![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha! ![]() |
|
Oh? Tilburg? Treden er ook artiesten op? ![]() |
|
+ JUCIFER Dit gaat leuk worden: ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Jucifer! Vet! ![]() |
|
Nog steeds geen MOET. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Moed is met een 'd' he. ![]() |
|
quote: Die backline........omg en ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
+ Celestial Season met een integrale uitvoering van Solar Lovers ![]() |
|
quote: GAAAAF!!! ![]() |
|
+1 ![]() ![]() |
|
quote: Dat zat er wel in, desalniettemin een mooie toevoeging. Al blijf ik het jammer vinden dat George Oosthoek de zanger is, ben geen fan van zijn stem. ![]() |
|
+ KILLING JOKE + MICHAEL GIRA Je-zus, wat een mooie toevoegingen... You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Hm... geen geld voor 4daags of 3daags ticket. Misschien wel naar de Afterburner. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Godverdomme, KILLING JOKE! wat vet zeg..... afgelopen zomer waren ze fucking MOKER! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ik krijg nu toch ook weer echt goede zin. Zit intussen te rocken met dit spotify playlistje wat ik hier gevonden heb: http://www.festivalinfo.nl/spotify/playlist/89/Roadburn_Festival/2012/ Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik moet Killing Joke toch nog maar eens proberen. Ooit wel eens gedaan maar ik trok het voor geen meter. Michael Gira daarin tegen ben ik wel zeer siked voor! ![]() |
|
waanzinnig goede live-band; heftig en intens, ook! ![]() |
|
+ Priestess ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Ken ik niet... Waar ik wel blij van word: + Conan + Danava ![]() Tevens: + Atlantis + Admiral Sir Cloudesley You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Beter doen ze "Lunchbox Dialogues" in zijn geheel, maar die plaat zal alleen ik dan wel weer tof vinden. Die metalprut van ze lust ik niet. ![]() |
|
quote: Sta je niet alleen in hoor, al vind ik de oude meuk ook erg goed. ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Conan, gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Dat zijn 2 mooie bevestigingen. Conan was overduidelijk gezien de cd release van de split met Slomatics via Burning Worlds Records ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |