|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben ik bij quote: quote: Jesu vorig jaar op Brutal Assualt gezien in de line-up van 2 + een laptop, dat was wel vet. Godflesh dit jaar op RB op die manier was dat echter niet, hehe. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:+1 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Aan de andere kant...De mooiste RB editie was mijn eerste, toen ik misschien twee bands kende en verder van de ene verbazing in de andere viel. Dit jaar zoveel bands waarvan ik geen idee heb hoe het uit gaat pakken, zou wel weer eens heel bijzonder kunnen worden. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dat geldt voor mij ook. Mijn eerste editie (waar ik ook de minste bands van kende) was de beste. Juist door het ontdekken van bands. Probleem als je veel van de line-up kent, is dat je op safe gaat en de bands gaat kijken die je al kent. Hoop ooit nog eens een eidtie mee te maken waar ik echt helemaal niks van ken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Met jouw koopwoede, en bijhorende metalkennis lijkt mij dat een mission impossible :p |
|
Black Breath, Celeste en Yob. Ik ben eruit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Red Fang, lekker veel vette metal |
|
Yob speelt The Unreal Never Lived en Catharsis. |
|
As curator for the 17th edition of the Roadburn Festival, Voivod will transport you into Dimension Hatröss as part of their special headline show during the Au-delà du Réel event on Friday, April 13, 2012. As if the promise of the band’s classic fourth album in its entirety performed live for the first time ever wasn’t enough, the set will conclude with a not-to-be-missed surprise. |
|
quote: Jasonic mischien [Dit bericht is gewijzigd door nark op 31-10-2011 21:11] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: +1. Stiekem was ik er al eerder over uit hoor, maar er zijn weer wat leuke namen bij gekomen. Zelf ben ik niet zo'n héle grote liefhebber van Black Breath, maar Black Cobra staat ook op de bühne, en dát lijkt me live toch wel erg vet. Daarnaast, tsja, waar hebben we het over. Vorig jaar was de line-up zó tof dat ik noodgedwongen meerdere bands heb moeten missen, misschien is het op een bepaalde manier juist wel fijn als er nét wat minder 'dat-MOET-ik-zien'-achtige bands tussen zitten zodat je je over overlap niet zo gigantisch druk hoeft te maken. Nee, ik heb er met zo'n 30 (?) bands die nog bevestigd moeten worden het volste vertrouwen in, en ik ga 26 november zeker weer het wekkertje zetten. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Gaaaaave toevoegingen. quote: Godver wat ruig, dat is imho hun beste. Blij ook dat Red Fang er staat. Op Hellfest voor een paar honderd man wisten ze niet wat hen overkwam, denk dat ze op RB nóg warmer onthaald gaan worden. Feestje. You have time. You are doing fine. |
|
De afterburner is trouwens wel écht heavy dit keer. Niet te missen, ook. Voor de volledigheid: Thursday, April 12th Agalloch Ancestors Christian Mistress d.USK/diSEMBOWELMENT - (playing an exclusive set of diSEMBOWELMENT’s legendary funeral doom opus, Transcendence into the Peripheral) Horisont La Otracina OM Red Fang Spiders Ulver Virus White Static Demon vs JK Flesh - (Justin K Broadrick Residency) Friday, April 13th - Voivod's Au-delà du Réel Anekdoten Aun Black Breath Celeste Dopethrone Voivod (playing Dimension Hatröss in its entirety) Yob (playing The Unreal Never Lived in its entirety) Friday, April 13th - Roadburn Festival Final - (Justin K Broadrick Residency) Gnod Hexvessel Sólstafir Saturday, April 14th 40 Watt Sun Bongripper Church of Misery Dark Buddha Rising Devil Jesu - (Justin K Broadrick Residency) Leaf Hound - playing their seminal Growers of Mushroom LP in its entirety Necros Christos Necro Deathmort The Obsessed Pelican Saviours Sleep Tombs Voivod Bob Wayne and the Outlaw Carnies Sunday, April 15th - The Afterburner Black Cobra Bongripper - Satan Worshipping Doom: entire album performance Coroner Dragged Into Sunlight Fleshpress Yob (playing Catharsis in its entirety) You have time. You are doing fine. |
|
Hier staan toch wel erg gave namen bij, en de sfeerverlsagen die ik hier lees spreken me ook wel aan, maar helaas is het kaartje voor mij te duur. |
|
Bedankt voor het overzicht! Iedere dag voldoende gave namen! Misschien nog wel meer dan dit jaar, toen ik de vrijdag wat minder vond. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 01-11-2011 10:36] |
|
quote:Kwelgeest & de ladyboys op de after-afterparty. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Godverdomme, die line-up.... wat vet zeg! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:U.L.T.R.A.S.I.K.E.D. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
+ Lord Vicar, Orchid, Sigiriya, Urfaust en Hammers of Misfortune!! |
|
Vet! |
|
Er zijn dus geen dagtickets te koop als ik het goed begrijp? Alleen voor 2 of 3 dagen? |
|
You have time. You are doing fine. |
|
quote: Klopt. Overigens is het in Tilburg. Let op: volgend jaar valt Roadburn in 2012. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Beter! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |