|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha! |
|
Oh? Tilburg? Treden er ook artiesten op? |
|
+ JUCIFER Dit gaat leuk worden: You have time. You are doing fine. |
|
quote: Jucifer! Vet! |
|
Nog steeds geen MOET. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Moed is met een 'd' he. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Die backline........omg en Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
+ Celestial Season met een integrale uitvoering van Solar Lovers |
|
quote: GAAAAF!!! |
|
+1 |
|
quote: Dat zat er wel in, desalniettemin een mooie toevoeging. Al blijf ik het jammer vinden dat George Oosthoek de zanger is, ben geen fan van zijn stem. |
|
+ KILLING JOKE + MICHAEL GIRA Je-zus, wat een mooie toevoegingen... You have time. You are doing fine. |
|
Hm... geen geld voor 4daags of 3daags ticket. Misschien wel naar de Afterburner. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godverdomme, KILLING JOKE! wat vet zeg..... afgelopen zomer waren ze fucking MOKER! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik krijg nu toch ook weer echt goede zin. Zit intussen te rocken met dit spotify playlistje wat ik hier gevonden heb: http://www.festivalinfo.nl/spotify/playlist/89/Roadburn_Festival/2012/ Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik moet Killing Joke toch nog maar eens proberen. Ooit wel eens gedaan maar ik trok het voor geen meter. Michael Gira daarin tegen ben ik wel zeer siked voor! |
|
waanzinnig goede live-band; heftig en intens, ook! |
|
+ Priestess www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ken ik niet... Waar ik wel blij van word: + Conan + Danava Tevens: + Atlantis + Admiral Sir Cloudesley You have time. You are doing fine. |
|
quote: Beter doen ze "Lunchbox Dialogues" in zijn geheel, maar die plaat zal alleen ik dan wel weer tof vinden. Die metalprut van ze lust ik niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sta je niet alleen in hoor, al vind ik de oude meuk ook erg goed. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Conan, gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: |
|
quote: Dat zijn 2 mooie bevestigingen. Conan was overduidelijk gezien de cd release van de split met Slomatics via Burning Worlds Records Word on the street is dat ze dezelfde maand nog 2 andere NL clubshows gaan doen naast Roadburn... |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |