IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Roadburn 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-09-2011 8:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Daarom zei ik ook misschien.. Kijken of het alleen an de drummer lag.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-09-2011 9:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 september 2011 8:38 schreef Staalman het volgende:
Heeft Wino aandelen ofzo dat hij elk jaar op Roadburn staat? En The Obsessed is nou niet bepaald zijn beste werk, Saint Vitus live zal hij misschien wel overtreffen. En jaartje zonder hem zou niet verkeerd zijn..
Hij is ook maar gewoon huisvader. Gun die man zijn jaarlijkse uitje zonder vrouw en kinderen.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-09-2011 10:24 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2011 8:55 schreef Staalman het volgende:
Daarom zei ik ook misschien.. Kijken of het alleen an de drummer lag.

Heb Saint Vitus datzelfde jaar een paar maanden later op Hellfest gezien en het jaar erna in baroeg, waar ze beide keren met Vasquez op drums speelden en het was duidelijk, Vitus op Roadburn slecht lag aan Armando

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 20-09-2011 10:47 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

We’re very pleased to report that occult rockers Devil have been confirmed for the Saturday Roadburn date, Saturday, 14 April, 2012 at the 013 venue in Tilburg, Holland.

Founded in 2009, Norway’s Devil are a return to the heyday of proto-metal. With a stripped down, vintage, melodic sound that recalls the likes of Black Sabbath, Pentagram and a more typical NWOBHM vibe of Witchfinder General, Devil‘s debut full-length,Time to Repent offers up tales of sorcery, evil women, open graves and all manner of good clean family fun with an utter and complete lack of pretense. On stage, Devil don’t attempt any overblown grandeur either, as the band relies instead on their swaggering doom, chuggy guitar riffs and their honest to god, pure garage-metal approach. All hail Devil!

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-09-2011 12:44 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 15 september 2011 14:14 schreef Spirit In Black het volgende:
Voor velen dé naam, mij doet het niet veel.

Hoop stiekem op Wooden Shjips..ga ze missen op Incubate.

quote:
Op 15 september 2011 14:15 schreef intothevoid het volgende:
Daar hoop ik héél erg op.

quote:
Op 15 september 2011 15:24 schreef Schuurman het volgende:
Nou, als dat gebeurt, dan graag ook een Moon Duo show.

Zeker, zeker.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 21-09-2011 12:15 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2011 10:47 schreef CTTS het volgende:
We’re very pleased to report that occult rockers Devil have been confirmed for the Saturday Roadburn date, Saturday, 14 April, 2012 at the 013 venue in Tilburg, Holland.

Founded in 2009, Norway’s Devil are a return to the heyday of proto-metal. With a stripped down, vintage, melodic sound that recalls the likes of Black Sabbath, Pentagram and a more typical NWOBHM vibe of Witchfinder General, Devil‘s debut full-length,Time to Repent offers up tales of sorcery, evil women, open graves and all manner of good clean family fun with an utter and complete lack of pretense. On stage, Devil don’t attempt any overblown grandeur either, as the band relies instead on their swaggering doom, chuggy guitar riffs and their honest to god, pure garage-metal approach. All hail Devil!

Oh, dit klinkt als Ghost 2012, maar ken de hele band niet. Maar eens even uitproberen.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 21-09-2011 12:23 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik weet het niet zo. Magister Mundi Xum is vooral weinig origineel. Wel fijne heavy metal meezingers, hoog Pentagram gehalte (I Made A Pact...). Te gek als je dronken bent in ieder geval.

You have time. You are doing fine.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 21-09-2011 12:27 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Inmiddels is het ook allemaal wel een beetje overdadig, al die pre-NWOBHM achtige bands. Maar wat je zegt, vaak live erg lollig.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-09-2011 12:45 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Dit is meer seventies hardrock geinspireerd en lang niet zo gepolijst als Ghost, laat staan dat er sprake is van zo'n bijzondere vertoning. Ik heb die demo ook, die is best aardig, maar niet uitmuntend of wat dan ook. Dat album moet ik nog horen.

Toch wel een geinige toevoeging, zo'n band die ik zeker wel even ga kijken als er geen sprake is van overlap met iets dat ik echt graag wil zien.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-09-2011 12:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

"Founded in 2009" -- ik weet natuurlijk niet hoe oud die gasten zijn, maar dikke kans dat ze a. flink jonger zijn dan ik en b. muziek spelen uit de tijd toen ik zelf nog niet eens bestond.

Trippy tijdmachine, dat Roadburn.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-09-2011 12:58 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Dat valt nog wel mee, de heren zijn wel een jaartje of 35, 40 geloof ik.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-09-2011 21:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ben nog nooit geweest, maar het klinkt ieder jaar interessanter, misschien dan toch dit jaar ... hehe... 11 november beslissen

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 21-09-2011 21:44 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

meer en meer een festival voor oude opa's xD

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-09-2011 21:46 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 21 september 2011 21:39 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ben nog nooit geweest, maar het klinkt ieder jaar interessanter, misschien dan toch dit jaar ... hehe... 11 november beslissen
Hoezo 11 november?

Voorverkoop begint dit jaar op November 26th, 2011.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2011 12:31 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

+ VIRUS
+ HEXVESSEL
+ DARK BUDDHA RISING

Alleen die laatste ken ik en dat is magistraal. Hexvessel moet ik van Assie checken, wel mijn straatje geloof ik, en Virus ga ik me ook maar eens aan wagen. Mooi werk in ieder geval, line-up gaat de goede kant. Veel te ontdekken dit jaar.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-09-2011 12:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Wat speelt Dark Budha Rising voor muziek? Die ken ik dan weer niet.

Ik vind de line up tot nu toe niet zo denderend eigenlijk, op Sleep en OM na.

Edit: als ik last.fm van Dark Buddha Rising zo bekijk, moet ik het wel leuk vinden waarschijnlijk. best veel albums ook al, maar tot nu toe nooit wat van meegekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-09-2011 12:47]

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2011 12:47 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Mokerzware, bedrugste sludge/doom. Zo maar weer eens opzetten.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-09-2011 12:48 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Zie die edit.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-09-2011 13:10 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Virus!

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-09-2011 13:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik zou dit jaar best graag naar Roadburn willen... Alleen vind ik het absurd om naar Tilburg te gaan om een kaartje te halen, zo graag wil ik het dan ook weer niet...

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2011 13:31 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Waar heb je het over?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2011 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2011 13:30 schreef iPim het volgende:
Ik zou dit jaar best graag naar Roadburn willen... Alleen vind ik het absurd om naar Tilburg te gaan om een kaartje te halen, zo graag wil ik het dan ook weer niet...
....... aftellen tot er een afzeikpost komt

5
4
3
2

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2011 13:31 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-09-2011 13:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Was het niet zo dat je vorig jaar je tickets bij de 013 zelf moest kopen en dat je dus moest campen bij de ingang voor een ticket?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2011 13:34 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Nee.

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com