|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Jesu? nice signature |
|
quote: Ben eens benieuwd live , zal zeker de moeite zijn aj moe kakken moej kakken |
|
quote: Solstafir speelt 1 uur en 3 kwartier. Conan overlapt maar een klein stukje met Solstafir, lijkt me dat je toch ruim een uur Solstafir kan kijken? |
|
Er moet ook goed gegeten worden |
|
Eten op Roadburn? |
|
quote: Gewoon rap snacken toch, als je geluk hebt? En anders gewoon op bier leven. uitgebreid eten tijdens Roadburn is zwaar overschat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: En Conan is de 18de te zien in Utrecht in dB's Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Daar heb ik de donderdag sowieso geen tijd voor, maar de overige dagen zie ik wel een eet-moment in mijn (voorlopige) planning. |
|
quote: De vrijdag en zaterdag heb ik wel een eetmoment, maar mij kennende zal eht wel weer een nog meer bier moment worden, Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
In 013 zijn ook snacks te koop, zoals een broodje kroket of hamburger |
|
quote: Daar kom ik meestal dan ook op uit hahahaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Haha same, lekker pauper ook want na een uur heb je weer honger :p |
|
En 's avonds lekker de wc-bril knuffelen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Wel goed voor de lijn dus Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Mooi streven al die lijstjes... Ik zie wel waar het schip zal stranden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Op de stoep van de 013, met een halve liter in de klauwen! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Daar heb ik tijdens Roadburn op een of andere manier nooit last van gehad Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: |
|
Fuck, ik heb er zin in. Woensdag na mn werk alvast naar Tilburg om Herder te checken. |
|
Ik hou de pre-party in Den Haag denk ik zo. Saviours, Danava en Christian Mistress spelen hier in een kraakpand en die kan ik alle drie op RB niet zien vanwege clashes. Mooi meegenomen |
|
quote: ! thanks voor de tip Kan trouwens geen tijdstippen vinden, enig idee hoelaat het begint en hoelaat Christian Mistress speelt? [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 02-04-2012 11:33] |
|
Ja voor de geïnteresseerden, het is in de Dystopia. Kan voor de rest geen info vinden behalve dit op de site van Christian Mistress, maar Dystopia zijn altijd wat karig in hun info 11.04.12 Netherlands Den Haag-Dystopia with Saviours, Danava |
|
Ja ik ben al opzoek, niet te vinden. Als ik google zie ik bij de google hits een link naar de pagina van Orange Sunshine met de vermelding dat Santa Cruz ook speelt, maar als ik naar hun facebook toe ga ik het weer niet terugvinden. edit; Kan alleen dit vinden; plus on wednesday april 11 a roadburn warming-up party at dystopia, den haag with DANAVA, SAVIOURS, SANTA CRUZ and CHRISTIAN MISTRESS, spread the word... Ff Orange Sunshine volgen op facebook, die drummer organiseert al die dingen daar. Denk dat er tegen die tijd nog wel wat meer info komt! [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 02-04-2012 11:39] |
|
Toch maar even Lord Vicar vervangen door Ancestors in mijn schema, nieuwe plaat is echt indrukwekkend. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |