|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben allang gestopt met 'stukjes' kijken. Als het vet is blijf ik staan, ongeacht wat er tegelijkertijd speelt (op één of twee must see optredens na). Go with the flow, geen zin in stress tijdens het mooiste weekend van het jaar. You have time. You are doing fine. |
|
quote: De eerste is zo goed als rond, maar ik wacht nog even op de definitieve bevestiging van een andere Roadburn band Voor die tweede, kun je Thomas even schoppen? http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote: Net gedaan |
|
TOt nu toe vond ik die dagen van de gastprogrammeurs de minste. Maar de Voivod-dag lijkt echt *keihard* te gaan rocken, te gek! Danava, ook gaaf. Eerste band die ik zag op Roadburn . Hard! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Saturnalia Temple en Year of the Goat erbij. Vooral die eerste is een zéér welkome toevoeging! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ah Saturnalia Temple dat is fijn. |
|
quote:Wordt vet, wordt vet! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zijn veel dingen dit jaar die ik niet ken of nog niet heb gecheckt zeg. Maar dat maakt de voorpret alleen maar leuker eigenlijk |
|
quote: HA! You have time. You are doing fine. |
|
Beide zeer mooie toevoegingen. |
|
quote: MOOI! |
|
erg blij met Saturnalia Temple |
|
Saturnalia Temple... VET. Ze waren al ontzettend vet op Dutch Doom Days 2009 maar verwacht er nu, met de nieuwe nog betere plaat en 7" onder de riem, nog meer van. Jammer dat ze voor de Dutch Doom Days van afgelopen weekend hebben moeten afzeggen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Heb ze in 2009 ook gezien en dat was idd heel cool. Op Ashes To Ashes, die dramatisch opgezette show die op het laatste moment nog met de helft van de line-up van Breda naar Leeuwarden werd verplaatst. Toch nog 7 uur rijden voor over gehad toen hehe. |
|
quote: Oh ja die show. Zou eerst in Tilburg zijn (niet Breda ) Had er een kaartje voor, maar die weer ingeleverd want zou het een en ander wat ik graag zou willen zien had moeten missen. Ashes To ahes was het jaar ervoor ook een ramp met een line-up die meer dan gehalveerd werd. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
+ Farflung + Bong + Heavy Jam (o.a. met leden van Earthless) + Nachtmystium (Indistinct Decay) + Valient Thorr + Witch Als ik ergens onzeker over was, was het wel Voivod als curator. Als ik inmiddels ergens van overtuigd ben, is dat wel Voivod als curator. You have time. You are doing fine. |
|
Valient thorr was op FR leuk, maar vind het niet echt een roadburn band eigenlijk. |
|
Altijd wel blij met dat soort bands, stoom afblazen en chill biertjes drinken. You have time. You are doing fine. |
|
Ik wil nog even zeggen dat de hipsterstatus van zowel Urfaust als Roadburn nu toch wel ruimschoots aangetoond is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Zinvolle aanvulling, MODERATOR! |
|
Dank je! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Farflung, megagoede toevoeging! |
|
Wat is die Indistinct Decay? Spelfout? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-11-2011 23:35] |
|
quote: Ja. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |