IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Roadburn 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-10-2011 14:04 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 28 oktober 2011 14:03 schreef Schuurman het volgende:
Oja, niet te vergeten: Moon Duo.

Jij zorgt voor de aidsremmers, S-T?

Zeker, zeker! (x2)

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-10-2011 14:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2011 14:03 schreef Schuurman het volgende:
Hoop dat het nog goed komt. Benieuwd wat Voivod nog meeneemt ook.

Wat ik wil hebbe:

SubRosa, Hammers of Misfortune, WitT, Rotor, Electric Wizard.

Ben ik bij
quote:
Op 28 oktober 2011 14:03 schreef Sonic Titan het volgende:
Eén albumpje van gehad, geen idee meer welke, had een beige-achtige hoes. Anyway, zelden zulke zaaddodende troep gehoord. CD is sneller de deur uit gegaan dan jij 'kittens' kunt zeggen, bij wijze van spreken. Eerlijk is eerlijk, het is een jaar of vier geleden, dus eigenlijk zou ik het nog eens moeten draaien om te kijken hoe ik er tegenwoordig tegenaan kijk, maar op basis van mijn ervaring van een paar jaar terug ben ik daar niet zo héél erg siked voor.

quote:
Op 28 oktober 2011 14:01 schreef intothevoid het volgende:
Benieuwd in welke hoedanigheid Jesu gaat spelen. Paar jaar terug alleen JKB vond ik niet zo goed, jaar daarvoor met z'n drieën was veel beter.

Jesu vorig jaar op Brutal Assualt gezien in de line-up van 2 + een laptop, dat was wel vet.

Godflesh dit jaar op RB op die manier was dat echter niet, hehe.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-10-2011 0:26 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 28 oktober 2011 13:50 schreef M. het volgende:
Ik heb ook nog geen "dat-MOET-ik-zien" gevoel...
+1

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-10-2011 9:44 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Aan de andere kant...De mooiste RB editie was mijn eerste, toen ik misschien twee bands kende en verder van de ene verbazing in de andere viel. Dit jaar zoveel bands waarvan ik geen idee heb hoe het uit gaat pakken, zou wel weer eens heel bijzonder kunnen worden.

You have time. You are doing fine.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 29-10-2011 9:46 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 oktober 2011 9:44 schreef intothevoid het volgende:
Aan de andere kant...De mooiste RB editie was mijn eerste, toen ik misschien twee bands kende en verder van de ene verbazing in de andere viel. Dit jaar zoveel bands waarvan ik geen idee heb hoe het uit gaat pakken, zou wel weer eens heel bijzonder kunnen worden.

Dat geldt voor mij ook.
Mijn eerste editie (waar ik ook de minste bands van kende) was de beste. Juist door het ontdekken van bands.
Probleem als je veel van de line-up kent, is dat je op safe gaat en de bands gaat kijken die je al kent.
Hoop ooit nog eens een eidtie mee te maken waar ik echt helemaal niks van ken.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 29-10-2011 10:11 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2011 9:46 schreef Marcel H. het volgende:

Hoop ooit nog eens een eidtie mee te maken waar ik echt helemaal niks van ken.

Met jouw koopwoede, en bijhorende metalkennis lijkt mij dat een mission impossible :p

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-10-2011 20:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Black Breath, Celeste en Yob.

Ik ben eruit.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-10-2011 20:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Red Fang, lekker veel vette metal

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-10-2011 20:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Yob speelt The Unreal Never Lived en Catharsis.

roadburn
Usericon van roadburn
Posted 31-10-2011 21:04 by roadburn Wijzig reactieProfiel van roadburnQuote dit berichthttp://www.roadburn.com

As curator for the 17th edition of the Roadburn Festival, Voivod will transport you into Dimension Hatröss as part of their special headline show during the Au-delà du Réel event on Friday, April 13, 2012. As if the promise of the band’s classic fourth album in its entirety performed live for the first time ever wasn’t enough, the set will conclude with a not-to-be-missed surprise.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-10-2011 21:06 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2011 21:04 schreef roadburn het volgende:
As curator for the 17th edition of the Roadburn Festival, Voivod will transport you into Dimension Hatröss as part of their special headline show during the Au-delà du Réel event on Friday, April 13, 2012. As if the promise of the band’s classic fourth album in its entirety performed live for the first time ever wasn’t enough, the set will conclude with a not-to-be-missed surprise.

Jasonic mischien

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 31-10-2011 21:11]

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 31-10-2011 21:15 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 31 oktober 2011 20:18 schreef M. het volgende:
Black Breath, Celeste en Yob.

Ik ben eruit.

+1. Stiekem was ik er al eerder over uit hoor, maar er zijn weer wat leuke namen bij gekomen. Zelf ben ik niet zo'n héle grote liefhebber van Black Breath, maar Black Cobra staat ook op de bühne, en dát lijkt me live toch wel erg vet.

Daarnaast, tsja, waar hebben we het over. Vorig jaar was de line-up zó tof dat ik noodgedwongen meerdere bands heb moeten missen, misschien is het op een bepaalde manier juist wel fijn als er nét wat minder 'dat-MOET-ik-zien'-achtige bands tussen zitten zodat je je over overlap niet zo gigantisch druk hoeft te maken. Nee, ik heb er met zo'n 30 (?) bands die nog bevestigd moeten worden het volste vertrouwen in, en ik ga 26 november zeker weer het wekkertje zetten.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-11-2011 8:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Gaaaaave toevoegingen.

quote:
Op 31 oktober 2011 20:27 schreef bokkie666 het volgende:
Yob speelt Catharsis.

Godver wat ruig, dat is imho hun beste.
Blij ook dat Red Fang er staat. Op Hellfest voor een paar honderd man wisten ze niet wat hen overkwam, denk dat ze op RB nóg warmer onthaald gaan worden. Feestje.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-11-2011 8:58 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

De afterburner is trouwens wel écht heavy dit keer. Niet te missen, ook. Voor de volledigheid:

Thursday, April 12th
Agalloch
Ancestors
Christian Mistress
d.USK/diSEMBOWELMENT - (playing an exclusive set of diSEMBOWELMENT’s legendary funeral doom opus, Transcendence into the Peripheral)
Horisont
La Otracina
OM
Red Fang
Spiders
Ulver
Virus
White Static Demon vs JK Flesh - (Justin K Broadrick Residency)

Friday, April 13th - Voivod's Au-delà du Réel
Anekdoten
Aun
Black Breath
Celeste
Dopethrone
Voivod (playing Dimension Hatröss in its entirety)
Yob (playing The Unreal Never Lived in its entirety)

Friday, April 13th - Roadburn Festival
Final - (Justin K Broadrick Residency)
Gnod
Hexvessel
Sólstafir

Saturday, April 14th
40 Watt Sun
Bongripper
Church of Misery
Dark Buddha Rising
Devil
Jesu - (Justin K Broadrick Residency)
Leaf Hound - playing their seminal Growers of Mushroom LP in its entirety
Necros Christos
Necro Deathmort
The Obsessed
Pelican
Saviours
Sleep
Tombs
Voivod
Bob Wayne and the Outlaw Carnies

Sunday, April 15th - The Afterburner
Black Cobra
Bongripper - Satan Worshipping Doom: entire album performance
Coroner
Dragged Into Sunlight
Fleshpress
Yob (playing Catharsis in its entirety)

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 01-11-2011 9:29 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Hier staan toch wel erg gave namen bij, en de sfeerverlsagen die ik hier lees spreken me ook wel aan, maar helaas is het kaartje voor mij te duur.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-11-2011 10:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Bedankt voor het overzicht! Iedere dag voldoende gave namen! Misschien nog wel meer dan dit jaar, toen ik de vrijdag wat minder vond.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 01-11-2011 10:36]

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-11-2011 9:31 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 31 oktober 2011 21:15 schreef Sonic Titan het volgende:
+1. Stiekem was ik er al eerder over uit hoor, maar er zijn weer wat leuke namen bij gekomen. Zelf ben ik niet zo'n héle grote liefhebber van Black Breath, maar Black Cobra staat ook op de bühne, en dát lijkt me live toch wel erg vet.

Daarnaast, tsja, waar hebben we het over. Vorig jaar was de line-up zó tof dat ik noodgedwongen meerdere bands heb moeten missen, misschien is het op een bepaalde manier juist wel fijn als er nét wat minder 'dat-MOET-ik-zien'-achtige bands tussen zitten zodat je je over overlap niet zo gigantisch druk hoeft te maken. Nee, ik heb er met zo'n 30 (?) bands die nog bevestigd moeten worden het volste vertrouwen in, en ik ga 26 november zeker weer het wekkertje zetten.
Kwelgeest & de ladyboys op de after-afterparty.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-11-2011 14:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Godverdomme, die line-up....

wat vet zeg!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 02-11-2011 14:42 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 2 november 2011 9:31 schreef Kvelgeest het volgende:
Kwelgeest & de ladyboys op de after-afterparty.
U.L.T.R.A.S.I.K.E.D.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 02-11-2011 20:45 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

+ Lord Vicar, Orchid, Sigiriya, Urfaust en Hammers of Misfortune!!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-11-2011 21:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vet!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-11-2011 21:29 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Er zijn dus geen dagtickets te koop als ik het goed begrijp? Alleen voor 2 of 3 dagen?

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-11-2011 21:29 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2011 21:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 november 2011 21:29 schreef holysjit het volgende:
Er zijn dus geen dagtickets te koop als ik het goed begrijp? Alleen voor 2 of 3 dagen?

Klopt.

Overigens is het in Tilburg. Let op: volgend jaar valt Roadburn in 2012.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-11-2011 23:33 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 2 november 2011 20:45 schreef Brent_ het volgende:
+ Hammers of Misfortune!!
Beter!

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com