IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Roadburn 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-09-2011 13:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Maar het was zo megasuperdupersnel uitverkocht en er waren maar heel weinig internettickets etcetcetc?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2011 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

- internet
- free records shop
- 013

zoveel mogelijkheden.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2011 13:36 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Meer dan tweeduizend tickets geloof ik, en ja, binnen een kwartiertje of iets dergelijks uitverkocht. Voorverkoop bij de bekende adressen (FRS etc) en online via Ticketservice.

Wat Jenje zegt.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 22-09-2011 13:36]

You have time. You are doing fine.

iPim
Usericon van iPim
Posted 22-09-2011 13:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Okay, dan moet ik dit jaar maar 'ns op gaan letten denk ik

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-09-2011 13:43 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Het raakt dit jaar écht niet uitverkocht lijkt me. Door de BTW-verhoging zijn er nog maar enkele mensen die zich een kaartje kunnen permitteren.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-09-2011 13:45 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

:')

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 22-09-2011 14:01 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

5 voor 10 de wekker zetten en dan F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5...

Je kan twee kaartjes tegelijkertijd bestellen dus telefonisch contact houden met vrienden of ze er al doorheen zijn wel zo handig, mocht het écht niet lukken. Met die Roadburn kaartjes is een beetje 'waar een wil is is een weg'

Ook worden er in de loop van de dag altijd nog kaartjes vrijgegeven waarvan de (buitenlandse) transacties niet zijn gelukt. Ik weet iig dat de mensen die ieder jaar écht kaartjes willen het altijd makkelijk lukt dus dat panische gedoe is wel een klein beetje overdreven altijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 22-09-2011 14:02]

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-09-2011 14:06 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Laatste jaren is het inderdaad altijd nog gelukt om een maand of 2 voor het festival nog aan een kaartje te komen. En zeker rond Roadburn staat Marktplaats en het DFDD forum vrijwel standaard stampensvol met kaartjes van afhakers en mensen die uiteindelijk toch niet kunnen.

iPim
Usericon van iPim
Posted 22-09-2011 14:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat komt ervan als iedereen zijn kaartje 5 maanden voor het event koopt

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-09-2011 14:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2011 13:43 schreef Schuurman het volgende:
Het raakt dit jaar écht niet uitverkocht lijkt me. Door de BTW-verhoging zijn er nog maar enkele mensen die zich een kaartje kunnen permitteren.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-09-2011 14:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2011 12:31 schreef intothevoid het volgende:
+ VIRUS
+ HEXVESSEL
+ DARK BUDDHA RISING

Alleen die laatste ken ik en dat is magistraal. Hexvessel moet ik van Assie checken, wel mijn straatje geloof ik, en Virus ga ik me ook maar eens aan wagen. Mooi werk in ieder geval, line-up gaat de goede kant. Veel te ontdekken dit jaar.

*fapfapfapfapfapfapfap*

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-09-2011 16:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Virus was de vreemde eend in de bijt op Hole in the Sky dit jaar. Past beter op Roadburn. Andere 2 bands zeggen me niet veel. Devil vind ik wel een gave toevoeging. Leuke plaat hebben ze vorige maand uitgebracht.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-09-2011 17:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nou ja, Virus is eigenlijk weer wat te avantgarde en naar voor Roadburn.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 22-09-2011 18:49 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 september 2011 14:01 schreef Brent_ het volgende:
5 voor 10 de wekker zetten en dan F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5...

Je kan twee kaartjes tegelijkertijd bestellen dus telefonisch contact houden met vrienden of ze er al doorheen zijn wel zo handig, mocht het écht niet lukken. Met die Roadburn kaartjes is een beetje 'waar een wil is is een weg'

Ook worden er in de loop van de dag altijd nog kaartjes vrijgegeven waarvan de (buitenlandse) transacties niet zijn gelukt. Ik weet iig dat de mensen die ieder jaar écht kaartjes willen het altijd makkelijk lukt dus dat panische gedoe is wel een klein beetje overdreven altijd.

ik ken zo iemand die het twee keer niet gelukt was om een kaartje op de zaterdag van de voorverkoop te bemachtigen maar het alsnog gelukt is. hahahahaah

maar ik ga het gewoon weer op de voorverkoop zaterdag proberen en hopelijk lukt het nu wel. want dat gedoe om er alsnog eentje te bemachtigen is slecht voor m'n hart

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-09-2011 22:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 september 2011 13:30 schreef iPim het volgende:
Ik zou dit jaar best graag naar Roadburn willen... Alleen vind ik het absurd om naar Tilburg te gaan om een kaartje te halen, zo graag wil ik het dan ook weer niet...

iPim, geloof al die gasten niet die je wat op de mouw willen spelden met online-crap, op die manier krijg je nooit een kaartje. Je zult helaas gewoon naar Tilburg moeten om een kaartje te bemachtigen. Gelukkig heb je wel ruim de tijd, meestal is het festival pas een paar dagen van tevoren uitverkocht.

Succes!!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-09-2011 23:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-09-2011 15:15 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik vermoed dat die free record shop enkel binnen Nederland is?

met welk album van Dark Budha Rising begin ik het beste?

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 23-09-2011 15:16]

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 23-09-2011 15:18 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2011 15:15 schreef Tool-fan het volgende:
Ik vermoed dat die free record shop enkel binnen Nederland is?

Ik vermoed van wel, ja. Gewoon digitaal regelen, komt helemaal goed.

quote:
Op 23 september 2011 15:15 schreef Tool-fan het volgende:
met welk album van Dark Budha Rising begin ik het beste?

De laatste, Abyssolute Transfinite, vind ik het gaafst. Anders Ritual IX.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-09-2011 19:28 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Lees net op FB dat Coroner bevestigd is voor Roadburn. Vreemde toevoeging, maar niet verkeerd.

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-09-2011 19:49 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Welke pagina? Ik zie alleen dat Leaf Hound bevestigd is, en hoewel ik dat al wist heerscht het wel enorm.

[vloekenindekerk] Coroner ken ik alleen van naam. [/vloekenindekerk]

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-09-2011 19:52 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Op hun eigen fb pagina. Misschien vergissen ze zich zelf wel met Neurotic. Zou een mooie bak zijn hahaha

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-09-2011 19:56 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Mwa, dit laat weinig aan de verbeelding over...

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-09-2011 10:39 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Hmm. Coroner. Heb daar nog een demo van, met Tom Warrior in de gelederen. Later steeds meer á la Voivod gaan experimenteren. Verklaart waarschijnlijk ook hun aanwezigheid.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 27-09-2011 12:05 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Coroner is niet uitgenodigd door Voivod hoor!

Details voor de gecureerde Voivod dag op vrijdag staan nu ook op de Roadburn site en de eerste naam (Anekdoten) is ook bekend

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 27-09-2011 12:05]

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-09-2011 12:09 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2011 12:05 schreef Brent_ het volgende:
Coroner is niet uitgenodigd door Voivod hoor!

Oh. 't was ook een gok daar beide bands wel wat gelijkenissen vertonen.

Anyway, nog meer goed nieuws (volgens mij):

Nu ben ik niet heel bekend met Leaf Hound, maar het feit dat er "Midi Theater" onder staat doet me wel goed.

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com