek erg gaaf! Dit was een goede start dus dat beloofde wat voor de rest van de avond. Maar helaas alle andere bands die ik had gezien konden mij niet echt boeien. Na het 2e nummer van Ulver maar weer naar de eetkraam gegaan en een broodje gitaarsaus besteld gvd! Gezien het (zeer internationale) publiek (lange haren, leren jacken, armstickers) had ik toch iets hardere muziek verwacht.
Verder wel een relaxte sfeer en toch goed weten te vermaken.

Iemand uit Noorwegen die ik sprak dacht dat iedereen in Nederland blowde. En waarom ik dan niet meer blowde???
Net of iedereen uit Noorwegen de hele dag op een rendier rondrijdt...

Leuk festival als je deze muziek wat meer als mij weet te waarderen maar ik zelf kijk toch meer uit naar het Slow End festival.
Voor diegene die vandaag en morgen nog gaan veel plezier iig

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 13-04-2012 13:53 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 12:39 schreef vandaal het volgende:
Ik werd gistermiddag gebeld met de vraag of ik mee wilde naar het Roadburn festival.
Ik kon op de gastenlijst dus dat was wel ok. Effe gecheckt op de site maar er waren niet veel bands die ik kende.
Niet belangrijk gewoon gaan en nieuw bands kijken is altijd goed. Bij Agaloch kwam ik binnen.
Deze band kende ik niet maar ik vond de muziek erg gaaf! Dit was een goede start dus dat beloofde wat voor de rest van de avond. Maar helaas alle andere bands die ik had gezien konden mij niet echt boeien. Na het 2e nummer van Ulver maar weer naar de eetkraam gegaan en een broodje gitaarsaus besteld gvd! Gezien het (zeer internationale) publiek (lange haren, leren jacken, armstickers) had ik toch iets hardere muziek verwacht.
Verder wel een relaxte sfeer en toch goed weten te vermaken.

Iemand uit Noorwegen die ik sprak dacht dat iedereen in Nederland blowde. En waarom ik dan niet meer blowde???
Net of iedereen uit Noorwegen de hele dag op een rendier rondrijdt...

Leuk festival als je deze muziek wat meer als mij weet te waarderen maar ik zelf kijk toch meer uit naar het Slow End festival.
Voor diegene die vandaag en morgen nog gaan veel plezier iig

Had ik niet in jouw plaats kunnen gaan?

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-04-2012 20:53 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Dit was mijn eerste Roadburn, maar het lijkt me sterk dat het mijn laatste zou worden
Wat een heerlijk festival!

d.USK maakte al direct erg veel indruk en Agalloch bleek al meteen een van mijn hoogtepunten van dit festival te zijn.
Nog een stukje Saturnalia Temple, OM en Hammers of Misfortune gezien.
Ancestors vond ik heerlijk, maar met de huidige Ulver kan ik blijkbaar niet veel aanvangen.
Chelsea Wolf was dan weer de ontdekking voor mij op deze eerste dag.

Wegens file (wat wil je op een vrijdag de 13de) slechts anderhalf nummer van Nachtmystium gehoord, maar dit anderhalve nummer vond ik wel erg sterk
Solstafir was erg lekker, al had ik er hogere verwachtingen bij (misschien gewoon té hoge verwachtingen)
Vond ze minder geniaal dan op cd, maar nog steeds erg goed.
Beetje vroeger vertrokken om nog bij Conan binnen te geraken, maar dit was tevergeefs. Wat is die zaal trouwens belachelijk klein. Té klein naar mijn mening, niet meer gezellig als je daar allemaal op elkaar geplakt staat.

Yob was mijn hoogtepunt van deze vrijdag. Wat speelden ze een geweldige show!
Van zowel Voivod, AUN als Dopethrone nog een stukje meegepikt, maar deze dag dan maar gelaten. Jammer genoeg Celeste hierdoor niet gezien.

De zaterdag bleek duidelijk de beste dag voor mij te zijn. 2 nummers van 40 Watt Sun gezien, klonk erg lekker maar had hen al eens gezien. Nog even een stukje Dark Buddha Rising meegepikt, wat ook erg lekker klonk om daarna vooraan plaats te nemen bij Celestial Season. Erg blij deze band eens gezien te hebben en ik vond ze heel erg sterk.
Het half uurtje Jesu was lekker dromerig en Pelican was een nieuw hoogtepunt van mijn Roadburn. Voornamelijk hun 2 laatste nummers maakten zware indruk op mij.

Het hoogtepunt was natuurlijk Sleep!
Zonder enige twijfel een van de beste groepen die ik ooit live zag. Heb nog 2 nummers Bongripper meegepikt hierna, maar zij konden me na Sleep niet meer boeien.

Heerlijk festival en erg gezellig, maar die Stage 01 was me toch té druk. In elk geval hoop ik er volgend jaar opnieuw bij te zijn met Electric Wizard

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 15-04-2012 22:37 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 13 april 2012 12:39 schreef vandaal het volgende:
Gezien het (zeer internationale) publiek (lange haren, leren jacken, armstickers) had ik toch iets hardere muziek verwacht.

Stonden anders genoeg hardere/zware bands naar mijn idee.

Maargoed, prima weekendje weer. Al vond ik de line up vorig jaar toch iets sterker, maar dat is mierenneuken.

Donderdag:
dISEMBOWELMENT: tof om een keer gezien te hebben maar net als op plaat gaat het na 3 nummers wat vervelen. Al ben je dan wel een half uur verder
Virus: Tof!
Agalloch: Geweldig!
Christian Mistress: Helaas maar een nummer of 3 a 4 van gezien maar zeer tof!
Om: Kon me niet echt lang boeien
Red Fang: Konden we door de rij niet naar binnen helaas
Hammers of Misfortune: Apart, maar wel de moeite waard
Ancestors: maar erg druk en daarom heet
Ulver: Idee was leuk, uitvoering prima, maar toch vond ik er weinig aan omdat ze, voor mij, alleen maar onbekende 60's nummers speelden had er graag wat bekends tussen gehoord.
Chelsea Wolfe helaas gemist vanwege het ontbreken van een nachttrein op de donderdag (die er vorig jaar nog wel was?). Binnenkort in A'dam maar op herkansing.

Vrijdag:
Hexvessel: Aardig begin van de vrijdag, maar na 3 a 4 nummers werd het toch wel wat eentoning
Sólstafir: Jammer van de lange pauzes tussen de nummers verder goed te doen. Na iets meer als een uur weggegaan voor een goede plek tijdens Conan in de Batcave.
Conan: Kennelijk hadden meer mensen dat idee omdat het voor aanvang al bomvol was. Helaas er dus niet veel van meegekregen omdat de zaal tot het einde flink vol bleef zitten.
Yob:
Black Breath:

Zaterdag:
Celestial Season: Jammer van de zanger, ik kan niet zo veel met zijn stem, verder prima optreden en erg leuk om eens gezien te hebben. Opvallend dat het vrij rustig was trouwens.
Purson:
Pelican was weer slaapverwekkend
Mars Red Sky: Het werd ietwat gezapig na verloop van tijd maar toch een bovengemiddeld optreden
Oranssi Pazuzu: Vet!
Necros Christos en Tombs van beide een stukje gezien. Necros Christos kon me niet boeien, Tombs was zeer tof.
Ook van Jucifer en Bongripper beide een stuk gezien maar de vermoeidheid en de alcohol begonnen zijn tol een beetje te eisen

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 15-04-2012 23:25 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik heb me ook meer dan uitstekend vermaakt op mijn eerste (en zeker niet laatste) Roadburn.

Donderdag heb ik Virus helaas gemist door gekut van de NS, maar Agalloch wist het festival fantastisch te openen voor mij: meteen kippenvel. Daarna een stukje Saturnalia Temple gezien (wel aardig) en La Otracina, die erg tof waren. Vervolgens was Ancestors het hoogtepunt van de dag met een loodzware set, die uitstekend tot zijn recht kwam in het Patronaat. Vet geluid ook. Ulver vond ik wel okay, leuker dan hun eigen nummers eigenlijk, en Chelsea Wolfe was een leuke afsluiter, maar ook niet meer dan dat.

Vrijdag begonnen met Wino & Conny Ochs, maar dat vond ik nogal saai. Vervolgens stukjes Nachtmystium en End Of Level Boss gezien om erachter te komen dat het bij Farflung zo vol was dat ik naar Hexvessel ben uitgeweken. Later nog wel een stukje Farflung meegekregen, jammer dat het voor mij zo kort was. Niet kort was de fantastische show van Sólstafir, m.i. het hoogtepunt van de dag. 105 minuten volop genoten, wat een band! Conan heb ik niet meer geprobeerd, maar Valient Thorr was een grappig en swingend old school metal alternatief. Zeer goed te doen. Omdat het bij Yob nogal druk was, heb ik daar veel van gemist en besloten bij Black Breath te gaan kijken, die een goede indruk achterlieten. Daarna vond ik Dopethrone niet zo spannend, maar was GNOD wel weer gaaf met hun spaced out krautrock. De herrie van Celeste was helaas wat moeilijk te volgen en de band hield er al na een half uur mee op, dus kon ik nog even rustig afsluiten met Anekdoten.

Zaterdag bleek Mike Scheidt een lousy solo-artiest te zijn en Conny Ochs een goede (beter dan met Wino). 40 Watt Sun vond ik niet zo interessant, dus halverwege richting Dark Buddha Rising vertrokken, die met hun occulte, psychedelische doom een lekker duister sfeertje wisten te creëren. Daarna lekker rocken met Church Of Misery en overdonderd worden door Pelican, mijn zaterdag-hoogtepunt. Mars Red Sky was dan weer ronduit saai, zodat ik via de doomy dark ambient van Necro Deathmort bij Sleep uitkwam. De vadsige gitarist kan beter een shirt aantrekken en zijn broek ophijsen, maar het klonk wel erg vet. Het was echter ook erg druk, dus ben ik nog even Tombs wezen kijken (ook vet), voordat het tijd werd om naar huis te gaan.

Al met al dus een muzikaal geniaal festival, maar soms wel wat te druk, met name in de kleine zaal en de batcave. Bovendien was het Patronaat een ware sauna: waarom stond de airco uit?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-04-2012 23:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, het was weer een succes. Inderdaad een iets mindere line-up dan de 2010 en 2011 edities, maar ik heb zoveel plezier gehad dat ik alweer gruwelijke zin heb in Roadburn 2013.

Donderdag:
Leuk om d.USK/dISEMBOWELMENT te zien, toch de eerste doomplaat die ik hoorde. Het klonk live precies hetzelfde. Dus eh, al vrij snel een beetje saai inderdaad .
Virus wel helemaal gezien, wat leuk was. Maar geen knaller.
Ik ben blij dat ik het optreden van Michael Gira in zijn geheel bijgewoond heb. Wat een baas is dat. Jammer van het geouwehoer in de zaal, maar ja, wat kan je eraan doen. Het Patronaat is een nogal lange zaal en als er vijftig man voorin staan te kijken krijgt het iets potsierlijks als het in de overige 90% van de zaal per sé muisstil moet zijn. Hij had beter in de Batcave/Stage01 kunnen zitten denk ik.
En toen werd ik ziek, haha. Ik heb nog een paar nummers Red Fang gekeken en toen met barstende koppijn naar huis gegaan. Erg jammer, maar in retrospect een juiste beslissing.

Vrijdag:
Na 10 uur slaap, 2 paracetamol, even sporten en een goed ontbijt veel ontspannener en fitter begonnen aan dag 2. Wat een dag...
Hexvessel: leuke band, leuke sfeer. Maar weinig spanningsopbouw. Geen knaller nog. Ik ben weggegaan naar...
Farflung: in een overvolle kleine zaal gewoon stug volhouden en je krijgt vanzelf een goede plek. Wat een vet concert; kneiterharde spacerock.
Daarna KONG: een van mijn hoogtepunten van Roadburn 2012. Wat een keihard rockende, intens strakke set was dat zeg. Riffs, grooves, stampen stampen stampen. Die drummer! Of nee, wacht ff, drumSTer!! Nice. Zelden zo'n strakke drummer gezien, wat een bazin .
Yob was beestachtig hard. Ik had graag de hele set gezien maar ik wilde op tijd bij Black Breath zijn. Maar ik heb niet vaak een trio muzikanten een grote zaal zo plat zien spelen.
Bij Black Breath ging ik (alweer) uit mijn dak, extreem vette old school death metal met een flinke hardcore-injectie voor de broodnodige energie. En wat een strot heeft die zanger. Bunkerharde show.
Tja, en wat doe je na zoiets? Ik ben naar GNOD gegaan, een bizar gezelschap met Willy Wonka (in de Johnny Depp-versie) op vocals. De muziek? Ik weet het niet, krautrock, spacerock, geen flauw idee. Het was alleen heel erg HARD, spacy en tja, te gek. Echt goed, en dat terwijl ik na die set van Black Breath eigenlijk al vrij kapot was. Mooie verrassing.
Daarna relaxen bij Anekdoten, maar dat viel behoorlijk tegen. Kennelijk heb ik met mijn dichtgetimmerde harses toch teringherrie nodig, en dat kreeg ik bij Celeste. Die stonden in de kleine zaal: helemaal volgeblazen door de rookmachine, geen lichten, en het enige wat je zag waren de rode hoofdlampjes van de bandleden. Toffe visuele presentatie dus die goed paste bij de woedende orkaan van hun interpretatie van black/sludge. Wat een afsluiter, wat een dag!!

Zaterdag:
Ik begon, met kater en ferme pijn in de nekwervels, bij Dark Buddha Rising. Dat is een band die je eigenlijk moet zien aan het eind van de dag en niet als eerste act: doorgetripte black/drone/doom, fucked-up-occulte presentatie, natuurlijk weer extreem luid, repetitief en ontoegankelijk. Best gaaf, maar beter te behappen als je al wat meer in de Roadburn-"flow" zit. Na een biertje of honderd en een aantal eetlepels heroïne, bijvoorbeeld.
Ik ben noodgedwongen ergens gaan uitbrakken, toevallig in het Patronaat, terwijl Celestial Season speelde. Nooit een fan geweest en dat zal zo blijven. Maar volgens mij waren ze goed bezig. Ik kan alleen echt niets met die vocals van George Oosthoek.
Jesu: was op zich tof, maar ik blijf het jammer vinden dat ze het zonder drummer doen. Het blijft telkens toch hangen in goede bedoelingen, hoeveel decibels er ook worden gebruikt. Mijn referentiekader is de show in Het Paard, Den Haag, een paar jaar geleden, mét drummer. Toen waren ze op hun best.
Ik vond Pelican wel erg goed, maar ook een beetje te cerebraal. Daarom naar The Wounded Kings: DOOM!! Geweldige band, genoten.
Oranssi Pazuzu: losten mijn verwachtingen niet helemaal in, ik vond ook de keuze van nummers die ze speelden niet "spot on". Jammer. Ik had namelijk net een partij merch van ze gekocht :').
Sleep was episch, monolithisch (en eh... visueel nogal afstotelijk) en... tegelijk geprogrammeerd met Tombs. Alweer zo'n hartverscheurende keuze. Ik ben na een half uur toch maar vertrokken.
Naar Tombs. Geen spijt! Donderende, bulderende sludgy black metal met een tiran van een zanger die een geweldige strot heeft. Spij-ker-hard.
Toen nog Heavy Jam, die gasten van Earthless en J Mascis. Ik vond het mooi, ook mooi om Walter op de derde dag van zijn eigen festival van zo'n band te zien genieten. Heavy Jam was voor mij de afsluiter. Vandaag behoorlijke Roadburn-heimwee. Volgend jaar ga ik gewoon weer wel naar de Afterburner. Beste festival ter wereld, in de achtertuin, wat wil je nog meer.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Ekib
Usericon van Ekib
Posted 15-04-2012 23:50 by Ekib Wijzig reactieProfiel van EkibQuote dit bericht

Vette Coroner show op de Afterburner. De enige band waar ik voor kwam.
Ze zijn wel wat moderner geworden qua sound. Gitaren wat lager en keyboards /samples erbij. Het stoorde niet echt, al hadden de keyboards van mij niet erbij gehoeven.
Highlights waren voor mij "Masked Jackal "( wat blijft dat toch een geweldige nummer ) en "Die By My hand".
En gelukkig een set van bijna 80 minuten.
Nu maar hopen dat ze eens nieuwe nummers gaan schrijven.

Northward
Usericon van Northward
Posted 16-04-2012 10:07 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Dat was weer MOKER! Volgend jaar sowieso weer!

---Donderdag:
Hoogtepunten: Ancestors en Saturnalia Temple.
Verder waren Year of the Goat, Agalloch en OM (alhoewel iets minder dan de vorige keer dat ik ze zag) zeker goed. Verder nog wat stukken gezien van Chelsea Wolfe (mooi), Disembowelment (niet mijn ding), The Icarus Line (wel aardig) en Ulver (niet echt een succes).

---Vrijdag:
Hoogtepunten: Farflung, Conan en YOB.
Dopethrone was ook erg gaaf (vermakelijke Bill Withers cover), en Anekdoten trok ik ook goed. Nog gedeeltes gezien van Solstafir, Manorexia, Nachtmystium en Final.

---Zaterdag:
Hoogtepunten: Bongripper, Sleep en Alkerdeel.
40 Watt Sun was erg goed en Bob Wayne is een baas. Over Jesu wat wisselende gevoelens, maar over het geheel toch best genoten. Pelican vind ik op plaat goed, maar live viel het me erg tegen helaas.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2012 10:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een weekend weer!

Donderdag begonnen bij diSEMBOWELMENT. Leuk om gezien te hebben, maar al snel naar Year of the Goat gegaan. Die speelde een set met vrijwel alleen nieuwe nummers en die bevielen prima! Ze zijn de nieuwe CD nog aan het opnemen, dus het duurt helaas nog even voordat ie uitkomt. Daarna gewacht op Christian Mistress en die stelde niet teleur! Lekkere set, donderdag weer in Nijmegen! Na dit optreden naar de kleine zaal gegaan voor Hammers of Misfortune en Lord Vicar, beide toffe optredens. Maar het hoogtepunt van de dag was voor mij Orchid in het Patronaat. Het was voor mij alweer de derde keer dat ik ze zag, maar die Sabbath-achtige nummers vevelen mij nooit. Top band!

Vrijdags toch maar naar Nachtmystium gegaan ipv Hexvessel, maar daar had ik totaal geen spijt van. Een van mijn hoogepunten van het gehele weekend. Daarna een stukje Sólstafir (goed) en Witch (slecht) gezien, alvorens getuige te zijn dat Yob de gehele grote zaal weg blies. Wow! Daarna even op het terras gezeten en ook nog stukjes van Huata en Celeste gezien. Bij Huata moet nog iets aan de podiumpresentatie worden gedaan, maar de muziek was wel lekker. En bij Celeste was het precies andersom.

Omdat ik 40 Watt Sun vorig jaar al 2 maal eerder aan het werk zag, na een nummer al weggegaan. Komen in een kleinere setting veel beter over. Maar nu was ik dan wel ruim op tijd voor Celestial Season en die bezorgden mij vele kippenvel momenten. The Wounded Kings vond ik ook goed en The Obsessed was wederom een hoogtepunt. Bij Sleep vond ik het veel te druk, maar nu kan ik dan wel Necros Christos zien en dat optreden had nog wel wat langer mogen duren!

De afterburner kan ik in vier woorden samenvatten: HAIL SATAN WORSHIP DOOM!!!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Ed
Usericon van Ed
Posted 16-04-2012 11:37 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Vond het ook best wel weer tof maar ik zit nu wel te twijfelen of ik volgend weer ga. Toen ik er voor het eerst kwam was ik zwaar onder de indruk van alle bands maar merk nu dat ik nu het trukje een beetje zat begin te worden. Ik doel dan op dat zo'n 75% van de bands nog zwaarder en ranziger willen zijn dan de vorige (beetje als bij neurotic death fest dat iedereen nog bruter en sneller wil zijn), dat hou ik prima 1 dag vol maar 3 dagen (en ik was zelfs nu maar 2 dagen) heb ik het wel gehoord. Weet, het ligt aan mij, maar omdat iedereen z'n ervaringen post dacht ik laat ik is wat anders horen

Kortom, ik wordt gewoon te oud voor die shit! :D

p.s. het is niet dat ik het niet naar mijn zin heb gehad hoor, was bij elkaar prima vermaak!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-04-2012 13:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Was weer een tof feestje al kan ik me ook wel vinden in het commentaar hierboven. Ook de drukte in de kleine zalen was af en toe storend, maar dat is inmiddels wel bekend.

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com